11:23 | 23/3/17
Συνολικά 250 εταιρείες έχουν αποσύρει τις διαφημίσεις τους από τις πλατφόρμες της Google, καθώς αυτές μπορούν να εμφανιστούν μαζί με εξτρεμιστικό ή ακατάλληλο περιεχόμενο
Δεύτερο κύμα "φυγής" εταιρειών-κολοσσών από την Google σημειώθηκε τις τελευταίες ημέρες, εξαιτίαςτου εξτρεμιστικού και ακατάλληλου περιεχόμενου που εμφανίζεται μαζί με τις διαφημίσεις στις πλατφόρμες της (ανάμεσα στις οποίες και το Youtube).
Μετά τη L'Oreal, το BBC, την HSBC, την Audi, τη Volkswagen, την Guardian, την Toyοta, τα Mac Donald's, την Domino's και την Tesco, τη σκυτάλη πήραν οι εταιρείες AT & T, Johnson & Johnson και Verizon, οι οποίες προχώρησαν στο "πάγωμα" των διαφημίσεών τους στη Google, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις, ο πληρωμένος διαφημιστικός χώρος που έχει δώσει η εταιρεία συνυπάρχει στην ίδια σελίδα με βίντεο, κείμενα και γενικότερα υλικό που εκφράζει ακραίες-εξτρεμιστικές ιδεολογίες ή έχουν προσβλητικό περιεχόμενο.
Συνολικά 250 εταιρείες έχουν αποσύρει τις καμπάνιες τους από την Google.
«Τρέφουμε βαθιά ανησυχία ότι οι διαφημίσεις μας μπορεί να έχουν εμφανιστεί στο YouTube σε βίντεο που προωθούν την τρομοκρατία και το μίσος» ανέφερε η εταιρεία AT & T σε ανακοίνωσή της. «Έως ότου η Google μπορέσει να εξασφαλίσει αυτό δεν θα συμβεί ξανά, αποσύραμε τις διαφημίσεις μας από τις πλατφόρμες αναζήτησής της».
Η Google που ανήκει στη μητρική Alphabet Inc ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέτρα ούτως ώστε να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των εταιρειών και να διασφαλίσει την καταλληλότητα του περιεχομένου των πλατφορμών της.
Δημόσια συγγνώμη
Ο επικεφαλής της Google για τις χώρες της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής Ματ Μπρίτιν ζήτησε δημόσια συγνώμη κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Διαφήμισης: «Θέλω να ξεκινήσω ζητώντας συγνώμη. Όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει αναλαμβάνουμε την ευθύνη» είπε χαρακτηριστικά.Ο Μπρίτιν σύμφωνα με τους Financial Times υποστήριξε ότι τα εργαλεία και οι πολιτικές της Google λειτουργούν σωστά «στην πλειονότητα των περιπτώσεων» ωστόσο πρόσθεσε ότι: «Πρέπει να γίνουμε καλύτεροι. Συντάσσουμε μια έκθεση για το πώς μπορούμε να βελτιωθούμε. Θα επισπεύσουμε αυτή την έκθεση».
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, προκειμένου να επιλυθεί το πρόβλημα και να λήξει το "μποϊκοτάζ" εναντίον της, η Google θα κάνει αλλαγές στον τρόπο, με τον οποίο εμφανίζονται οι διαφημίσεις και στο πώς θα τις διαχειρίζονται οι ίδιες οι διαφημιζόμενες εταιρείες.
Παράλληλα αναμένεται να υιοθετήσει αυστηρότερη πολιτική ως προς το περιεχόμενο που θα εμφανίζεται στις πλατφόρμες της, με το YouTube να βρίσκεται στο επίκεντρο της αναθεώρησης των κανόνων της εταιρείας.
«Έχουμε ξεκινήσει μια εκτεταμένη αναθεώρηση των πολιτικών μας στις διαφημίσεις και έχουμε δεσμευτεί δημοσίως ότι θα εφαρμόσουμε αλλαγές που θα δίνουν στον διαφημιζόμενο περισσότερο έλεγχο για το πού θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις του. Ανεβάζουμε τον πήχη για τις πολιτικές διαφήμισης και τη διαφύλαξη των διαφημιστών» αναφέρει ο κολοσσός του Διαδικτύου σε σχετική ηλεκτρονική του δήλωση.
Σημειώνεται εδώ ότι λίγο μετά τις ανακοινώσεις αυτές, το Twitter γνωστοποίησε ότι από το 2015 μέχρι σήμερα η εταιρεία έχει κλείσει συνολικά περισσότερους από 636.000 λογαριασμούς εξαιτίας αναρτήσεων που προωθούσαν τον βίαιο εξτρεμισμό. Οι 367.890 λογαριασμοί εξ αυτών έκλεισαν το τελευταίο εξάμηνο του 2016.
(Φωτογραφία: Kim Jin-a/Newsis via AP)
πηγή
Σχετικές ετικέτες:επιχειρήσειςΟικονομίαGoogle
Σχετικά άρθρα