Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Κατατέθηκε το νομοσχέδιο για την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ

19:21 | 17/7/17

«Τρέχουν» οι εξελίξεις

Άρχισε με τους εισηγητές των κομμάτων στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, με τον χαρακτήρα του επείγοντος, η συζήτηση του νομοσχεδίου του υπουργείου Μεταφορών, με το οποίο ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης περνά στο ελληνικό Δημόσιο.

Είχε προηγηθεί ψηφοφορία, την οποία ζήτησε η αντιπολίτευση, διαφωνώντας με τη διαδικασία του επείγοντος, ωστόσο με 27 ψήφους υπέρ έναντι 18 κατά εγκρίθηκε η πρόταση της κυβερνητικής πλειοψηφίας.

Αύριο Τρίτη 18 Ιουλίου, στις 12:00, θα κληθούν να εκφράσουν τις απόψεις τους αρμόδιοι κοινωνικοί και συνδικαλιστικοί φορείς, ενώ την Τετάρτη 19 Ιουλίου θα εισαχθεί προς συζήτηση και ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής.

Στις αρχές Αυγούστου πρόκειται να συσταθούν τα διοικητικά συμβούλια των δύο νέων κρατικών φορέων, που θα διαδεχτούν τον ΟΑΣΘ, ήτοι του «Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης ΑΕ» (ΟΣΕΘ ΑΕ) και της εταιρείας «Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης ΑΕ» (ΑΣΥΘ ΑΕ), όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού Α.Ε, Απόστολος Αντωνούδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104.9 FM».

«Η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ θα γίνει άμεσα. Στα μέσα της εβδομάδας, θα έχουμε την ψήφιση του νομοσχεδίου και έως την επόμενη εβδομάδα θα δημοσιευθεί στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως. Στις αρχές Αυγούστου, θα έχουμε νέους κρατικούς φορείς και νέα διοικητικά συμβούλια που θα αναλάβουν το έργο του σχεδιασμού και της υλοποίησης αυτού το νέου μοντέλου αστικών συγκοινωνιών» υπογράμμισε ο κ. Αντωνούδης.

Ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού Α.Ε. διευκρίνισε ακόμη ότι δημιουργείται «τελείως νέο τοπίο» στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και ότι σύμφωνα με το σχεδιασμό θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές, «μικρότερα λεωφορεία με μεγαλύτερη ευελιξία», όπως και «οικολογικά λεωφορεία που θα είναι ενταγμένα στο στόλο και θα τροφοδοτούν το βασικό μέσο μεταφοράς που θα είναι το Μετρό».

Σημείωσε δε, ότι σήμερα υπάρχουν λεωφορεία που πηγαίνουν στην Περιστερά και στα χωριά της Βόλβης με πληρότητα μόνο έξι και επτά επιβατών και επισήμανε: «δεν χρειάζεται να υπάρχουν τόσο μεγάλα λεωφορεία για αυτές τις διαδρομές, θα συνεχιστούν βέβαια τα δρομολόγια με μικρότερα λεωφορεία».

Ο κ. Αντωνούδης αναφέρθηκε επίσης και στον σχεδιασμό κοινών προμηθειών για ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ, «έτσι ώστε να έχουμε συνεργασία στους δύο κρατικούς οργανισμούς και να πετύχουμε συνέργειες καλύτερες με χαμηλότερες τιμές».

Με τις αλλαγές που θα υπάρξουν «θα προκύψει οικονομία κλίμακος», όσον αφορά την προμήθεια των λεωφορείων αλλά και «καλύτερος σχεδιασμός όλων αυτών των μέσων», τόνισε ο κ. Αντωνούδης και πρόσθεσε ότι «άμεσα οι Θεσσαλονικείς θα δουν αλλαγές και στα δρομολόγια. Δεν θα υπάρχουν περικοπές των δρομολογίων από την επόμενη εβδομάδα, διότι θα αξιοποιηθούν όλα τα λεωφορεία και θα βγουν στην πόλη και τα 100 λεωφορεία, τα οποία είναι παροπλισμένα, προκειμένου να εξυπηρετήσουν του πολίτες».

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών