Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των καταναλωτών σε θέματα τραπεζικών συναλλαγών | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Ποιο είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των καταναλωτών σε θέματα τραπεζικών συναλλαγών

23:53 | 4/3/19

Τι δείχνουν τα στοιχεία του απολογισμού καταγγελιών δέκα ετών

Θετική έκβαση υπέρ του καταναλωτή είχε η συντριπτική πλειοψηφία των υποθέσεων που διαχειρίστηκε σε δέκα χρόνια λειτουργίας της η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας (Ε.Ε.Κ.Ε.).

Με αφορμή την επέτειο 10 χρόνων λειτουργίας της (2009-2019), η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, δημοσίευσε τον απολογισμό των καταγγελιών που έχει διαχειριστεί όλα αυτά τα χρόνια και τα βασικά σημεία είναι τα εξής:
  • Η Ε.Ε.Κ.Ε. έχει διαχειριστεί τις καταγγελίες και τα ερωτήματα που έχει λάβει, σε ποσοστό 100%.
  • Από το σύνολο των διεκπεραιωμένων καταγγελιών, το 78,9% είχαν θετική έκβαση υπέρ του καταναλωτή.
  • Τα υψηλότερα ποσοστά καταγγελιών, συγκεντρώνουν οι τομείς των τραπεζικών συναλλαγών με ποσοστό 24,4% , των τηλεπικοινωνιών με 19,1%, της αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών με 18,5% καθώς και των τουριστικών υπηρεσιών με 9,3%.
  • Στον τομέα των τραπεζικών συναλλαγών, μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται να αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές με τις τηλεφωνικές οχλήσεις (20,16%) και τη χορήγηση των εγγράφων (20,16%).
  • Στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, η πλειονότητα των καταγγελιών αφορά παράτυπες χρεώσεις και μονομερείς ενέργειες σε ποσοστό 15,79% αντίστοιχα.
  • Στον τομέα των προϊόντων και υπηρεσιών, ως σημαντικότερο πρόβλημα αναδεικνύεται η πολιτική αντιμετώπισης περιπτώσεων ελαττωματικών προϊόντων σε ποσοστό 36,84%
  • Στον τομέα των τουριστικών υπηρεσιών, οι καταναλωτές φαίνεται να καταγγέλλουν συχνότερα περιπτώσεις καθυστέρησης αναχωρήσεων (25,53%) και ακύρωσης κρατήσεων (23,4%)
«Είναι σαφές ότι οι καταναλωτές "βάλλονται" από διάφορες παράνομες και καταχρηστικές πρακτικές, όπως είναι η αποσιώπηση των δικαιωμάτων που διαθέτουν, η επιβολή παράνομων χρεώσεων, η έλλειψη ενημέρωσης και πολλές άλλες που είναι δύσκολο να απαριθμηθούν.

Βρισκόμαστε διαρκώς στην υπηρεσία του καταναλωτή, παρεμβαίνοντας κάθε φορά που νιώθει απροστάτευτος και επιλύοντας κάθε πρόβλημα που ο ίδιος αδυνατεί να διευθετήσει» σημειώνεται στη σχετική ανακοίνωση.

πηγή

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών