'Πλημμύρισε' από αιτήματα πολιτών η πιλοτική ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

'Πλημμύρισε' από αιτήματα πολιτών η πιλοτική ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών

16:26 | 17/2/17
plhmmurise-apo-aithmata-politwn-h-pilotikh-istoselida-toy-ypoyrgeioy-eswterikwn

Μέσα στην πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της, υποβλήθηκαν συνολικά 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν προβλήματα πολιτών

Σε απολογισμό για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της νέας ιστοσελίδας του Υπουργείου Επικρατείας kathimerinotita.gov.gr,  που έχει στόχο "την ενδελεχή καταγραφή δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους και πρωτίστως στην επαφή τους με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας" προχώρησε σήμερα ο υπουργός Επικρατείας, Αλέκος Φλαμπουράρης.

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται ότι η αποδοχή της ιστοσελίδας ξεπέρασε και τις πλέον αισιόδοξες προβλέψεις, καθώς, μέσα σε μόλις μια εβδομάδα λειτουργίας της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας (9-16 Φεβρουαρίου 2017), υποβλήθηκαν στο σύστημα 862 θέματα, εκ των οποίων τα 839 αφορούσαν πραγματικά προβλήματα ή διορθωτικές προτάσεις και τα υπόλοιπα 23 τάσεις αρνητικής τοποθέτησης με διάφορα σχόλια.

Τη μερίδα του λέοντος, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, αποσπούν τα θέματα που αφορούν το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, το Υπουργείο Οικονομικών για φορολογικές υποθέσεις και πληροφορίες συμμετοχής, σε προγράμματα του ΕΣΠΑ και το Υπουργείο Υγείας, σχετικά με ελλείψεις σε ιατρικό/νοσηλευτικό προσωπικό.

Παράλληλα, αναφέρεται, ότι σημαντικός αριθμός περιπτώσεων αφορά στην καθυστέρηση έκδοσης δικαστικών αποφάσεων, στην αποπληρωμή αποζημιώσεων αγροτών και πληγέντων από πάσης φύσεως καταστροφές, στη ρύθμιση πολεοδομικών ζητημάτων και στην πάταξη της εγκληματικότητας.
Είναι αυτονόητο ότι ένα μεγάλο ποσοστό των αιτήσεων αφορά χρόνιες παθογένειες της δημόσιας διοίκησης, που αυτή την περίοδο γίνονται προσπάθειες να περιοριστούν στο ελάχιστο

Αναλυτικά, βάσει της επεξεργασίας που έγινε, οι καταχωρήσεις ανά υπουργείο την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας της ιστοσελίδας έχουν ως εξής:

- Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης: 274

- Οικονομικών: 99

- Υγείας: 89

- Εσωτερικών: 68

- Υποδομών και Μεταφορών: 55

- Περιβάλλοντος και Ενέργειας: 45

- Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: 43

- Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης: 40

- Οικονομίας και Ανάπτυξης: 25

- Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων: 24

- Διοικητικής Ανασυγκρότησης: 22

- Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων: 19

- Μεταναστευτικής Πολιτικής: 13

- Πολιτισμού και Αθλητισμού: 6

- Εθνικής Άμυνας: 5

- Εξωτερικών: 4

- Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής: 4

- Τουρισμού: 4


Σημειώνεται ότι οι υπηρεσίες του Υπουργείου Επικρατείας έχουν προωθήσει τα παραπάνω αιτήματα στις αρμόδιες υπηρεσίες και βρίσκονται σε άμεση επαφή με αυτές για να διευθετηθεί σε εύλογο διάστημα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αιτημάτων.

Υπενθυμίζεται ότι η επικοινωνία των πολιτών, η συμβολή των οποίων ζητείται για τη βελτίωση της καθημερινότητάς τους, γίνεται μέσω της ιστοσελίδας www.kathimerinotita.gov.gr (με την υποβολή φόρμας) και μέσω email στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις kathimerinotita@ypep.gr, ypep.co@ypep.gr και a.flampouraris@parliament.gr, "χωρίς να χρειάζεται να ταλαιπωρούνται οι ενδιαφερόμενοι προσερχόμενοι στα γραφεία του υπουργείου Επικρατείας".

Υπενθυμίζεται επίσης ότι για διευκρινίσεις, οι πολίτες μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα: 210 33 85 314, 210 33 85 305, 210 33 85 100.

Επίσης στα φαξ: 210 33 85 317, 210 33 85 210, 210 33 85 109.

Επισημαίνεται, τέλος, ότι η εν λόγω υπηρεσία λειτουργεί ακόμη σε πιλοτική μορφή και πως κατά την πλήρη λειτουργία της θα απασχολεί συνολικά 25 άτομα, που θα αποσπαστούν από άλλους τομείς της δημόσιας διοίκησης και δεν προβλέπεται να γίνει καμία νέα πρόσληψη. Οι σχετικές αιτήσεις ενδιαφέροντος έχουν ξεπεράσει ήδη τις 230.

Πηγή: ΑΠΕ

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών