11:04 | 4/4/14
Εντείνονται και επεκτείνονται οι έρευνες για το χαμένο αεροσκάφος της Malaysia Airlines, τέσσερις ημέρες πριν τη συμπλήρωση ενός μήνα από την εξαφάνισή του, στις 8 Μαρτίου, κι ενώ οι ελπίδες για τον εντοπισμό του «μαύρου κουτιού» εξαντλούνται.
Πολεμικά πλοία της Αυστραλίας και της Βρετανίας άρχισαν την Παρασκευή κοινή υποβρύχια επιχείρηση στα νερά του Ινδικού Ωκεανού, σύροντας ευαίσθητους ανιχνευτές ηχητικών σημάτων προκειμένου να εντοπίσουν σήμα από το «μαύρο κουτί» του χαμένου Boeing 777-200.
Τα δύο σκάφη έχουν αναπτυχθεί χωριστά σε απόσταση 240 χλμ. σε μια πορεία που θα συγκλίνει σταδιακά και ελέγχουν τον πυθμένα του ωκεανού. Το αυστραλιανό πλοίο Ocean Shield σύρει ανιχνευτή ηχητικών σημάτων (που προμηθεύτηκε από το αμερικανικό πολεμικό ναυτικό) με ταχύτητα μόλις πέντε χλμ. την ώρα, ενώ το βρετανικό υδρογραφικό πλοίο HMS Echo έχει το δικό του υποβρύχιο εξοπλισμό ανίχνευσης σημάτων.
Μεγαλύτερος εχθρός των ερευνητών είναι πλέον ο χρόνος, καθώς η μπαταρία του μαύρου κουτιού έχει διάρκεια ζωής 30 ημέρες, και συνεπώς αναμένεται να σταματήσει να εκπέμπει μετά τις 7 Απριλίου.
Ακόμα, επιπλέον τέσσερα αεροσκάφη της πολιτικής αεροπορίας προστίθενται στα δέκα στρατιωτικά αεροσκάφη τα οποία πραγματοποιούν έρευνες.
Εν τω μεταξύ, προειδοποίηση πως είναι πιθανό το μοιραίο Boeing να μη βρεθεί ποτέ, απηύθυνε ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας Τόνι Άμποτ.
«Πρόκειται για την πιο δύσκολη έρευνα που έγινε ποτέ. Κάθε μέρα ανακαλύπτουμε κάτι που ελπίζουμε πως ίσως λύσει το μυστήριο. Όμως είναι πιθανό το αεροπλάνο να μη βρεθεί ποτέ» πρόσθεσε ο κ. Άμποτ.
Πολεμικά πλοία της Αυστραλίας και της Βρετανίας άρχισαν την Παρασκευή κοινή υποβρύχια επιχείρηση στα νερά του Ινδικού Ωκεανού, σύροντας ευαίσθητους ανιχνευτές ηχητικών σημάτων προκειμένου να εντοπίσουν σήμα από το «μαύρο κουτί» του χαμένου Boeing 777-200.
Τα δύο σκάφη έχουν αναπτυχθεί χωριστά σε απόσταση 240 χλμ. σε μια πορεία που θα συγκλίνει σταδιακά και ελέγχουν τον πυθμένα του ωκεανού. Το αυστραλιανό πλοίο Ocean Shield σύρει ανιχνευτή ηχητικών σημάτων (που προμηθεύτηκε από το αμερικανικό πολεμικό ναυτικό) με ταχύτητα μόλις πέντε χλμ. την ώρα, ενώ το βρετανικό υδρογραφικό πλοίο HMS Echo έχει το δικό του υποβρύχιο εξοπλισμό ανίχνευσης σημάτων.
Μεγαλύτερος εχθρός των ερευνητών είναι πλέον ο χρόνος, καθώς η μπαταρία του μαύρου κουτιού έχει διάρκεια ζωής 30 ημέρες, και συνεπώς αναμένεται να σταματήσει να εκπέμπει μετά τις 7 Απριλίου.
Ακόμα, επιπλέον τέσσερα αεροσκάφη της πολιτικής αεροπορίας προστίθενται στα δέκα στρατιωτικά αεροσκάφη τα οποία πραγματοποιούν έρευνες.
Εν τω μεταξύ, προειδοποίηση πως είναι πιθανό το μοιραίο Boeing να μη βρεθεί ποτέ, απηύθυνε ο πρωθυπουργός της Αυστραλίας Τόνι Άμποτ.
«Πρόκειται για την πιο δύσκολη έρευνα που έγινε ποτέ. Κάθε μέρα ανακαλύπτουμε κάτι που ελπίζουμε πως ίσως λύσει το μυστήριο. Όμως είναι πιθανό το αεροπλάνο να μη βρεθεί ποτέ» πρόσθεσε ο κ. Άμποτ.
Σχετικές ετικέτες:Κόσμος
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων