16:47 | 9/9/14
Με πολύ μεγάλους ρυθμούς κινείται το κατασκευαστικό πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των Σιδηροδρόμων της χώρας...
Η ΕΡΓΟΣΕ, το μελετητικό και κατασκευαστικό κομμάτι του ΟΣΕ έχει αυτή την εποχή 14 έργα κόστους 1,3 δις ευρώ υπό κατασκευή και 2 έργα που είναι έτοιμα να ξεκινήσουν κόστους 326 εκ.ευρώ. Όπως αναφέρει το ypodomes.com συνολικά η επένδυση ξεπερνά τα 1,6 δις ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται τα νέα έργα που θα δημοπρατηθούν το επόμενο διάστημα.
ΒΟΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Εκεί αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη 2 μεγάλες εργολαβίες. Αφορά την αναβάθμιση των τμημάτων Διακοπτό-Ροδοδάφνη (που περιλαμβάνει και τους σταθμούς από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη) και Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος (που περιλαμβάνει τη μεγάλη σήραγγα Παναγοπούλας μήκους 4,5χλμ). Σε μερικές εβδομάδες αναμένεται να ξεκινήσει και η νέα μεγάλη εργολαβία-σκούπα στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη. Ουσιαστικά μέχρι το 2017 αναμένουμε να λειτουργήσει πλήρως το τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος, που θα περιλαμβάνει νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων. Μέχρι τότε εκτιμάται πως θα έχει ολοκληρωθεί και το απαραίτητο έργο εγκατάστασης σηματοδότησης-ηλεκτροκίνησης-τηλεδιοίκησης σε αυτό το τμήμα. Συνολικά το 2017 το τμήμα Ψαθόπυργος-Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα διαθέτει νέες διπλές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, νέους ή εκσυγχρονισμένους σταθμούς και βελτιωμένα χρονικά και ποιοτικά δρομολόγια.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑ
Η ΕΡΓΟΣΕ όμως έχει προγραμματίσει και μία σειρά από νέα έργα που θα τα δούμε να δημοπρατούνται και να υπογράφονται τους επόμενους μήνες.
Το σημαντικότερο από αυτά είναι το έργο αναβάθμισης του τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο-Μποζαϊτικα κόστους 170 εκ.ευρώ αλλά και η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη κόστους 35εκ.ευρώ
Η ΕΡΓΟΣΕ, το μελετητικό και κατασκευαστικό κομμάτι του ΟΣΕ έχει αυτή την εποχή 14 έργα κόστους 1,3 δις ευρώ υπό κατασκευή και 2 έργα που είναι έτοιμα να ξεκινήσουν κόστους 326 εκ.ευρώ. Όπως αναφέρει το ypodomes.com συνολικά η επένδυση ξεπερνά τα 1,6 δις ευρώ, χωρίς να υπολογίζονται τα νέα έργα που θα δημοπρατηθούν το επόμενο διάστημα.
ΒΟΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Εκεί αυτή τη στιγμή είναι σε εξέλιξη 2 μεγάλες εργολαβίες. Αφορά την αναβάθμιση των τμημάτων Διακοπτό-Ροδοδάφνη (που περιλαμβάνει και τους σταθμούς από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη) και Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος (που περιλαμβάνει τη μεγάλη σήραγγα Παναγοπούλας μήκους 4,5χλμ). Σε μερικές εβδομάδες αναμένεται να ξεκινήσει και η νέα μεγάλη εργολαβία-σκούπα στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη. Ουσιαστικά μέχρι το 2017 αναμένουμε να λειτουργήσει πλήρως το τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος, που θα περιλαμβάνει νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων. Μέχρι τότε εκτιμάται πως θα έχει ολοκληρωθεί και το απαραίτητο έργο εγκατάστασης σηματοδότησης-ηλεκτροκίνησης-τηλεδιοίκησης σε αυτό το τμήμα. Συνολικά το 2017 το τμήμα Ψαθόπυργος-Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα διαθέτει νέες διπλές γραμμές υψηλών ταχυτήτων, νέους ή εκσυγχρονισμένους σταθμούς και βελτιωμένα χρονικά και ποιοτικά δρομολόγια.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑ
Η ΕΡΓΟΣΕ όμως έχει προγραμματίσει και μία σειρά από νέα έργα που θα τα δούμε να δημοπρατούνται και να υπογράφονται τους επόμενους μήνες.
Το σημαντικότερο από αυτά είναι το έργο αναβάθμισης του τμήματος Ψαθόπυργος-Ρίο-Μποζαϊτικα κόστους 170 εκ.ευρώ αλλά και η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη κόστους 35εκ.ευρώ
Σχετικές ετικέτες:ΕλλάδαΠελοπόννησος
Σχετικά άρθρα