19:53 | 16/12/15
Το νέο επενδυτικό της πρόγραμμα στην Ελλάδα ανακοίνωσε πριν από λίγες ημέρες η διοίκηση της Nestle
Νέες επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ έχει προγραμματίσει να υλοποιήσει την επόμενη χρονιά η Nestlé Ελλάς, οι επενδύσεις της οποίας εφέτος άγγιξαν τα 3 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα τα 6 εκατ. ευρώ από τα 10 εκατ. ευρώ θα κατευθυνθούν για την αναβάθμιση του μηχανολογικού εξοπλισμού του εργοστασίου καφέ που διαθέτει η εταιρεία στα Οινόφυτα, επένδυση η οποία συνολικά θα αγγίξει τα 8,5 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί το 2017.
Εφέτος η εταιρεία υλοποίησε επενδύσεις 3 εκατ. ευρώ, οι οποίες κατευθύνθηκαν για την ενίσχυση των μονάδων παραγωγής παγωτού στον Ταύρο και καφέ στα Οινόφυτα. Όπως ανέφεραν, κατά τη διάρκεια επαγγελματικού γεύματος, στελέχη της εταιρείας, η Nestlé συνεχίζει να αναπτύσσεται στην ελληνική αγορά. Τόνισαν δε πως κάποιες κατηγορίες προϊόντων, όπως ο καφές εσπρέσο Dolce Gusto, αναπτύσσονται με διψήφιους ρυθμούς και άλλες, όπως οι παιδικές τροφές, είναι σε κάμψη κυρίως λόγω της υπογεννητικότητας.
Ειδικότερα η Αγγελική Παπαδοπούλου, υπεύθυνη Εταιρικών Υποθέσεων της Nestlé Ελλάς, ανέφερε σχετικά: «Θελήσαμε να κάνουμε έναν απολογισμό του 2015 καθώς υπήρξε μια χρονιά όπου επενδύσαμε σε σημαντικούς τομείς, με μια σειρά από αξιόλογες πρωτοβουλίες, και παράλληλα να τονίσουμε ότι συνεχίζουμε να ενισχύουμε την οικονομία στην Ελλάδα αναπτύσσοντας και βελτιώνοντας τις παραγωγικές μας μονάδες».
Στην Ελλάδα, η Nestlé έχει παρουσία πάνω από 100 χρόνια. Σημαντικοί σταθμοί στην ιστορία της εταιρείας είναι η λειτουργία εργοστασίου γάλακτος στο Πλατύ Ημαθίας το 1975, η ενσωμάτωση στον όμιλο Nestlè της Λουμίδης. το 1987, της Κορπή το 1993, καθώς και η εξαγορά της Δέλτα Παγωτού το 2006. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα 10 σημεία δραστηριότητας στην Ελλάδα, μεταξύ των οποίων τρία εργοστάσια, κεντρικά γραφεία στο Μαρούσι Αττικής και γραφεία στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα. Η Nestlé Ελλάς απασχολεί περίπου 1.000 μόνιμους εργαζομένους.
Εκτός από τις δραστηριότητές της στην ελληνική αγορά, η Nestlé Ελλάς εξάγει ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος και Φυσικό Μεταλλικό Νερό Κορπή στη Γερμανία, την Αυστραλία και τις ΗΠΑ, αλλά και τις πασίγνωστες διεθνείς μάρκες της στην Κύπρο, την Αλβανία, τη Βουλγαρία, την ΠΓΔΜ και αλλού.
Η Nestlé Ελλάς ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ για όσους το έχουν πραγματικά ανάγκη. Το «ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ» είναι ο τρόπος της Nestlé για να δείξει έμπρακτα ότι φροντίζει με πάθος και ευθύνη για τη Διατροφή, Υγεία και Ευεξία της ελληνικής οικογένειας, προσφέροντας τα υψηλής διατροφικής αξίας προϊόντα της σε μοναδικές τιμές και επενδύοντας στην έρευνα και τεχνολογία, ώστε να βελτιώνει συνεχώς της συνταγές της, σύμφωνα με τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών.
Παράλληλα, με το πρόγραμμα διατροφικής εκπαίδευσης Παιδιά Όλο Υγεία έχει αγγίξει μέχρι σήμερα περισσότερους από 110.000 μαθητές, ενώ με την πρωτοβουλία για τη νεανική απασχόληση Nestlé needs YOUth δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης για περισσότερους από 500 νέους κάτω των 30 μέχρι το 2016 στην Ελλάδα.
Σχετικές ετικέτες:ΕλλάδαΕπενδυτικά προγράμματαΟικονομίαNestle
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων