23:27 | 29/11/16
Διοικήσεις νοσοκομείων κατηγορούν για προχειρότητα και έλλειψη σοβαρότητας την ΠΟΕΔΗΝ
Διοικήσεις νοσοκομείων διαψεύδουν τα στοιχεία που παρουσίασε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ), σχετικά με την κατάσταση στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών.Μάλιστα, η διοίκηση του νοσοκομείου Καλαμάτας, κάνει λόγο για «παιχνίδια» και «έλλειψη σοβαρότητας» από την πλευρά της ΠΟΕΔΗΝ, ενώ η διοίκηση του νοσοκομείου Γρεβενών, αναφέρει ότι ο «χώρος της υγείας δεν είναι ο προσφορότερος για μικροπολιτικές κόντρες, με στόχο την δημιουργία εντυπώσεων. Ούτε η καλλιέργεια πολεμικού κλίματος μπορεί να συμβάλει στην ομαλή λειτουργία των νοσοκομείων».
Αιχμηρή η ανακοίνωση της διοίκησης του νοσοκομείου Καλαμάτας, που σημειώνει ότι «ξαφνικά χθες η ΠΟΕΔΗΝ ανακάλυψε πρόβλημα στην λειτουργία του ΤΕΠ» και προσθέτει ότι «από την φόρα που έχουν πάρει, μπέρδεψαν λίγο τα πράγματα και αυτά που αναφέρουν ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα».
Σημειώνει ότι «το παράδοξο δε είναι, ότι το Σωματείο Εργαζομένων έχει διαφορετική άποψη για τα ΤΕΠ και μάλιστα, έχει εκφραστεί και πολύ θετικά στην διοίκηση, μετά βέβαια και τον λειτουργικό - χωροταξικό ανασχεδιασμό που έλαβε χώρα στην αρχή της χρονιάς».
Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο, ερωτήματα προς την ΠΟΕΔΗΝ θέτει η διοίκηση του νοσοκομείου Γρεβενών, τονίζοντας ότι, το νοσοκομείο εφημερεύει κάθε ημέρα, «οι διακομιδές σε άλλα νοσοκομεία βεβαίως και υπάρχουν, γιατί για παράδειγμα στο νοσοκομείο δεν υπάρχουν ειδικευμένοι νευροχειρουργοί, ούτε και ειδικευμένοι αγγειοχειρουργοί», και κατά τη γνώμη της διοίκησης «σωστά».
«Η άποψη της ΠΟΕΔΗΝ, είναι ότι σε ένα επαρχιακό νοσοκομείο θα έπρεπε να υπάρχουν ειδικευμένοι γιατροί και αυτών των ειδικοτήτων», ερωτά η διοίκηση και προσθέτει ότι «όσο για τις καθυστερήσεις στα ΤΕΠ που κοστίζουν ζωές, μήπως θα μπορούσαν να γίνουν πιο συγκεκριμένοι; Για τη φύλαξη των ΤΕΠ θα ήθελαν συγκεκριμένη εταιρία φύλαξης; Πότε και ποιος κατέγραψε επεισόδια;»
Τα στοιχεία της ΠΟΕΔΗΝ διαψεύδει και η διοίκηση του νοσοκομείου Κοζάνης, αναφέροντας ότι δεν συνάδουν με την πραγματικότητα «και είναι φανερό ποιους σκοπούς εξυπηρετούν». Σημειώνει επίσης, ότι το δημοσίευμα της ΠΟΕΔΗΝ, «δημιουργεί γενικευμένη ανασφάλεια στους πολίτες» και αυτό «αποτελεί πραγματικό κίνδυνο διότι τους αποτρέπει από το να προσέλθουν στο σύστημα υγείας και να δεχθούν υπηρεσίες, που αποδεδειγμένα είναι ασφαλείς και από ιατρικής απόψεως πολύ ικανοποιητικές».
«Η πρόχειρη και ασαφής διατύπωση απόψεων σχετικά με τη λειτουργία γενικής εφημερίας, ενός μεγάλου νοσοκομείου, όπως είναι το νοσοκομείο «Γεώργιος Παπανικολάου», προκειμένου να δημιουργηθούν εντυπώσεις, δημιουργεί αντί να επιλύει προβλήματα», αναφέρει η διοίκηση.
Υπερήφανη αισθάνεται η διοίκηση στο «Θεαγένειο», καθώς όπως αναφέρει, το νοσοκομείο αξιολογήθηκε πρώτο στην αναγκαιότητα εγκατάστασης και ικανότητα αξιοποίησης γραμμικού επιταχυντή τελευταίας τεχνολογίας ΙΜRT-IGRT, δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, με αποτέλεσμα να επεκταθεί η δωρεά σε δύο γραμμικούς επιταχυντές, αντί για έναν που είχε προβλεφθεί εξ αρχής.
Τα νοσοκομεία «Ο Άγιος Δημήτριος» και «Γ. Γεννηματάς», δεν είχαν ποτέ στην ιστορία τους οργανωμένο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ), όπως ορίζεται στον οργανισμό του, αναφέρει η διοίκηση των ιδρυμάτων, επισημαίνοντας ότι η αντιμετώπιση των επειγόντων περιστατικών πραγματοποιείται «με ευθύνη, με επιμελή και άριστη εκτέλεση των καθηκόντων της περίθαλψης από το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό και σε καμία περίπτωση δεν απορυθμίζεται η λειτουργία της εφημερίας». Σημειώνει ότι ο αριθμός των ασθενών που περιθάλπονται ετησίως είναι 63.702 για το «Γ. Γεννηματάς» και 34.344 για το νοσοκομείο «Ο Άγιος Δημήτριος», «γεγονός που καταδεικνύει την προτίμηση και τη συνεχή ροή περιστατικών στα επείγοντα ιατρεία και των δύο νοσοκομείων». Υπογραμμίζει ότι, η αναφορά της ΠΟΕΔΗΝ, ότι ο διοικητικός υπάλληλος κάνει και ιατρικές γνωματεύσεις, «έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση του ιατρικού προσωπικού, καθώς θίγεται η επαγγελματική τους ιδιότητα και η νοημοσύνη τους». Η διοίκηση αναγνωρίζει ότι η διαδικασία υποδοχής των περιστατικών στα επείγοντα ιατρεία χρειάζεται να αντιμετωπισθεί με την οργάνωση ενός στελεχωμένου με εξειδικευμένο προσωπικό, Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών και όπως αναφέρει, «προς αυτή την κατεύθυνση εργάζεται».
Η διοίκηση του νοσοκομείου ΚΑΤ αναφέρει ότι το 2016 στα ΤΕΠ έχουν προσέλθει περίπου 88.000 ασθενείς μέχρι σήμερα. Το νοσοκομείο συνεχίζει, διαθέτει Τμήμα Αναζωογόνησης, στο οποίο νοσηλεύτηκαν το 2015, 130 βαρέως πάσχοντες ασθενείς και το 2016 μέχρι σήμερα, 84. «Οι ασθενείς στο Τμήμα Αναζωογόνησης, δεν "παρκάρονται", αλλά νοσηλεύονται με ασφάλεια και παρακολουθούνται από τους θεράποντες γιατρούς, τους γιατρούς της Αναζωογόνησης και τους γιατρούς της εφημερεύουσας ΜΕΘ». Τονίζει επίσης, ότι οι ασθενείς μεταφέρονται εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος στις ΜΕΘ του ΚΑΤ συνολικής δυναμικότητας 21 κλινών. «Είναι σαφές ότι το Τμήμα Αναζωογόνησης "σώζει ζωές" και οι βαρέως πάσχοντες "δεν κινδυνεύουν", διότι το τμήμα είναι πλήρως εξοπλισμένο και παρέχει εντατική παρακολούθηση και νοσηλεία», καταλήγει.
Σχετικές ετικέτες:ΕλλάδανοσοκομείαΠΟΕΔΗΝΥγεία
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων