Τι συμβαίνει με την υπαίθρια διαφήμιση σε περίπτερα στη Θεσσαλονίκη | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Τι συμβαίνει με την υπαίθρια διαφήμιση σε περίπτερα στη Θεσσαλονίκη

15:53 | 7/6/17

Διαβάστε τι γίνεται στην οδό Αριστοτέλους και την Μητροπόλεως μέχρι την οδό Εγνατίας

Μία πορεία διαρκούς… ανόδου εμφανίζει η παράνομη διαφήμιση στη Θεσσαλονίκη αφού καθημερινά, ολοένα και περισσότερες παράνομες τέντες περιπτέρων εμφανίζονται στην πόλη και
κυρίως στο κομμάτι του μνημειακού άξονα που αφορά στην οδό Αριστοτέλους και την Μητροπόλεως μέχρι την οδό Εγνατίας.

Όπως είναι γνωστό στους κατέχοντες το θέμα και όπως αναφέρει και η δημοτική αρχή της πόλης, για τη διαφήμιση σε τέντες περιπτέρων αλλά και για την τοποθέτηση των πλαισίων επί των τεντών, απαιτείται προηγούμενη άδεια ή οποία χορηγείται με απόφαση του Δημάρχου, ύστερα από αίτηση που συνοδεύεται από τα απαραίτητα στοιχεία για τον προσδιορισμό του τέλους και προηγούμενη καταβολή του τέλους διαφήμισης.

Για την έκδοσή της προηγείται έλεγχος των αρμόδιων οργάνων του Δήμου, τα οποία εξετάζουν αν τα πλαίσια πληρούν τις προδιαγραφές, οι οποίες ορίζονται στις σχετικές κανονιστικές πράξεις.

Επίσης, σύμφωνα με τον νόμο, επί των κινητών προστεγασμάτων (τεντών), χρώματος μπεζ ή λευκού, επιτρέπεται η εκτύπωση διαφημιστικού μηνύματος, μεγίστης νοητής διάστασης 0,75 m. (κατακόρυφη διάσταση) επί 1,8 m. (οριζόντια διάσταση). Η διαφήμιση επί του προστεγάσματος επιτρέπεται να είναι φωτιζόμενη και να προβάλλεται επί των τεσσάρων πλευρών αυτού.


Ωστόσο ο δήμος αδυνατεί να ελέγξει αποτελεσματικά αν τηρούνται αυτά.


Κανείς απ’ ότι φαίνεται δε σκέφτηκε να εφαρμόσει το παράδειγμα του δήμου Αθηναίων στην περιοχή της Διονυσίου Αρεοπαγίτου όπου και ο νόμος τηρείται σε μία περιοχή προστατευόμενη λόγω του χαρακτήρα της και τα περίπτερα αποτελούν πραγματικά στολίδια!

Τα «χηρευάμενα» περίπτερα με τις παράνομες διαφημίσεις

Πόσα από αυτά άραγε τα περίπτερα με τις παράνομες διαφημίσεις είναι «χηρευάμενα»; Η λέξη είναι άγνωστη για τον απλό αναγνώστη βέβαια.

Με τον όρο «χηρευάμενα» εννοούνται τα περίπτερα τα οποία δεν έχουν δικαιούχο μιας και οι περισσότεροι εξ αυτών αποδήμησαν εις Κύριον και η κυριότητα τους περιήλθε στο Δήμο!

Βλέπετε, στην πλειονότητα τους, οι ιδιοκτήτες των περιπτέρων στα συγκεκριμένα σημεία ήταν ανάπηροι πολέμου.

«Και ενώ οι δικαιούχοι είχαν συμβάσεις με διαφημιστικές εταιρείες που ασχολούνται συστηματικά με την ανάρτηση διαφημίσεων στις τέντες των περιπτέρων τους και εισέπρατταν χιλιάδες ευρώ από μισθώματα, μετά το θάνατο των δικαιούχων οι εταιρείες αυτές, βασιζόμενες στην άγνοια (;) των υπηρεσιών του Δήμου, συνεχίζουν να εκμεταλλεύονται τις διαφημίσεις χωρίς να αποδίδουν στο Δήμο ούτε ένα ευρώ από τα μισθώματα που κατέβαλλαν στους αρχικούς δικαιούχους», όπως γράφει το dimarxos.gr.

Βέβαια, αν ερωτηθούν οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Δήμου για το εάν έχουν καταβληθεί τα τέλη διαφήμισης των περιπτέρων, θα αποφανθούν θετικά.

Η αλήθεια όμως, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, είναι ότι έχουν εισπραχθεί τέλη μόνο για τη νόμιμη επιτρεπόμενη διαφημιστική επιφάνεια, δηλαδή 8,6 m2 που αντιστοιχούν μόλις στο 1/3 της πραγματικής συνολικής διαφημιστικής προβολής των 25m2.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο dimarxos.gr

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών