Αύξηση τουριστικού ρεύματος από Αμερική | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για κινητά, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για υπολογιστές με ένα
κλικ εδώ

Αύξηση τουριστικού ρεύματος από Αμερική

10:06 | 11/2/14
Στην προσέλκυση τουριστών από τις Ηνωμένες Πολιτείες, στις κατηγορίες, στα ενδιαφέροντα, αλλά και στις απογοητεύσεις Αμερικανών που επισκέπτονται την Ελλάδα αναφέρθηκε η προϊσταμένη του γραφείου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) στις ΗΠΑ, Γρηγορία Καματερού, υπογραμμίζοντας ότι «αναμένουμε χρονιά ρεκόρ» για τον τουρισμό το 2014.


Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τα αποτελέσματα των προσπαθειών μέσα στο '13 και για τις προβλέψεις που αφορούν την τρέχουσα χρονιά, η κα Καματερού τόνισε ότι «ο Αμερικανός τουρίστας ξοδεύει διπλάσια και τριπλάσια χρήματα επισκεπτόμενος τη χώρα μας, σε σύγκριση με επισκέπτες από άλλες αγορές, γεγονός που εξηγεί το ενδιαφέρον του υπουργείου Τουρισμού και της υπουργού κας Κεφαλογιάννη, για την ενίσχυση της προβολής της χώρας μας στις ΗΠΑ».

Η κα Καματερού επεσήμανε ότι «επειδή για τους Αμερικανούς τουρίστες η κυριότερη πύλη εισόδου στη χώρα μας είναι η Αθήνα, αποθαρρύνονται όταν συμβαίνουν συχνά απεργίες και διαδηλώσεις γιατί είναι ευαίσθητοι σε θέματα ασφάλειας. Επίσης, απογοητεύονται ιδιαίτερα όταν μετά από τόσο μεγάλο και δαπανηρό ταξίδι βρίσκουν κλειστά μουσεία ή αρχαιολογικούς χώρους, γιατί μπορεί αυτή τους η επίσκεψη στην Ελλάδα να είναι όνειρο ζωής».


Η προϊσταμένη του γραφείου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) τόνισε χαρακτηριστικά:

«Ο ΕΟΤ έχει προγραμματίσει για το 2014 ένα συνδυασμό ενεργειών προβολής του ελληνικού τουρισμού στην αγορά των ΗΠΑ, ώστε να ενισχυθεί το ήδη καλό κλίμα του 2013 και η προσέλκυση μεγαλύτερου αριθμού επισκεπτών. Οι ενέργειες αυτές αφορούν σε: διαδικτυακή διαφήμιση σε μεγάλες διαδικτυακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες των ΗΠΑ, διαφημιστικές ενέργειες με καταχωρήσεις advertorial σε επαγγελματικά ταξιδιωτικά περιοδικά, συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις με στόχευση σε ειδικές ομάδες καταναλωτών (κρουαζιέρα, honeymooners, τρίτη ηλικία 50+), 

Επίσης προγραμματίζουμε online σεμινάρια για εκπαίδευση Αμερικανών ταξιδιωτικών πρακτόρων στην πώληση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, αποστολές επιλεγμένων δημοσιογράφων στην Ελλάδα για εξασφάλιση αρθρογραφίας σε αμερικανικά έντυπα, συνεργασία με άλλους φορείς και συμμετοχή σε εκδηλώσεις προβολής ειδικών μορφών τουρισμού, όπως γαστρονομία, ιατρικό-ιαματικό τουρισμό, θρησκευτικό τουρισμό κλπ.»

Και κατέληξε: "Θέλουμε να δείξουμε ότι η Ελλάδα είναι και πάλι της μόδας, είναι ένας παραδοσιακός προορισμός, ο οποίος προσελκύει κάθε χρόνο πολύ γνωστές προσωπικότητες από την Αμερική. Επομένως, γιατί να μην απευθύνεται και στο μέσο Αμερικάνο"».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών