17:14 | 21/12/17
Η διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών, σύμφωνα με τη Frezyderm
Διευκρινίσεις για τη διαδικασία αποζημίωσης των καταναλωτών από τις προληπτικά ανακαλούμενες παρτίδες βρεφικού γάλακτος «FREZYLAC», λόγω υποψίας σαλμονέλας, απέστειλε η εταιρεία
Frezyderm στον Συνήγορο του Καταναλωτή, μετά από σχετικό αίτημα.
Frezyderm στον Συνήγορο του Καταναλωτή, μετά από σχετικό αίτημα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που γνωστοποίησε η εταιρεία, από τις 58 παρτίδες που προορίζονταν για την ελληνική αγορά έχουν διατεθεί μόνο 29. Οι υπόλοιπες, για διάφορους λόγους, δεν έφτασαν μέχρι τον τελικό καταναλωτή) και αυτές οι 29 βρίσκονται σε διαδικασία ανάκλησης μέχρι και τις 29 Δεκεμβρίου 2017.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, συνολικά έχουν διατεθεί σε φυσικά και ηλεκτρονικά φαρμακεία, συνεταιρισμούς φαρμακοποιών και φαρμακαποθήκες 205.177 τεμάχια (εκ των οποίων ήδη μέρος έχει δεσμευτεί), αλλά στην Ελλάδα δεν υπάρχει αξιόπιστος μηχανισμός καταγραφής των ποσοτήτων που έχουν διατεθεί στους καταναλωτές. Επιπλέον, η εταιρεία σημειώνει ότι ενδέχεται κάποια από τα τεμάχια που έφτασαν στην ελληνική αγορά να έχουν διατεθεί σε καταναλωτές μέσω άλλων e-shops κατά παράβαση της νομοθεσίας και χωρίς να φέρει η ίδια ευθύνη.
Οι καταναλωτές θα πρέπει να επιστρέψουν τις συσκευασίες στα σημεία πώλησης για να αποζημιωθούν ή να τους δοθεί ως αντικατάσταση του επίμαχου προϊόντος άλλο προϊόν της εταιρείας, ίσης αξίας, μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου, οπότε και θα γίνει η τελική καταγραφή των τεμαχίων που επιστράφηκαν.
Σχετικές ετικέτες:βρεφικά είδηγάλαΕλλάδα
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων