18:56 | 8/5/14
Μέχρι τις 15 Μαΐου θα φτάσει στην πόλη το πρώτο καράβι από τη Σαλαμίνα....
Το πρώτο καράβι που θα αξιοποιηθεί στο πλαίσιο της πιλοτικής λειτουργίας της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας, αναμένεται πως μέχρι τις 15 Μαΐου θα έχει φτάσει στην πόλη της Θεσσαλονίκης από τη Σαλαμίνα.
Όπως ανακοινώθηκε από την αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης, τις επόμενες μέρες θα καταφθάσουν και τα υπόλοιπα δύο και τότε θα ξεκινήσουν τα πρώτα δρομολόγια.
Προς το παρόν εξετάζονται ορισμένες τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν τον ελλιμενισμό των καραβιών.
Πάντως ο αρχικός σχεδιασμός του εγχειρήματος παραμένει ο ίδιος μετά την σχετική αδειοδότηση της λειτουργίας της γραμμής από το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.
Συγκεκριμένα προβλέπεται η ύπαρξη τριών πλοίων, με χωρητικότητα 100 έως 200 επιβατών ανά διαδρομή.
Τα δρομολόγια θα εκτελούνται ανά μία ώρα, θα συνδέουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τις ανατολικές ακτές του Θερμαϊκού Κόλπου με ενδιάμεση στάση στη μαρίνα της Καλαμαριάς, θα διαρκούν περίπου πενήντα λεπτά και το εισιτήριο θα είναι 2,5 ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τη μόνιμη λειτουργία της θαλάσσιας συγκοινωνίας, η σχετική προγραμματική σύμβαση για τη μελετητική ωρίμανση του έργου υπεγράφη στα τέλη Φεβρουαρίου ενώ οι μελέτες για τις χερσαίες υποδομές αναμένεται να είναι έτοιμες σε έναν χρόνο.
Σε δύο χρόνια υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμες και οι μελέτες για τη δημοπράτηση και την κατασκευή του έργου.
Το πρώτο καράβι που θα αξιοποιηθεί στο πλαίσιο της πιλοτικής λειτουργίας της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας, αναμένεται πως μέχρι τις 15 Μαΐου θα έχει φτάσει στην πόλη της Θεσσαλονίκης από τη Σαλαμίνα.
Όπως ανακοινώθηκε από την αντιπεριφέρεια Θεσσαλονίκης, τις επόμενες μέρες θα καταφθάσουν και τα υπόλοιπα δύο και τότε θα ξεκινήσουν τα πρώτα δρομολόγια.
Προς το παρόν εξετάζονται ορισμένες τεχνικές λεπτομέρειες που αφορούν τον ελλιμενισμό των καραβιών.
Πάντως ο αρχικός σχεδιασμός του εγχειρήματος παραμένει ο ίδιος μετά την σχετική αδειοδότηση της λειτουργίας της γραμμής από το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.
Συγκεκριμένα προβλέπεται η ύπαρξη τριών πλοίων, με χωρητικότητα 100 έως 200 επιβατών ανά διαδρομή.
Τα δρομολόγια θα εκτελούνται ανά μία ώρα, θα συνδέουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με τις ανατολικές ακτές του Θερμαϊκού Κόλπου με ενδιάμεση στάση στη μαρίνα της Καλαμαριάς, θα διαρκούν περίπου πενήντα λεπτά και το εισιτήριο θα είναι 2,5 ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τη μόνιμη λειτουργία της θαλάσσιας συγκοινωνίας, η σχετική προγραμματική σύμβαση για τη μελετητική ωρίμανση του έργου υπεγράφη στα τέλη Φεβρουαρίου ενώ οι μελέτες για τις χερσαίες υποδομές αναμένεται να είναι έτοιμες σε έναν χρόνο.
Σε δύο χρόνια υπολογίζεται ότι θα είναι έτοιμες και οι μελέτες για τη δημοπράτηση και την κατασκευή του έργου.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα