10:46 | 11/2/14
Από τις αυξήσεις στα διόδια θα εξαιρεθούν και όσοι έχουν εξοχικά στον Ωρωπό και την ευρύτερη περιοχή της βορειανατολικής Αττικής, δήλωσε ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης...
Προϋπόθεση είναι να πάρουν και αυτοί βεβαιώσεις από τους Δήμους και τη ΔΕΗ που να αποδεικνύουν τη σχέση τους με την περιοχή, όπως συμβαίνει και με τους περίπου 40.000 μόνιμους κατοίκους του Δήμου Ωρωπού.
Ο κ Χρυσοχοΐδης, μιλώντας στο ραδιόφωνο του Σκάι, διευκρίνισε ότι οι αυξήσεις στα διόδια είναι αυτές που προβλέπονται στην αρχική σύμβαση παραχώρησης του 2007 και σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα όπως στις Αφίδνες είχαν καθυστερήσει να επιβληθούν.
Κατηγόρησε, μάλιστα, τους παράγοντες του Δήμου Ωρωπού ότι αντί να σπεύσουν να δώσουν τις βεβαιώσεις στους δημότες για να μην πληρώνουν τα αυξημένα διόδια, ξεσηκώνουν τον κόσμο σε κινητοποιήσεις.
Ο υπουργός Υποδομών παραδέχτηκε ότι πράγματι οι αυτοκινητόδρομοι είναι ακριβοί αλλά δεν μπορούν να κατασκευαστούν αλλιώς.
Το λογικό είναι, είπε, να πληρώνουν οι χρήστες τους και όχι να χρηματοδοτούνται τα έργα από τον κρατικό προϋπολογισμό, διαφορετικά θα πρέπει να πάμε σε νέες οριζόντιες περικοπές μισθών και συντάξεων.
Σύμφωνα με τον υπουργό, το κόστος κατασκευής ανά χιλιόμετρο είναι φθηνότερο κατά 25% στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, ενώ το κόστος των διοδίων ανά χιλιόμετρο έχει καθοριστεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα 4 λεπτά συν ΦΠΑ.
Πηγή: skai.gr
Προϋπόθεση είναι να πάρουν και αυτοί βεβαιώσεις από τους Δήμους και τη ΔΕΗ που να αποδεικνύουν τη σχέση τους με την περιοχή, όπως συμβαίνει και με τους περίπου 40.000 μόνιμους κατοίκους του Δήμου Ωρωπού.
Ο κ Χρυσοχοΐδης, μιλώντας στο ραδιόφωνο του Σκάι, διευκρίνισε ότι οι αυξήσεις στα διόδια είναι αυτές που προβλέπονται στην αρχική σύμβαση παραχώρησης του 2007 και σε ορισμένες περιπτώσεις μάλιστα όπως στις Αφίδνες είχαν καθυστερήσει να επιβληθούν.
Κατηγόρησε, μάλιστα, τους παράγοντες του Δήμου Ωρωπού ότι αντί να σπεύσουν να δώσουν τις βεβαιώσεις στους δημότες για να μην πληρώνουν τα αυξημένα διόδια, ξεσηκώνουν τον κόσμο σε κινητοποιήσεις.
Ο υπουργός Υποδομών παραδέχτηκε ότι πράγματι οι αυτοκινητόδρομοι είναι ακριβοί αλλά δεν μπορούν να κατασκευαστούν αλλιώς.
Το λογικό είναι, είπε, να πληρώνουν οι χρήστες τους και όχι να χρηματοδοτούνται τα έργα από τον κρατικό προϋπολογισμό, διαφορετικά θα πρέπει να πάμε σε νέες οριζόντιες περικοπές μισθών και συντάξεων.
Σύμφωνα με τον υπουργό, το κόστος κατασκευής ανά χιλιόμετρο είναι φθηνότερο κατά 25% στην Ελλάδα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη, ενώ το κόστος των διοδίων ανά χιλιόμετρο έχει καθοριστεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα 4 λεπτά συν ΦΠΑ.
Πηγή: skai.gr
Σχετικά άρθρα