Η αυθαιρεσία και οι κίνδυνοι των καλλιτεχνών από τις παράνομες διαφημίσεις | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Η αυθαιρεσία και οι κίνδυνοι των καλλιτεχνών από τις παράνομες διαφημίσεις

14:45 | 16/1/18

Τι προβλέπει ο νόμος για τις χάρτινες αφίσες στους δρόμους και πόσο κυμαίνονται τα πρόστιμα για τους διαφημιζόμενους

Αφίσες παντού. Στις κολόνες, στα φανάρια, στις γέφυρες, στα προστατευτικά κάγκελα, στους κάδους, στους τοίχους.

Οι κεντρικές οδικές αρτηρίες είναι γεμάτες χαρτονένιες διαφημιστικές αφίσες νυκτερινών κέντρων διασκέδασης, με τους καλλιτέχνες που έχουν ξεκινήσει τις χειμερινές τους εμφανίσεις, να φιγουράρουν χαμογελαστοί, κρεμάμενοι ή κολλημένοι, παραβιάζοντας το νόμο και υποβαθμίζοντας την αισθητική μας.

Στις μεγάλες πόλεις η αφίσα είναι ο κύριος τρόπος διαφήμισης των νυχτερινών κέντρων. Το κακό έχει παραγίνει και πρόκειται για παρανομία και αυθαιρεσία σε όλο της το μεγαλείο.

Επιχειρηματίες νυχτερινών κέντρων αλλά και οι ίδιοι οι καλλιτέχνες, έχουν βολευτεί με αυτό τον τρόπο προβολής που παραμένει όμως ένα φτηνό μέσο έχοντας το πλεονέκτημα μιας σχετικά παρατεταμένης χρονικά λειτουργίας της έκθεσης στο ευρύ κοινό.

Μόλις δε ολοκληρωθούν οι εμφανίσεις, οι διαφημιζόμενοι αδιαφορούν για τη ρύπανση που αφήνουν πίσω τους μην φροντίζοντας να κατεβάσουν τα ακαλαίσθητα χαρτιά που προσβάλλουν την αισθητική μας.

Σύμφωνα με τον ν. 2946/2001 πλαίσια και διαφημίσεις που τοποθετούνται σε δημοτικούς, κοινοτικούς ή κοινόχρηστους χώρους, που δεν καθορίσθηκαν για την προβολή υπαίθριας διαφήμισης σύμφωνα με τις παραγράφους 1 και 2 του άρθρου 3…, θεωρούνται ρύποι και απομακρύνονται άμεσα, κατά τις σχετικές διατάξεις των οικείων κανονισμών καθαριότητας, με ευθύνη των Δήμων ή του Γενικού Γραμματέα της οικείας Περιφέρειας, χωρίς να απαιτείται η έκδοση απόφασης κατά τα οριζόμενα στην παρ. 1 του παρόντος άρθρου.

Ο νόμος προβλέπει για μία παράνομη αφισοκόλληση ή διαφήμιση να επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο που κυμαίνεται από 1.467 έως 29.000 ευρώ ακόμα και στον διαφημιζόμενο.

Όπως αναφέρουν ιστοσελίδες της Αυτοδιοίκησης, οι δήμαρχοι προσανατολίζονται στην κατεύθυνση προστίμων στους καλλιτέχνες προκειμένου να καταπολεμηθεί η άναρχη διαφήμιση αλλά και να αυξήσουν τα δημοτικά έσοδα.

πηγή

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών