11:43 | 15/4/14
Στόχος αυτών των μικρών κινούμενων κήπων είναι να ενισχύσουν το αστικό πράσινο προσφέροντας μια «όαση» μέσα στην πόλη και να μετατρέψουν το αστικό τοπίο σε κάτι ξεχωριστό δίνοντας μια «γεύση» φύσης στους δημότες...
Ένας μικρός φορητός κήπος, με πυκνή φύτευση, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως παγκάκι επιτρέποντας στους περαστικούς να ξεκουραστούν, «φύτρωσε» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για το πρώτο «Green Spot», που τοποθετήθηκε στην άκρη της οδού Παλαιών Πατρών Γερμανού, καταλαμβάνοντας μια θέση ελεγχόμενης στάθμευσης.
Η λογική στην οποία βασίζεται η ιδέα των «green spots» είναι ότι μετακινούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε διάφορα σημεία και ανάλογα με τη μετακίνηση ανανεώνεται και το φυτοτεχνικό υλικό με εποχιακά φυτά.
Στόχος αυτών των μικρών κινούμενων κήπων είναι να ενισχύσουν το αστικό πράσινο προσφέροντας μια «όαση» μέσα στην πόλη και να μετατρέψουν το αστικό τοπίο σε κάτι ξεχωριστό δίνοντας μια «γεύση» φύσης στους δημότες.
Η ιδέα είναι βασισμένη στο επιτυχημένο παράδειγμα των «parkmobiles» του San Francisco. Στη Θεσσαλονίκη, η ιδέα εντάσσεται σε μια ευρύτερη καμπάνια υπό τον τίτλο «React Now 4 Thess», υλοποιείται από τη Διεύθυνση Διαχείρισης Αστικού Περιβάλλοντος του Δήμου Θεσσαλονίκης και το κόστος καλύπτεται από χορηγούς.
Ένας μικρός φορητός κήπος, με πυκνή φύτευση, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως παγκάκι επιτρέποντας στους περαστικούς να ξεκουραστούν, «φύτρωσε» στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για το πρώτο «Green Spot», που τοποθετήθηκε στην άκρη της οδού Παλαιών Πατρών Γερμανού, καταλαμβάνοντας μια θέση ελεγχόμενης στάθμευσης.
Η λογική στην οποία βασίζεται η ιδέα των «green spots» είναι ότι μετακινούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε διάφορα σημεία και ανάλογα με τη μετακίνηση ανανεώνεται και το φυτοτεχνικό υλικό με εποχιακά φυτά.
Στόχος αυτών των μικρών κινούμενων κήπων είναι να ενισχύσουν το αστικό πράσινο προσφέροντας μια «όαση» μέσα στην πόλη και να μετατρέψουν το αστικό τοπίο σε κάτι ξεχωριστό δίνοντας μια «γεύση» φύσης στους δημότες.
Η ιδέα είναι βασισμένη στο επιτυχημένο παράδειγμα των «parkmobiles» του San Francisco. Στη Θεσσαλονίκη, η ιδέα εντάσσεται σε μια ευρύτερη καμπάνια υπό τον τίτλο «React Now 4 Thess», υλοποιείται από τη Διεύθυνση Διαχείρισης Αστικού Περιβάλλοντος του Δήμου Θεσσαλονίκης και το κόστος καλύπτεται από χορηγούς.
Σχετικές ετικέτες:Περιβάλλον
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων