18:43 | 6/7/18
Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί την αξιωματική αντιπολίτευση ότι ψήφισε υπέρ της κατάργησης του 8ώρου και του εβδομαδιαίου 48ώρου για τους οδηγούς φορτηγών μαζί με τη ΧΑ, με τη ΝΔ να απαντά πως οι ίδιοι οι Έλληνες οδηγοί φορτηγών ζήτησαν ευελιξία και πως διαφορετικά θα ευνοούνταν οι Γερμανοί και Αυστριακοί ανταγωνιστές τους
Για ψήφο στην Ευρωβουλή υπέρ της κατάργησης του οκταώρου εργασίας ημερησίως και του εβδομαδιαίου 48ώρου για τους οδηγούς φορτηγών αυτοκινήτων, μαζί με τη ΧΑ, κατηγορεί τη Νέα Δημοκρατία, ο ευρωβουλευτής Στέλιος Κούλογλου, με την αξιωματική αντιπολίτευση να απαντά ότι πρόκειται για ανοησίες και πως οι ίδιοι οι Έλληνες οδηγοί φορτηγών ζήτησαν ευελιξία και πως διαφορετικά θα ευνοούνταν οι Γερμανοί και Αυστριακοί ανταγωνιστές τους." Στην ψηφοφορία στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για τα δικαιώματα και τα ωράρια των επαγγελματιών οδηγών, η Νέα Δημοκρατία, μαζί με την Χρυσή Αυγή, ψήφισε μεταξύ άλλων υπέρ της κατάργησης του οκταώρου εργασίας ημερησίως και του εβδομαδιαίου 48ώρου" αναφέρει σε ανακοίνωση του ο ευρωβουλευτής Στέλιος Κούλογλου.
«Η ακροδεξιά στροφή του κ. Μητσοτάκη επεκτείνεται και στα εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα. Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας φαίνεται ότι ακολουθεί τον ακροδεξιό Αυστριακό καγκελάριο Σεμπάστιαν Κουρτς, που ζήτησε 12 ώρες εργασίας», υποστήριξε.
Συγκεκριμένα ο κ.Κούλογλου κατήγγειλε ότι ΝΔ και Χρυσή Αυγή καταψήφισαν
-την τροπολογία ώστε να μην ξεπερνούν ημερησίως οι ώρες εργασίας το 8ωρο
-την τροπολογία για να μην ξεπερνούν τις 48 ώρες εργασίας εβδομαδιαίως
-την τροπολογία για να μην ξεπερνούν τις 80 ώρες εργασίας για δυο διαδοχικές εβδομάδες
-την τροπολογία για διάλειμμα 60 λεπτών ύστερα από 4,5 ώρες οδήγησης
Υπέρ της διατήρησης του 8ώρου και του 48ώρου ψήφισαν οι ευρωβουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και οι ευρωβουλευτές της ομάδας των σοσιαλιστών και δημοκρατών πλην της κας Καϊλή που στην τροπολογία για το όριο των 48 ωρών εργασίας εβδομαδιαίως απείχε, αναφέρει η ανακοίνωση του κ.Κούλογλου.
ΝΔ: Ανοησίες, οι οι 'Ελληνες φορτηγατζήδες ζήτησαν ευελιξία
Η αξιωματική αντιπολίτευση εξέδωσε απάντηση στην οποία αναφέρει: " Σε απάντηση των ανοησιών που διακινεί ο κ. Κούλογλου ότι οι ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας συναίνεσαν στην καταστρατήγηση του οκταώρου για τους οδηγούς των φορτηγών αυτοκινήτων, παραθέτουμε τα γεγονότα:Η πρόταση της ομοσπονδίας φορτηγών αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ) για τις ώρες οδήγησης είναι να δοθεί περισσότερη ευελιξία στους μεμονωμένους αυτοκινητιστές να διαχειριστούν το ωράριο τους, διασφαλίζοντας πάντα την οδική ασφάλεια, τη σωματική τους ακεραιότητα, αλλά και την καλή κατάσταση του οχήματος τους, το οποίο αποτελεί για αυτούς μοναδικό επαγγελματικό εργαλείο και μέσο διαβίωσης. Ιδιαίτερα για τις περιφερειακές χώρες όπως η Ελλάδα, η ρύθμιση που ενέκρινε το ευρωκοινοβούλιο είναι πολύ σημαντική γιατί θα τους εξασφαλίσει κοινωνικά δίκαιες συνθήκες εργασίας, επιτρέποντας τους να επιστρέφουν στη βάση τους από τις κοντινές χώρες του εξωτερικού. Ταυτόχρονα, η ρύθμιση αυτή βοηθά τους Έλληνες αυτοκινητιστές έναντι των ανταγωνιστών τους στη Γερμανία, την Αυστρία και τις άλλες κεντροευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, λαμβάνεται πρόνοια ώστε σε τυχόν υπέρβαση του οκταώρου, οι οδηγοί να την αποζημιώνονται με περισσότερη εβδομαδιαία ανάπαυση στις εστίες τους με τις οικογένειες τους. Η ΟΦΑΕ ζήτησε από τους Έλληνες ευρωβουλευτές να υπερψηφίσουν την πρόταση.
Για τον λόγο αυτό, οι ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας υπερψήφισαν το σχετικό άρθρο που δίνει ευελιξία, ικανοποιώντας το αίτημα των Ελλήνων αυτοκινητιστών, βοηθώντας τους να αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό. Προφανώς ο κ. Κούλογλου και ο ΣΥΡΙΖΑ θα προτιμούσαν να ψηφίσουμε την τροπολογία κατά της ευελιξίας που στηρίζει τα συμφέροντα Γερμανών και Αυστριακών οδηγών…"
πηγή
Σχετικές ετικέτες:ΕυρωβουλήΝΔΠολιτικήΣτέλιος ΚούλογλουΣΥΡΙΖΑ
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων