Στο επίκεντρο οι βιώσιμες μετακινήσεις | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Στο επίκεντρο οι βιώσιμες μετακινήσεις

23:59 | 16/12/14
Στο επίκεντρο οι βιώσιμες μετακινήσεις

Συνεργασία Σταθερών Συγκοινωνιών και WWF Ελλάς

Στη μείωση της χρήσης του αυτοκινήτου και την αύξηση της επιλογής των μέσων μαζικής μεταφοράς στοχεύει η συνεργασία της περιβαλλοντικής οργάνωσης WWF Ελλάς και των Συγκοινωνιών Αθηνών «Panda με Μέσα για καλύτερη ζωή στην πόλη» που παρουσιάστηκε σήμερα σε συνέντευξη Τύπου.

Σύμφωνα με στοιχεία του 2013, στην Ελλάδα κυκλοφορούν 5,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Έρευνα της Public Issue έδειξε πως το 34% των πολιτών χρησιμοποιεί αυτοκίνητο, το 33% λεωφορείο, το 31% μετρό, το 10% τον ηλεκτρικό, το 8% μοτοσικλέτα, το 9% τρόλεϊ, το 2% τραμ, ενώ το 27% των κατοίκων της πρωτεύουσας μετακινείται με τα πόδια, όπως επισήμανε ο διευθυντής του WWF Ελλάς, Δημήτρης Καραβέλλας.

Σημαντικές διαφοροποιήσεις σημειώνονται ανάλογα με τη γεωγραφική περιοχή της Αθήνας. Για παράδειγμα, το 56% των κατοίκων των βορείων προαστίων προτιμούν το ΙΧ, ενώ το ποσοστό πέφτει στο 22% για του κατοίκους του Δήμου Αθηναίων, οι οποίοι χρησιμοποιούν περισσότερο το τρόλεϊ και τον ηλεκτρικό. Πρωταθλητές στη χρήση λεωφορείου αναδεικνύονται οι κάτοικοι των δυτικών προαστίων και του Πειραιά.

Κάθε μέρα μετακινούνται 1,4 εκατομμύρια επιβάτες και κάθε χρόνο 94 εκατομμύρια με λεωφορεία και τρόλεϊ σε 280 γραμμές, όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ ΑΕ, Γιάννης Οικονόμου.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ΑΕ, Νικόλαος Παπαθανασίου, τόνισε πως οι δημόσιες συγκοινωνίες αποτελούν μία οικονομική, ασφαλή και γρήγορη λύση για μία μεγαλούπολη όπως η Αθήνα, ενώ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γρηγόριος Δημητριάδης, συμπλήρωσε πως ο συνδυασμός «πόδια- ποδήλατο- μέσα μαζικής μεταφοράς αποτελούν την πλέον μοντέρνα πρόταση για ένα καθαρότερο περιβάλλον».

Ένα «Πάντα» (σύμβολο της WWF) θα κυκλοφορεί μεταξύ συρμών και λεωφορείων, καλώντας τους επιβάτες να συμμετέχουν σε εκδηλώσεις και διαγωνισμούς, ξεναγήσεις και φεστιβάλ. Η καμπάνια θα διαρκέσει έως τον Φεβρουάριο του 2015.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών