18:33 | 29/9/17
Για στρεβλά φαινόμενα δραστηριοποίησης εταιριών διαμεσολάβησης στην Ελλάδα χωρίς να έχουν έδρα στη χώρα, ούτε να πληρώνουν φόρους έκανε λόγο ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
"Είναι αναγκαιότητα για τη χώρα μας να βάλουμε κανόνες που θα θεραπεύουν" σημείωσε μιλώντας στο Ραδιόφωνο 24/7, ο υπουργός Υποδομών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης, αναφερόμενος στο νέο σχέδιο νόμου που ρυθμίζει μεταξύ άλλων τη λειτουργία των εφαρμογών κλήσης ταξί στη χώρα μας. Ο υπουργός εξαπέλυσε επίθεση στην αξιωματική αντιπολίτευση, αλλά και τις προηγούμενες κυβερνήσεις γενικότερα, καθώς όπως είπε δεν υπήρχε κανένα νομικό πλαίσιο που να ρυθμίζει την αγορά των ταξί."Ρυθμίζουμε, βάζουμε κανόνες δηλαδή που δεν υπάρχουν στις εταιρείες διαμεσολάβησης, ώστε να μην εμφανίζονται οι εταιρείες που νοικιάζουν αυτοκίνητα με οδηγό ως ταξί" ανέφερε ο υπουργός για το θέμα των εφαρμογών κλήσης ταξί. "Πρέπει να θεσμοθετηθούν συγκεκριμένοι κανόνες για να μπορέσουμε να έχουμε αξιόπιστους μηχανισμούς ελέγχου. Για να μπορέσουμε να έχουμε συνθήκες ίσου ανταγωνισμού" συμπλήρωσε.
Όπως ανέφερε μιλώντας στο Ραδιόφωνο 24/7, ως σήμερα παρατηρούνταν το "στεβλό φαινόμενο", "να δραστηριοποιούνται στη χώρα μας εταιρείες που δεν έχουν ούτε έδρα, ούτε νόμιμο εκπρόσωπο, που δεν πληρώνουν ένα ευρώ για τη δραστηριότητα τους στη χώρα μας και που δεν μπορούμε με το γκρίζο τοπίο που έχει διαμορφώσει η ΝΔ και οι προηγούμενες κυβερνήσεις να δούμε ποιοι πραγματικά άνθρωποι συνεργάζονται με αυτές τις εταιρείες και ποιες εταιρείες και ποιοι όχι".
Ο κ. Σπίρτζης έκανε λόγο για παραπληροφόρηση, αναφορικά με όσα έχουν ακουστεί πως η κυβέρνηση επιχειρεί να κλείσει "την Taxi Beat ή beat ή όπως λέγεται". Όπως είπε, επιχειρείται το ανάποδο. "Πάμε να ενισχύσουμε πρωτοβουλίες με ηλεκτρονικές πλατφόρμες πάμε να ενισχύσουμε τις εταιρείες που σέβονται την νομοθεσία και δεν την καταστρατηγούν" σχολίασε. Ο υπουργός έκανε λόγο για κύκλους της ΝΔ και συγκεκριμένα ΜΜΕ που θέλουν να παραπληροφορούν τους πολίτες και θέλουν να παραπληροφορούν και τις εταιρείες.
Πόσα χάνει το δημόσιο;
Ο Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε πως δεν υπάρχουν στοιχεία, ούτε μηχανισμός ελέγχου και θεσμικό πλαίσιο αδειοδότησης και πως αυτά πρέπει να ρυθμιστούν με το παρόν σχέδιο νόμου. "Είναι απαράδεκτο να ακούγονται τέτοια πράγματα για μία χώρα που πρέπει να διασφαλίζει ενιαίους κανόνες ανταγωνισμού, διαφάνειας και ασφάλειας στους πολίτες και στους επισκέπτες της" ανέφερε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: "Και εν τέλει πραγματικά έχουμε μείνει άναυδοι, η Βρετανία, ο Καναδάς, οι πολιτείες της Αμερικής, η Δανία, μία σειρά άπω ευρωπαϊκές χώρες που έχουν το ίδιο θεσμικό πλαίσιο και σταματούν τη δραστηριότητα συγκεκριμένων εταιρειών που δραστηριοποιούνται και στη χώρα μας και έχουν αυτή την παραβατική συμπεριφορά. Είναι λάτρεις των συντεχνιών, είναι δογματικοί κομμουνιστές;""Δυστυχώς παρακολουθούμε από τη ΝΔ να γίνεται διεκπεραιωτής και γραφείο τύπου αιτημάτων συγκεκριμένων εταιρειών και τα στελέχη της. Πριν λίγο καιρό μας είπε η κυρία Μπακογιάννη και ο κύριος Κυρανάκης για την Uber, πριν λίγο καιρό μας είπαν για άλλες επενδύσεις" ανέφερε για την αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Πότε τίθεται σε εφαρμογή το σχέδιο νόμου;
"Το σχέδιο νόμου δεν έχει μόνο τα θέματα των εταιρειών διαμεσολάβησης, έχει πάρα πολλά θέματα. Ακόμη διαμορφώνεται, τις επόμενες ημέρες θα έχουμε την τελική μορφή του" σχολίασε ο κ. Σπίρτζης για το χρονοδιάγραμμα της θέσης σε λειτουργία του νέου θεσμικού πλαισίου. "Πιστεύω ότι την ερχόμενη εβδομάδα θα είμαστε έτοιμοι για να το δώσουμε στη δημοσιότητα για να κατατεθεί στο ελληνικό Κοινοβούλιο" πρόσθεσε.πηγή
Σχετικές ετικέτες:ΠολιτικήΣΥΡΙΖΑταξίΧρήστος Σπίρτζης
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων