00:02 | 22/1/14
Ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στις προτεραιότητες της ελληνικής προεδρίας...
«Η εκπαίδευση είναι καταλυτικός μοχλός της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, της πρόληψης και της αντιμετώπισης της ανεργίας.
Το σύγχρονο σχολείο αντιμετωπίζει θεμελιώδη διλήμματα που αφορούν τόσο στο επίπεδο του περιεχομένου και της ποιότητας της παρεχόμενης γνώσης, όσο και στο επίπεδο οργανωτικής δομής και λειτουργίας του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας, ειδικότερα σήμερα, σε ένα ευρύτερο πλαίσιο παγκόσμιας κοινωνικής και οικονομικής κρίσης».
Αυτά υπογράμμισε ενώπιον του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος μιλώντας στην Επιτροπή Πολιτισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, με θέμα «Προτεραιότητες της Ελληνικής Προεδρίας στην Εκπαίδευση, την Κατάρτιση και τη Νεολαία».
Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος τόνισε επίσης ότι «σε κάθε περίπτωση, η σημερινή ανάγκη προσδιορίζεται στη δημιουργία μιας κουλτούρας μάθησης, η οποία θα δίνει έμφαση σε μια μακρόπνοη συνεχή μαθησιακή διαδικασία, εκκινώντας από την προσχολική ηλικία έως και την τρίτη ηλικία και θα καλύπτει κάθε μορφή εκπαίδευσης και κατάρτισης, που θα διέπεται από τις ουμανιστικές αρχές της κοινωνικής ισοτιμίας και της κοινωνικής συνοχής».
«Η εκπαίδευση είναι καταλυτικός μοχλός της οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, της πρόληψης και της αντιμετώπισης της ανεργίας.
Το σύγχρονο σχολείο αντιμετωπίζει θεμελιώδη διλήμματα που αφορούν τόσο στο επίπεδο του περιεχομένου και της ποιότητας της παρεχόμενης γνώσης, όσο και στο επίπεδο οργανωτικής δομής και λειτουργίας του συνόλου της εκπαιδευτικής κοινότητας, ειδικότερα σήμερα, σε ένα ευρύτερο πλαίσιο παγκόσμιας κοινωνικής και οικονομικής κρίσης».
Αυτά υπογράμμισε ενώπιον του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος μιλώντας στην Επιτροπή Πολιτισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, με θέμα «Προτεραιότητες της Ελληνικής Προεδρίας στην Εκπαίδευση, την Κατάρτιση και τη Νεολαία».
Ο Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος τόνισε επίσης ότι «σε κάθε περίπτωση, η σημερινή ανάγκη προσδιορίζεται στη δημιουργία μιας κουλτούρας μάθησης, η οποία θα δίνει έμφαση σε μια μακρόπνοη συνεχή μαθησιακή διαδικασία, εκκινώντας από την προσχολική ηλικία έως και την τρίτη ηλικία και θα καλύπτει κάθε μορφή εκπαίδευσης και κατάρτισης, που θα διέπεται από τις ουμανιστικές αρχές της κοινωνικής ισοτιμίας και της κοινωνικής συνοχής».
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων