12:16 | 16/1/17
Πέρα από την μάχη με τον χρόνο η Σκλαβενίτης, για την σωτηρία της Μαρινόπουλος, έχει να δώσει και την μάχη της μαρκίζας - Γιατί ξηλώνονται οι ταμπέλες Carrefour
Ξεκίνησε την προηγούμενη εβδομάδα και αναμένεται να συνεχισθεί ακόμη πιο εντατικά το επόμενο διάστημα η αποκαθήλωση του σήματος Carrefour σε όσα καταστήματα αναγράφεται στην Ελλάδα. Η αρχή γίνεται απο τα καταστήματα γειτονιάς που φέρουν την επωνυμία "Carrefour Express" και αναμένεται να ολοκληρωθεί με τα υπερμάρκετ.Η κίνηση αυτή είναι αποτέλεσμα την συμβατικής υποχρέωσης που έχει η Μαρινόπουλος απέναντι στον πρώην Γάλλο συνεργάτης της καθώς από 1/1/ 2017 έχει ολοκληρωθεί η συνεργασία. Ανάμεσα στις υπόλοιπες συμβατικές υποχρεώσεις είναι και η μη χρήση του σήματος Carrefour από την δοκιμαζόμενη ελληνική επιχείρηση.
Η πλευρά Σκλαβενίτη, γνωρίζοντας ότι οι χρόνοι είναι ιδιαίτερα πιεστικοί, είχε επιδιώξει να παρατείνει την χρήση του σήματος έως τα τέλη Μαρτίου ώστε να υπάρξει μία ομαλή μετάβαση (σ.σ. εάν όλα κυλήσουν βάσει σχεδίου) των καταστημάτων στο δικό τους σήμα.
Παράλληλα έχουν αρχίσει να μειώνονται και οι ποσότητες των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που φέρουν το σήμα Carrefour καθώς στόχος είναι με την ανάληψη της διοίκησης από την πλευρά Σκλαβενίτη αυτά να αντικατασταθούν από σήματα ιδιωτικής ετικέτας που διαθέτει ο όμιλος όπως είναι το "Μαρατα".
Κωστής Χριστοδούλου
Σχετικές ετικέτες:επιχειρήσειςΜαρινόπουλος ΑΕΟικονομίαΣκλαβενίτης
Σχετικά άρθρα