13:00 | 8/5/18
Τι ανέφερε ο υφυπουργός Μεταφορών μιλώντας στον ΑΝΤ1 για τα ανασφάλιστα, τα τέλη όταν ένα όχημα έχει κλαπεί και την επιστροφή πινακίδων
Διευκρινίσεις σχετικά με ζητήματα που αφορούν στην ασφάλιση των οχημάτων, τα τέλη κυκλοφορίας αλλά και το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών έδωσε σε τηλεοπτική του συνέντευξη ο υφυπουργός Μεταφορών Νικόλαος Μαυραγάνης.Ο κ. Μαυραγάνης, μιλώντας στο κανάλι του ΑΝΤ1 και την εκπομπή "Καλημέρα Ελλάδα", αναφέρθηκε στα πρόστιμα με τα οποία θα βρεθούν από σήμερα αντιμέτωποι οι κάτοχοι ανασφάλιστων ΙΧ. Όπως είπε ο υφυπουργός "τους ξέρει το σύστημα", ενώ συγκρίνοντας τον φετινό αριθμό των 420.000 και πλέον ανασφάλιστων οχημάτων με τον περσινό, ο οποίος έφτανε τα 1.200.000 οχήματα, έκανε λόγο για πρόοδο. Ωστόσο, πρόσθεσε πως "δεν πρέπει να υπάρχουν ανασφάλιστα οχήματα" και συμπλήρωσε ότι με βάση την διασταύρωση στοιχείων, "έχουμε εξαλείψει τις πιθανότητες κάποιο όχημα να φαίνεται ανασφάλιστο, όμως στην πραγματικότητα να μην υπάρχει".
Σε ό,τι αφορά στα τέλη τα οποία καλούνται να πληρώσουν κάτοχοι οχημάτων που έχουν κλαπεί, ο κ. Μαυραγάνης κάλεσε τους παθόντες να προσκομίσουν στο υπουργείο Μεταφορών ή στην ΕΛ.ΑΣ. το σημείωμα που είχαν από την ΕΛ.ΑΣ., όταν σημειώθηκε η κλοπή, διευκρινίζοντας πως αυτό ισχύει μόνο για τα οχήματα που εκλάπησαν πριν από το 2008, καθώς από εκεί και έπειτα "υπάρχουν τα δεδομένα".
Για τα αχρηστευμένα, κάλεσε όσους διαθέτουν κάποιο να το δηλώσουν, σημειώνοντας πως "τα χρέη μετά το 2004 έχουν διαγραφεί". Δυστυχώς, όπως είπε, οι μοτοσικλέτες εξαιρούνται, λόγω του ότι οι μηχανές δεν υποχρεούνται σε απόσυρση, όπως τα αυτοκίνητα.
Για την επιστροφή πινακίδων είπε πως "μετά τους πέντε μήνες πληρώνεις ανά μήνα", χαρακτηρίζοντας το μέτρο "εισπρακτικό", ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να δούμε αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας από το 2019, τονίζοντας πως η εισήγηση του υπουργείου Μεταφορών είναι να ληφθούν υπόψη και κριτήρια όπως περιβαντολογικά και παλαιότητας του οχήματος.
"Το οδικό δίκτυο έχει βελτιωθεί σημαντικά, όχι όμως και στους επαρχιακούς δρόμους", απάντησε ερωτηθείς για το αν τα τέλη κυκλοφορίας θα συνδεθούν με την κατάσταση των δρόμων, ενώ επέρριψε στην τοπική αυτοδιοίκηση τη συντήρησή των επαρχιακών δρόμων. "Χρηματοδοτούνται οι δήμοι για να κάνουν τοπικά έργα, κι εκείνοι πρέπει να σχεδιάσουν πού θα τα διαθέσουν. Κάθε χρόνο δίνουμε χρήματα για οδικά έργα", τόνισε.
Κληθείς να σχολιάσει την εκλογολογία των τελευταίων ημερών και τη συνεργασία των δύο κομμάτων της συγκυβέρνησης, είπε πως "υπήρξαν δύο ανάγκες που οδήγησαν τα δύο κόμματα να συμπορευτούν. Η μία ήταν η ολοκλήρωση των μνημονίων και η άλλη η επαναφορά των ηθικών αξιών". Και ανέφερε παραδείγματα κατασπατάλησης χρημάτων.
Σχετικά τέλος, με τη συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και την περίπτωση προσφυγής στις κάλπες αμέσως μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, είπε πως "ο καθένας μπορεί να ερμηνεύει όπως νομίζει όταν εκφράζει το άτομό του. Και οι δύο κομματικοί σχηματισμοί εκφέρουν την άποψη ότι υπάρχει ανάγκη για κοινωνική συνοχή".
Πηγή, φωτογραφία EUROKINISSI
Σχετικές ετικέτες:ΑΝΕΛΝίκος ΜαυραγάνηςΠολιτικήτέλη κυκλοφορίας
Σχετικά άρθρα