Υποθαλάσσια ζεύξη για Σαλαμίνα και διόδια αντί για ναύλα | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Υποθαλάσσια ζεύξη για Σαλαμίνα και διόδια αντί για ναύλα

18:24 | 15/4/14
«Πόλεμος» του νησιού με το Πέραμα - Τι απαντούν για το έργο οι δύο δήμαρχοι...

«Πόλεμος» έχει ξεσπάσει ανάμεσα στο Πέραμα και τη Σαλαμίνα με αφορμή την κατασκευή της ομώνυμης υποθαλάσσιας ζεύξης, που θα κοστίσει περίπου 400 εκατ. ευρώ και θα ενώσει χερσαία τις δύο περιοχές.

Αυτή η υποθαλάσσια ζεύξη θα αντικαταστήσει τους ναύλους των φεριμπότ με διόδια.

Η ημερομηνία που έχει οριστεί για την εκδήλωση ενδιαφέροντος από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες είναι η 20η Μαΐου. Οι εργολάβοι πάντως ελπίζουν στην ολοκλήρωση του έργου γιατί, με βάση τα στοιχεία του υπουργείου Υποδομών, το 2009 τα έσοδα των πλοίων από τα εισιτήρια ανήλθαν σε 33 εκατ. ευρώ και σήμερα η κίνηση έχει αυξηθεί και τα έσοδα είναι πολύ περισσότερα.

Αντιδράσεις φέρνει το έργο
Ο δήμος Περάματος μόνο θετικά βλέπει το έργο αφού εκτιμά ότι θα ανακουφιστεί η περιοχή από την κυκλοφοριακή συμφόρηση που δημιουργεί καθημερινά η επιβατική κίνηση από τα τακτικά δρομολόγια των πλοίων.

«Θεωρώ ότι το Λιμενικό Ταμείο εισπράττει ένα τέλος από τα ναύλα και η δημοτική Αρχή δεν το λέει», αναφέρει μιλώντας στο newsbeast.gr ο δήμαρχος Περάματος. Και συμπληρώνει: «Σε αντίθεση με το δήμο μας που δεν εισπράττει ούτε σεντ. Ξέρετε πόσες φορές έχουμε ζητήσει από υπουργούς να εξετάσουν το θέμα μας; Μέχρι τώρα δεν έχουμε πάρει ούτε ένα ευρώ».

Ο Παντελής Ζουμπούλης αναφέρει ότι είναι υπέρ της υποθαλάσσιας ζεύξης Περάματος-Σαλαμίνας γιατί αυτό θα φέρει έσοδα στο δήμο Περάματος μέσα από τα διόδια που θα μπουν. «Θα παίρνουμε τέλη από την τιμή των διοδίων και έτσι θα ενισχυθεί οικονομικά ο δήμος μας», σημειώνει.

Και γι’ αυτό θεωρεί ότι η αδικία που υφίσταται η πόλη του θα αποκατασταθεί με την υποθαλάσσια ζεύξη Περάματος - Σαλαμίνας εφόσον κατασκευαστεί, όπως έχει προβλεφθεί, ένας τρίτος δρόμος που θα διέρχεται περιφερειακά από το Πέραμα, θα περνά μέσα από τον Ναύσταθμο Παλάσκα και θα καταλήγει στην αρχή της λεωφόρου Σχιστού. Με τον σχεδιασμό αυτό θα επιβληθούν διόδια και έτσι ο δήμος θα αποκτήσει έσοδα.

Από την πλευρά του πάντως, ο δήμαρχος Σαλαμίνας, τονίζει ότι «το έργο δεν μπορεί να γίνει χωρίς διάλογο». Ο κ. Τσαβαρής σημειώνει ότι σε περίπτωση που γίνει το έργο, η Σαλαμίνα θα γίνει τμήμα της Πελοποννήσου. «Θα μπαίνουν οι νταλίκες από το Πέραμα και θα βγαίνουν στα Μέγαρα», αναφέρει και συνεχίζει λέγοντας ότι θα γίνει διπλή ζεύξη (σε Πέραμα και Φανερωμένη, κάτι που αποκλείουν στο υπουργείο).


Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών