18:25 | 3/3/15
Τι αναφέρει ο υπουργός Παιδείας σε γραπτή του απάντηση στη Βουλή
Ο ρόλος του υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφορικά με τις κτιριακές υποδομές της σχολικής στέγης, είναι επιτελικός, με τον καθορισμό των προδιαγραφών των χώρων ως προς το είδος, τον αριθμό και το μέγεθος αυτών, που αποτυπώνονται στο κτιριολογικό πρόγραμμα.Τα παραπάνω αναφέρει ο υπουργός Παιδείας σε γραπτή του απάντηση στη Βουλή ενώ σημειώνει πως τα κτιριολογικά προγράμματα εκπονούνται από τη Διεύθυνση Κτιριακής και Υλικοτεχνικής Υποδομής και ισχύουν για τον ΟΣΚ και τις Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις όλης της χώρας (πλέον Δήμους).
Η μέριμνα για τη σχολική στέγη (συντήρηση, βελτίωση, επισκευή, απόκτηση γης, ανέγερση κτιρίων εμπίπτει στις αρμοδιότητες των Δήμων με ειδική αναφορά στα έργα επισκευής μεγάλης κλίμακας στο φέροντα οργανισμό, στις στέγες και στις εγκαταστάσεις των κτιριακών υποδομών.
Η επιχορήγηση των ΟΤΑ για επισκευές και συντηρήσεις των κτιριακών υποδομών, καθώς και των λειτουργικών δαπανών των σχολικών μονάδων σύμφωνα με τη νομοθεσία εξασφαλίζεται από τις πιστώσεις του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
Να σημειώσουμε ότι τα πιο πάνω παρατίθενται σε απάντηση του υπουργού Παιδείας μετά από ερώτηση που κατέθεσαν οι βουλευτές του ΚΚΕ Βαρδαλής και Γερασιμίδου για την κατάρρευση στέγης του Γυμνασίου/Λυκείου Μελίκης του Δήμου Αλεξάνδρειας στην ΠΕ Ημαθίας.
Πηγή: newsbeast.gr
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδασχολείαυπουργείο Παιδείας
Σχετικά άρθρα