Λεβέντης: Είμαι σκυλοντόγκ, θα κάνω λαϊκές συγκεντρώσεις και θα τους ξεφτιλίζω όλους | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Λεβέντης: Είμαι σκυλοντόγκ, θα κάνω λαϊκές συγκεντρώσεις και θα τους ξεφτιλίζω όλους

17:32 | 12/10/17

Ο κ. Λεβέντης διαβεβαιώνει ότι θα παραιτηθεί λόγω της ψήφισης της νομικής αναγνώρισης της ταυτότητας φύλου - «Θα τινάξω την μπάνκα στον αέρα» τόνισε - Άμεση παραίτησή του ζητά η Μεγαλοοικονόμου

Στην απόφασή του να παραιτηθεί για να ταρακουνηθεί - όπως λέει - η Βουλή λόγω της ψήφισης της νομικής αναγνώρισης της ταυτότητας φύλου επιμένει ο Πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων, Βασίλης Λεβέντης.

«Εγώ είμαι σκυλοντόγκ. Ας χαίρονται τους μισθούς τους, αλλά θα κυκλοφορώ κι εγώ και θα κάνω λαϊκές συγκεντρώσεις και θα τους ξεφτιλίζω όλους» είπε ο κ. Λεβέντης σε κοινοβουλευτικούς συντάκτες αναφερόμενος στο τι θα κάνει μόλις παραιτηθεί. Εξήγησε, πάντως, ότι δεν σκοπεύει να παραιτηθεί από πρόεδρος του κόμματος της Ένωσης Κεντρώων αλλά μόνον από βουλευτής. «Θα παραιτηθώ από βουλευτής, γιατί πρέπει στην Ελλάδα κάποιος να θυσιαστεί για να ταρακουνηθεί αυτό το τέλμα. Καταλάβατε;» πρόσθεσε. «Είναι ειλημμένη απόφαση να παραιτηθώ, εγώ ό,τι λέω δεν το αλλάζω» είπε και επιβεβαίωσε ότι θα ανακοινώσει επισήμως την απόφασή του τη Δευτέρα σε ομιλία του στη Θεσσαλονίκη.

«Δεν θα το αφήσω έτσι. Έχω μια ευκαιρία να τα τινάξω όλα στον αέρα, η μπάνκα να τιναχθεί στον αέρα. Δεν είμαι και αρχομανής, έχω κουραστεί κιόλας λίγο» απείλησε ο Πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων. Εκτίμησε, μάλιστα, ότι ούτως ή άλλως οι εκλογές θα γίνουν μέχρι το Μάρτιο του 2018.

Μεγαλοοικονόμου: Λεβέντη παραιτήσου τώρα, όχι τη Δευτέρα!

Να παραιτηθεί σήμερα από βουλευτής και όχι τη Δευτέρα ζητεί από τον Βασίλη Λεβέντη η πρώην βουλευτής της Ένωσης Κεντρώων Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου και ταυτόχρονα προτείνει σύγκληση των οργάνων για εκλογή νέου μεταβατικού προέδρου με επιστροφή όσων ανεξαρτητοποιήθηκαν.

«Εάν η δήλωση του κ. Λεβέντη έχει σοβαρότητα οφείλει να παραιτηθεί προ Δευτέρας» τόνισε η ανεξάρτητη βουλευτής που αποχώρησε από την Ένωση Κεντρώων λόγω διαφωνιών με τον κ. Λεβέντη.

«Αμέσως θα πρέπει να συγκληθεί η ΚΟ για την εκλογή νέου προέδρου και χάριν ενότητας του κόμματος να επιστρέψουν οι βουλευτές που έχουν ανεξαρτητοποιηθεί» πρόσθεσε. Σημείωσε, μάλιστα, ότι «ο νέος πρόεδρος θα είναι μεταβατικός με εντολή σύγκλησης συνεδρίου και σκοπό να καθοριστούν οι καταστατικές αρχές του κόμματος στο πλαίσιο της Κεντρώας ιδεολογίας».


Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών