Ελληνική start up ανταγωνίστηκε με 700 κινεζικές και κέρδισε το βραβείο μέσα στην Κίνα | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Ελληνική start up ανταγωνίστηκε με 700 κινεζικές και κέρδισε το βραβείο μέσα στην Κίνα

13:41 | 10/1/18

Ποια είναι η Toorbee, η μοναδική μη κινεζική εταιρεία που συμμετείχε στον διαγωνισμό της Silicon Valley της Κίνας και έφυγε με το βραβείο της και έφυγε με το βραβείο της "πιο υποσχόμενης επιχειρηματικής ιδέας"

Το βραβείο της πιο υποσχόμενης επιχειρηματικής ιδέας στην Κίνα κέρδισε η ελληνική travel tech start-up Toorbee, η οποία διατηρεί γραφεία στην Αθήνα και τη Σαγκάη. Ο διαγωνισμός διεξήχθη πριν από λίγες μέρες στην Yuhang Economic & Technological Development area στην πόλη Hangzhou της επαρχίας Zhejiang , που αποτελεί την “Silicon Valley” της Κίνας.

Η Toorbee διαγωνίστηκε ανάμεσα σε 700 επιχειρήσεις και ήταν η μοναδική μη κινέζικη εταιρεία που συμμετείχε. Μετά από τρεις  διαγωνιστικούς γύρους, όπου παρουσιάστηκαν το επιχειρηματικό σχέδιο της Toorbee καθώς και οι νέες τεχνολογίες που αναπτύσσει για την τουριστική βιομηχανία, της απονεμήθηκε η διάκριση της πιο υποσχόμενης επιχειρηματικής ιδέας της Κίνας (most promising project award). Η εικοσαμελής κριτική επιτροπή, αποτελούταν από επιχειρηματίες, επενδυτές και κυβερνητικούς αξιωματούχους.

«Πέραν από μεγάλη τιμή και αναγνώριση, το βραβείο αυτό εξασφαλίζει στην εταιρεία πρόσβαση σε πολύ σημαντικές παροχές από την Κινέζικη κυβέρνηση, όπως δωρεάν εγκαταστάσεις, χαμηλές εργοδοτικές εισφορές και φορολογία, κρατικές επιχορηγήσεις, άτοκα δάνεια, επιδοτούμενο R&D, κ.α.»  αναφέρει ο Γιώργος Παπαχρήστος co-founder και CEO της TOORBEE.

Ο διαγωνισμός αυτός είναι μέρος της προσπάθειας της κεντρικής κυβέρνησης της Κίνας να προσελκύσει στην χώρα ανερχόμενες start-ups από το εξωτερικό οι οποίες θα αποτελέσουν τον κορμό της προσπάθειας να αποτελέσει τη μελλοντική τεχνολογική πρωτεύουσα του πλανήτη. Σε συνέχεια της στρατηγικής αυτής έρχεται και η βράβευση της Toorbee, μιας εταιρείας που από την ίδρυσή της έχει διεθνές αποτύπωμα, με στελέχη και επιστήμονες από την Ελλάδα, την Κίνα και τις ΗΠΑ.

Η Toorbee είναι μια B2B πλατφόρμα η οποία αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ της αυξανόμενης ζήτησης από μεγάλους OTA’s (online travel agents) της Κίνας για τουριστικά προϊόντα και υπηρεσίες που παρέχονται στον προορισμό (in-destination services & activities), με τους παρόχους αυτών (LSP –local services providers) στην Ελλάδα και άλλες περιοχές του κόσμου. Έτσι μέσω της πλατφόρμας οι διασυνδεδεμένοι OTA’s μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια μεγάλη ποικιλία υπηρεσιών οι οποίες περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, μεταφορά, ξενάγηση, ημερήσιες εκδρομές, εστίαση, παροχή εκπτωτικών κουπονιών για αγορές κά. Η Toorbee κοινώς αποτελεί την γέφυρα ανάμεσα στην ασιατική ζήτηση και τη δυτική προσφορά.

Παράλληλα, και πέρα από τη διανομή, η Toorbee μέσα από τις μοναδικές τεχνολογικές λύσεις που αναπτύσσει, προσφέρει στους συνεργάτες της δυνατότητα να προχωρήσουν στη δημιουργία στοχευμένου οπτικοακουστικού υλικού για τις υπηρεσίες τους, με πολύ χαμηλό κόστος στην κινέζικη γλώσσα. «Το πρόβλημα αυτό λύνεται μέσα από τα συστήματα της Toorbee με τη δημιουργία εξαιρετικού γραπτού, οπτικού και ηχητικού localized content, το οποίο αυξάνει το conversion και τις πωλήσεις κατά 300%», αναφέρει ο CΟO και co-founder της Toorbee, Νίκος Παπαχρήστος.

Η εταιρεία έχει συνεργασίες αυτή τη στιγμή με κινέζικους OTA’s (online travel agents) που διαχειρίζονται πάνω από το 80% του εξερχόμενου online τουρισμού της Κίνας.

Τέλος η Toorbee έχει ήδη λάβει χρηματοδότηση 400.000 ευρώ από επενδυτές προερχόμενους από την Κίνα, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, ενώ ετοιμάζεται για ένα δεύτερο γύρο χρηματοδότησης από venture capital funds, τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, αξιοποιώντας έτσι τις σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης που παρουσιάζει η συγκεκριμένη τουριστική αγορά.

πηγή

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών