23:34 | 27/3/17
Σταδιακή επέκταση του προγράμματος τις επόμενες ημέρες
Από τέσσερα σχολεία σε περιοχές του Νομού Θεσσαλονίκης, που αποτελούν θύλακες φτώχειας και ανεργίας, ξεκίνησε σήμερα -και θα επεκταθεί σε περισσότερες σχολικές
μονάδες σταδιακά τις επόμενες μέρες- το πρόγραμμα σίτισης των μαθητών δημοτικών σχολείων, «Σχολικά Γεύματα», το οποίο υλοποιείται από το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας. Το μενού της Δευτέρας, που περιλάμβανε μακαρόνια με κιμά και συνοδευόταν από σαλάτα λάχανο, μοιράστηκε σε 107 μαθητές του 12ου Δημοτικού Σχολείου Νεάπολης, σε 68 μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Παύλου, σε 128 μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Μαδύτου και σε 78 μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Αρέθουσας.
μονάδες σταδιακά τις επόμενες μέρες- το πρόγραμμα σίτισης των μαθητών δημοτικών σχολείων, «Σχολικά Γεύματα», το οποίο υλοποιείται από το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας. Το μενού της Δευτέρας, που περιλάμβανε μακαρόνια με κιμά και συνοδευόταν από σαλάτα λάχανο, μοιράστηκε σε 107 μαθητές του 12ου Δημοτικού Σχολείου Νεάπολης, σε 68 μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Παύλου, σε 128 μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Μαδύτου και σε 78 μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Αρέθουσας.
«Τα παιδιά δέχθηκαν την έναρξη του προγράμματος με πολύ μεγάλη χαρά. Είναι κάτι που το περίμεναν από την αρχή της χρονιάς», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθυντής του 12ου Δημοτικού Σχολείου Νεάπολης, Γιάννης Νομικούδης, ο οποίος έχει και την ευθύνη επίβλεψης της διαδικασίας παραλαβής των γευμάτων από την εταιρεία τροφοδοσίας και της διανομής τους από τους διδάσκοντες στους μαθητές.
«Υπάρχουν οικονομικά προβλήματα σε αρκετές οικογένειες. Νομίζω ότι είμαστε από τα σχολεία, όπου πραγματικά υπήρχε ανάγκη να δοθούν τα σχολικά γεύματα», επισήμανε ο κ.Νομικούδης, προσθέτοντας ότι «πέρα από την παιδαγωγική διάσταση του θέματος -δεν είναι μόνο τα παιδιά που έχουν ανάγκη- το πρόγραμμα συνιστά μία ευκαιρία τα παιδιά και οι γονείς να αποκτήσουν μία άλλη αντίληψη, κατά πόσο είναι υγιεινό ένα γεύμα, αλλά και να αποκτήσουν την εμπειρία να τρώνε όλα μαζί».
«Πέρα από την αναγκαιότητα που έχει διαπιστωθεί, σίγουρα όσο περισσότερες κοινές εμπειρίες έχουν οι μαθητές τόσο καλύτερο για εκείνους. Δένονται περισσότερο, κάνουν κι άλλα πράγματα μαζί, είναι για περισσότερο χρόνο μαζί, οπότε λειτουργούν περισσότερο σαν τάξη, σαν σχολείο, σαν σύνολο γενικά», εξήγησε.
Παρόλα αυτά, όπως διευκρίνισε, υπήρξαν κάποιοι γονείς (41 μαθητών), οι οποίοι σκέφθηκαν ότι τα συγκεκριμένα γεύματα θα τα στερηθούν κάποια άλλα παιδιά, που έχουν ίσως περισσότερη ανάγκη από τα δικά τους, οπότε δε δήλωσαν συμμετοχή στο πρόγραμμα.
Σε ό,τι αφορά τη διαδικασία της διανομής των γευμάτων ο κ.Νομικούδης σημείωσε ότι «σίγουρα θα υπάρχουν κάποιες δυσκολίες, στην πορεία, όμως, θα λυθούν τα όποια διαδικαστικά προβλήματα». «Στην πράξη σήμερα είδαμε κι εμείς ποια είναι η διαδικασία, ήλθαν από το catering, έφεραν σε θερμοθαλάμους τα φαγητά, που πρέπει να παραμείνουν ζεστά, τις σαλάτες τα ψωμιά κι εμείς τα μοιράσαμε ανά παιδί. Τα παιδιά του ολοημέρου έφαγαν εδώ και τα υπόλοιπα στις τάξεις τους», ανέφερε.
«Η ποιότητα του γεύματος, η συσκευασία, όλα τα θέματα που άπτονται της υγιεινής ήταν άψογα, δε σηκώνουν καμία αμφισβήτηση», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, Χρήστος Γεωργίου.
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων