11:27 | 23/5/18
Ο ΕΟΤ θα φέρει μέχρι τον Ιούλιο 587 δημοσιογράφους, bloggers και τουριστικούς πράκτορες από 27 χώρες
Τα συνεχή ρεκόρ τουριστικής αύξησης στη χώρα μας, δεν δημιουργούνται τυχαία. Είναι αλήθεια ότι την τελευταία δεκαετία, μολονότι βρισκόμαστε σεμνημόνια και οικονομική ύφεση, ο ελληνικός τουρισμός κινήθηκε αντίθετα από την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας. Η καλύτερη οργάνωση των φορέων, η συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, οι επενδύσεις σε νέα ξενοδοχεία και η πιο αποτελεσματική και στοχευμένη προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό, έφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Ειδικότερα, την τελευταία πενταετία, ο ιδιωτικός τομέας έδειξε το δρόμο, για το πως πρέπει να κινηθεί και το δημόσιο. Η εμπλοκή ανθρώπων του τουρισμού, επιχειρηματιών κυρίως από τα ξενοδοχεία, σε θέσεις κλειδιά των Περιφερειών της χώρας, απέδειξε ότι ήταν όχι μόνο χρήσιμη αλλά και αναγκαία. Την ίδια στιγμή και το Υπουργείο Τουρισμού έδειξε να κινείται σε άλλο επίπεδο, έχοντας καλύτερη συνεργασία με τους φορείς του τουρισμού, πραγματοποιώντας πολλαπλά ταξίδια στο εξωτερικό και πιο στοχευμένες παρουσίες, μέσω του ΕΟΤ, σε διεθνείς εκθέσεις.
Ταυτόχρονα, έχει αναμορφωθεί και το πλαίσιο των προσκλήσεων στην Ελλάδα, ανθρώπων που έρχονται να δουν και να καταγράψουν το τι προσφέρει ο ελληνικός τουρισμός.
Πλέον, κάθε χρόνο έρχονται χιλιάδες δημοσιογράφοι και τουριστικοί πράκτορες από δεκάδες χώρες και όχι μόνο από αυτές που παραδοσιακά αντλούσαμε τον περισσότερο τουρισμού.
Για να δώσω ένα στίγμα, ο ΕΟΤ έχει προγραμματίσει 167 ταξίδια εξοικείωσης μέχρι τον ερχόμενο Ιούλιο, προσκαλώντας στην Ελλάδα, 587 ξένους δημοσιογράφους, bloggers και εκπρόσωπους διεθνών τουριστικών πρακτορείων, από 27 συνολικά χώρες, για να γνωρίσουν τις ομορφιές των 13 Περιφερειών της χώρας μας και να προωθήσουν τον Ελληνικό τουρισμό στο εξωτερικό.
Στο πλαίσιο των κατευθύνσεων, που περιλαμβάνει η Εθνική και Περιφερειακή τουριστική πολιτική της χώρας για τουρισμό 365 ημέρες το χρόνο στην Ελλάδα, βάσει του στρατηγικού σχεδιασμού της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά, το πρόγραμμα υλοποιείται με ιδιαίτερη επιτυχία από την Κεντρική υπηρεσία και τα 16 Γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού, σε συνεργασία με τις Περιφέρειες, τους Δήμους αλλά και τη συμβολή του ιδιωτικού τομέα, κινητοποιώντας πολλαπλάσια οφέλη στην τουριστική προώθηση και προβολή της χώρας, με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Το πρώτο σκέλος του Προγράμματος Ταξιδίων Εξοικείωσης, που ενέκρινε ο γενικός Γραμματέας ΕΟΤ Κωνσταντίνος Τσέγας, στοχεύει κυρίως στην ανάδειξη ελληνικών προορισμών - λιγότερο μέχρι σήμερα γνωστών - στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό και στην στοχευμένη προβολή και προώθηση πλήθους θεματικών μορφών τουρισμού που προσφέρει πλέον η χώρα μας, που προσελκύουν επισκεψιμότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι την περίοδο αυτή επισκέπτονται την χώρα μας δημοσιογράφοι ΜΜΕ ευρείας απήχησης, μεταξύ των οποίων:
Τα βρετανικά ΜΜΕ: BBC, Travel Channel, Sunday Times, The Times, Daily Telegraph, Walk Μagazine και Evening Standard
Τα γαλλικά κρατικά κανάλια France 2 France 5
Ο γερμανικός εκδοτικός όμιλος Tagesspiegel,
Οι αυστριακές εφημερίδες Krone Zeitung & Die Presse,
Το γαλλικό καταξιωμένο περιοδικό Challenge,
Το βελγικό περιοδικό Εxclusief,
Το ρουμανικό National Geographic Traveler, το κρατικό τηλεοπτικό κανάλι της Ρουμανίας TVR και τα ιδιωτικά κανάλια με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση: Antenna 1, Antenna 2, Canal D, Prima TV,
Βloggers από Γερμανία Αγγλία, Δανία, Ολλανδία και Ρουμανία,
Εκπρόσωποι κορυφαίων ταξιδιωτικών οργανισμών( Τ.Ο.ς) από Ιαπωνία, Κίνα, Γαλλία, Ολλανδία, Πολωνία, Ρουμανία και Ισραήλ.
Το «The CNN Travel», που συγκαταλέγεται στα 100 καλύτερα websites παγκοσμίως με 500.000 αναγνώστες ανά άρθρο, θα βρεθεί από τα μέσα Μαΐου σε Χίο και Πάτμο με σκοπό να προβληθούν ως ιδανικοί προορισμοί γαστρονομικού και πολιτιστικού τουρισμού σε εκτενή αφιερώματα του Μέσου.
Επίσης, εγκρίθηκε το πρώτο θεματικό ταξίδι κρουαζιέρας στο Αιγαίο για τους επικεφαλής των μεγάλων ταξιδιωτικών γραφείων της Κίνας Caissa T.O, Huayuan T.O του κινεζικού τουριστικού περιοδικού Travel Agent Magazine καθώς και blogger με 4,5 εκατ. followers στο κινεζικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης Sina Weibo.
Άμεσα ολοκληρώνεται και το δεύτερο σκέλος του προγράμματος του ΕΟΤ για τη συνέχιση των ταξιδίων εξοικείωσης και της στοχευμένης προβολής για το διάστημα Αυγούστου 2018- Φεβρουαρίου 2019.
Δημήτρης Μπαλής
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων