Εργασίες στο σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Εργασίες στο σιδηροδρομικό άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας

01:10 | 27/9/14

Υπεγράφη η σύμβαση - Το έργο πρέπει να ολοκληρωθεί σε 24 μήνες

Οι υπογραφές «έπεσαν» στη σύμβαση για την «Ανάταξη και Αναβάθμιση του Συστήματος Σηματοδότησης- Τηλεδιοίκησης και Αντικατάσταση 70 Αλλαγών Τροχιάς σε Εντοπισμένα Τμήματα του Άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη- Προμαχώνας» από την ΕΡΓΟΣΕ και την κοινοπραξία ΤΟΜΗ ΑΒΕΤΕ- ALSTOM TRANSPORT SA.

Το έργο περιλαμβάνει εργασίες σηματοδότησης- τηλεδιοίκησης και σιδηροδρομικές εργασίες επιδομής και υποδομής. Ο προϋπολογισμός του είναι 52.753.400 ευρώ και μετά την έκπτωση (22,35%) διαμορφώνεται στα 41.297.174,41 ευρώ, χωρίς αναθεώρηση και ΦΠΑ. Η συνολική προθεσμία περάτωσής του είναι 24 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.

Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, αντικείμενο του έργου είναι:

- Η αποκατάσταση (ανάταξη) των συστημάτων σηματοδότησης- τηλεδιοίκησης , ώστε αυτά να επανέλθουν στην καλή λειτουργική κατάστασή τους αλλά και η αναβάθμιση μέσω προσθήκης δυνατοτήτων και νέων λειτουργιών.
- Η εγκατάσταση καλωδίου οπτικών ινών κατά μήκος του έργου.
- Η προστασία των καλωδιώσεων χαλκού από κλοπές- δολιοφθορές.
- Η αναβάθμιση των σιδηροδρομικών σταθμών μεταξύ Οινόης- Δαύλειας και μεταξύ Δομοκού- Λάρισας.
- Η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης- Κιλκίς, στο τμήμα μεταξύ ΧΘ 29+500 (Νέα Φιλαδέλφεια) και ΧΘ 37+074 (Γαλλικός).

Όπως σημειώνει η ΕΡΓΟΣΕ, η υλοποίηση της σύμβασης παρέχει στον ΟΣΕ τη δυνατότητα πλήρους λειτουργίας της σηματοδότησης- τηλεδιοίκησης και συνεπώς μέγιστη ασφάλεια στην κυκλοφορία των συρμών. Παρέχει τη μεγαλύτερη ευελιξία σε χειρισμούς μειώνοντας τις τυχόν καθυστερήσεις και παρέχει τη δυνατότητα, σε συνδυασμό και με άλλα υποσυστήματα, σε μεγάλα τμήματα του δικτύου να αναπτυχθεί ταχύτητα έως 200 Km/h (αντί των 160 Km/h που είναι σήμερα), μειώνοντας τον χρόνο της διαδρομής Αθήνας- Θεσσαλονίκης.

Το έργο προϋποθέτει την εγκατάσταση του ETCS- Level 1, ως εποικοδόμημα της συμβατικής σηματοδότησης. Με την εγκατάσταση, δε, του ETCS- Level 1 ως τμήμα του ERTMS, θα επιτευχθεί η εξασφάλιση της διαλειτουργικότητας του σιδηροδρομικού δικτύου, σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών