Έρχεται και επισήμως η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Έρχεται και επισήμως η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων

13:06 | 13/2/15
Έρχεται και επισήμως η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων

Με αλλαγή του νόμου ή υπουργική απόφαση

Τις επόμενες μέρες η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας θα περάσει από τα λόγια στα έργα καθώς θα υλοποιηθεί και επισήμως η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων είτε με Υπουργική Απόφαση είτε με αλλαγή του νόμου όπως δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Τάσος Κουράκης σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο ΚΟΚΚΙΝΟ».

Τόσο ο κ. Μπαλτάς όσο και ο κ. Κουράκης έχουν εξαγγείλει την κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων αλλά ακόμα δεν έχει εκδοθεί επισήμως σχετική απόφαση με αποτέλεσμα, όπως ενημερώθηκε το newsbeast.gr, κάποιοι εκπαιδευτικοί να αναφέρουν στους μαθητές ότι μπορεί να ανακοινώθηκε αλλά εγγράφως δεν έχει καταργηθεί.

Δεν είναι το μοναδικό μέτρο το οποίο θα βοηθήσει τους μαθητές να «ανασάνουν» τους μαθητές καθώς πλέον θα απαιτείται γενικός μέσος όρος 9,5 για την προαγωγή των μαθητών ενώ δεν θα υπολογίζονται οι βαθμοί των τριών τάξεων για την εισαγωγή των μαθητών στα ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Ο κ. Κουράκης δήλωσε επίσης ότι βασική αρχή είναι λιγότερες εξετάσεις ενώ έκανε λόγο και για αλλαγή της φιλοσοφίας του Λυκείου ώστε να έχει αυτόνομο ρόλο και να μην αποτελεί προθάλαμο και προετοιμασία του πανεπιστημίου.

«Δεν εγκαταλείπουμε το στόχο, μετά από μερικά χρόνια, της ελεύθερης πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με προϋποθέσεις, διαδικασίες και αύξηση της χρηματοδότησης» τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας.

Σε μια συνέντευξη στη « γραμμή» των προγραμματικών δηλώσεων ανέφερε ότι θα πρέπει να σταματήσει να χαρακτηρίζονται τα μαθήματα πρωτεύοντα και δευτερεύοντα λέγοντας ότι «για μας πρωτεύοντα είναι τα μαθήματα όλα τα οποία προάγουν τη συνολική μόρφωση, την κριτική σκέψη, την αισθητική καλλιέργεια, γι αυτό θα φροντίσουμε να ενισχύσουμε την καλλιτεχνική αγωγή, φυσική αγωγή, θέατρο, κινηματογράφο, την περιβαλλοντική εκπαίδευση, τη διδασκαλία των αρχών του πολιτεύματος και όλα εκείνα που διαμορφώνουν έναν ολοκληρωμένο πολίτη».

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών