Η ΔΗΜΑΡ για τα προβλήματα λειτουργίας των σχολείων | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Η ΔΗΜΑΡ για τα προβλήματα λειτουργίας των σχολείων

11:46 | 25/2/14
Τα προβλήματα που έχουν προκύψει κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς από την περικοπή κονδυλίων στο χώρο της εκπαίδευσης «καυτηριάζονται» του τομέα παιδείας και έρευνας της Δημοκρατικής Αριστεράς.


Αναλυτικά..

Ο Τομέας Παιδείας και Έρευνας της ΔΗΜΑΡ επισημαίνει τις σοβαρές συνέπειες της απόφασης να μην εξαιρεθεί η Γενική Εκπαίδευση από την περικοπή κονδυλίων με αφορμή τα σοβαρά προβλήματα λειτουργίας που αντιμετωπίζουν τα σχολεία στη χώρα μας.

Επιπλέον, οι σχολικές μονάδες βιώνουν καθημερινά τις δραματικές επιπτώσεις της αδυναμίας της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να διαχειριστεί με στοιχειώδη ορθολογικό τρόπο την κατάσταση που δημιουργείται.

Η αντικατάσταση των αναγκαίων κάθε σχολικό έτος για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων αναπληρωτών καθηγητών, σχεδόν αποκλειστικά από εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται και αμείβονται μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑ, έχει δημιουργήσει σημαντικά προβλήματα λειτουργίας στα σχολεία και στη διοίκησή τους.

Για μια ακόμη φορά το ΕΣΠΑ εκτρέπεται από τους στόχους για τους οποίους έχει σχεδιαστεί, καθώς χρησιμοποιείται για να καλύψει πάγιες ανάγκες δημόσιων φορέων. Έτσι οι νέοι εκπαιδευτικοί έχουν μετατραπεί σε δασκάλους δεύτερης κατηγορίας, καθώς απαξιώνεται το εκπαιδευτικό τους έργο και παραβλέπεται η ανάγκη οργανικής σύνδεσής τους με τη σχολική μονάδα: οι εν λόγω εκπαιδευτικοί υπηρετούν μέχρι και τέσσερα σχολεία, ενώ κάθε χρονιά προσλαμβάνονται με διαφορετικό μισθολογικό και ασφαλιστικό καθεστώς.

Ο Τομέας Παιδείας και Έρευνας της ΔΗΜΑΡ επαναφέρει το αίτημα της συνολικής αναδιάρθρωσης της οργανωτικής και διοικητικής δομής της Γενικής Εκπαίδευσης και ζητά από την κυβέρνηση να σταματήσει να χρησιμοποιεί μια ολόκληρη γενιά εκπαιδευτικών, που δουλεύουν σε άθλιες συνθήκες για ψίχουλα και σε καθεστώς υποτέλειας, για να καλύψει την αδυναμία της να χειριστεί τα χρόνια ουσιαστικά προβλήματα της εκπαίδευσης.

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών