Αναγνωστοπούλου: Στήριξη του ερευνητικού δυναμικού με 81 εκατ. ευρώ | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Αναγνωστοπούλου: Στήριξη του ερευνητικού δυναμικού με 81 εκατ. ευρώ

17:41 | 3/6/16
anagnostopoulou-stirixi-tou-erevnitikou-dinamikou-me-81-ekat-evro

Δράσεις για την οικονομική ενίσχυση προανήγγειλε η αναπληρώτρια υπουργός

Τις δράσεις για την οικονομική ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ύψους 81 εκατομμυρίων ευρώ, ανακοίνωσε νωρίτερα σήμερα η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας, Σία Αναγνωστοπούλου, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.

Ειδικότερα, οι δράσεις αφορούν την απόκτηση διδακτικής εμπειρίας κατόχων διδακτορικού, τη χορήγηση υποτροφιών για υλοποίηση διδακτορικής έρευνας στην Ελλάδα και τη χορήγηση υποτροφιών σε μεταδιδάκτορες. Οι διαδικασίες για την υλοποίηση των δυο πρώτων δράσεων έχουν ήδη δρομολογηθεί, ενώ από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη θα ξεκινήσει η υλοποίηση της τρίτης. «Στόχος μας», είπε η κ. Αναγνωστοπούλου, «είναι να αποτρέψουμε την έξοδο των νέων ερευνητών από τη χώρα, αλλά και να ανανεωθεί το ερευνητικό δυναμικό που έχει γεράσει».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών, Κυριάκος Αθανασίου, έκανε λόγο για μια προσπάθεια επαναπροσδιορισμού της πολιτικής των υποτροφιών, με το να βοηθηθούν οι φοιτητές που είναι επιμελείς, αλλά βρίσκονται σε οικονομική στενότητα και με το να ενισχυθούν οι σπουδές στο εσωτερικό.

Εξάλλου, ο ειδικός γραμματέας Τομεακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου του υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, Γιώργος Ιωαννίδης, υπογράμμισε ότι οι πιστώσεις από το ΕΣΠΑ για τη χρηματοδότηση των δράσεων είναι ήδη εξασφαλισμένες μέχρι και το 2020, αλλά και το ότι οι διαδικασίες επιλογής των ωφελούμενων είναι διαφανείς.

Τέλος, σημειώνεται ότι, η κ. Αναγνωστοπούλου, απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το ζήτημα που ανέκυψε από το απόσπασμα του πορίσματος της Επιτροπής Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την προσφώνηση των μαθητών, έκανε λόγο για κιτρινισμό και παρερμηνεία των όσων αναφέρονται στο πόρισμα.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών