18:40 | 29/3/16
Τον οικονομικό πατριωτισμό των Ελλήνων προσπαθεί να αφυπνίσει η πρωτοβουλία «Ελλα-δικά μας», 16 ελληνικών συμφερόντων επιχειρήσεων, καθώς μόνο το 20% των προϊόντων που καταναλώνουμε φέρουν ελληνική υπογραφή
Δεκαέξι ελληνικών συμφερόντων εταιρείες – αρκετές από τις οποίες ανταγωνιστικές μεταξύ τους – αποφάσισαν να σηκώσουν την σημαία του οικονομικού πατριωτισμού μέσω της πρωτοβουλίας Ελλα-δικά μας. Μία πρωτοβουλία που ξεκίνησε πριν από τρία χρόνια με πρώτο μέλος την Agrino και που σήμερα την στηρίζουν η ΕΨΑ, Νιτσιάκος, Λουξ, Καλαμάτα Παπαδημητρίου, Ζαγόρι, ΜΕΓΑ, Νήσος, ΑΓΑΝ, Βίκος, Αναψυκτικά Φλώρινας Δινάκη (Ξινό Νερό), Brava, EZA, Ευβοϊκή Ζύμη, και Βαργαγιάννη ενώ σύντομα αναμένεται να αυξηθούν τα μέλη της.
Όπως αναφέρθηκε την Τρίτη σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε για την παρουσίαση της πρωτοβουλίας – η οποία φιλοδοξεί σύντομα να μετατραπεί σε Αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία – το τρίπτυχο στο οποίο στηρίχθηκε είναι η παραγωγή, η έδρα και η ιδιοκτησία να είναι στην Ελλάδα.
Όπως ανέφερε ο Αλέξανδρος Κουρής της μπύρας «Νήσος», «έχουμε προβλήματα μέσα στο σπίτι μας. Αναγκαζόμαστε να είμαστε εδώ για να προστατεύσουμε την θέση μας στην τοπική αγορά. Η ανατροπή πρέπει να γίνει μέσα στο σπίτι μας. Πρέπει να κάνουμε τον Έλληνα να καταναλώνει Ελληνικά».
Από την πλευρά της η Μαριλένα Νιτσιάκου ανέφερε ότι «μόνο το 20% των προϊόντων που καταναλώνουμε είναι ελληνικής υπογραφής. Κάτι που μπορούμε να ανατρέψουμε αν αλλάξουμε αγοραστικές συνήθειες».
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε στην εκδήλωση στην Ελλάδα καταναλώνουμε 1 δισ. ευρώ για μοσχαρίσιο κρέας, 56 εκατ. ευρώ για ιταλικό καφέ (ο οποίος δεν παράγεται στην Ιταλία αλλά οι επιχειρηματίες της γειτονικής χώρας καρπώνονται την υπεραξία) και 80 εκατ. ευρώ για κινέζικα παιχνίδια.
Η πρωτοβουλία μέσω των εκπροσώπων της δεσμεύτηκε μεταξύ άλλων να προχωρήσει σε κινήσεις και δράσεις που θα βοηθήσουν στην κατεύθυνση της αύξησης της ανταγωνιστικότητας των παραγωγικών επιχειρήσεων, ελληνικής ιδιοκτησίας, αναδεικνύοντας παράλληλα την σημασία των προϊόντων που δημιουργούνται, παράγονται και ανήκουν και αυτές ως πηγές εθνικού πλούτου, αγαθά σύγχρονου πολιτισμού και πρεσβευτές της σημερινής παραγωγικής Ελλάδας ανά την υφήλιο.
Η αξιοπιστία της πιστοποίησης της αυθεντικής ελληνικότητας των επιχειρήσεων που απαρτίζουν την πρωτοβουλία «Ελλα-δικά μας» σφραγίζεται από την Eurocert, ένα σημαντικό αμιγώς ελληνικό φορέα πιστοποίησης. Μέσα από τον λεπτομερή και αναλυτικό έλεγχο διασφαλίζει ότι κάθε εταιρεία-μέλος, πληροί μία σειρά από συγκεκριμένα και μετρήσιμα κριτήρια που σφραγίζουν την ελληνική της ταυτότητα
Σχετικές ετικέτες:ΕλλάδαεπιχειρηματίαςεπιχειρήσειςΟικονομία
Σχετικά άρθρα