10:42 | 15/4/16
Αποζημίωση καταναλώτριας από ταξιδιωτικό πρακτορείο
Έφτασε στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», προκειμένου να λάβει μέρος σε οργανωμένο ταξίδι (στη Μαλαισία και τη Σιγκαπούρη), αλλά δεν της επετράπη η αναχώρηση, επειδή το διαβατήριό της έληγε σε λιγότερο από 6 μήνες, ενώ η ελάχιστη εναπομένουσα χρονική περίοδος έως τη λήξη του διαβατηρίου για τις χώρες αυτές πρέπει να είναι 6 μήνες.
Τα παραπάνω κατήγγειλε καταναλώτρια, η οποία απευθύνθηκε στην Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή».
Συγκεκριμένα, η καταναλώτρια κατήγγειλε ότι δεν της ζητήθηκε ποτέ από το τουριστικό πρακτορείο αντίγραφο του διαβατηρίου της, ούτε ο αρμόδιος υπάλληλος της επέστησε ποτέ την προσοχή ότι για τις συγκεκριμένες χώρες που επρόκειτο να επισκεφθεί ισχύουν οι ανωτέρω περιορισμοί ως προς την ισχύ του διαβατηρίου, με αποτέλεσμα να μην της επιτραπεί, τελικά, να ταξιδέψει.
Ύστερα από τη διαμεσολάβηση της Αρχής, όπως αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση, η καταναλώτρια αποδέχθηκε την πρόταση του τουριστικού πρακτορείου να της πιστώσει το ποσό των χιλίων εκατό ευρώ (1.100 ευρώ), προκειμένου να το χρησιμοποιήσει για μελλοντικό της ταξίδι, οποτεδήποτε αυτή το αποφασίσει.
Σχετικές ετικέτες:διαβατήριαΕλλάδαταξίδιταξιδιωτικό πρακτορείο
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων