18:48 | 5/4/14
Η μείωση των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων σε 4 απέκλεισε την πληροφορική...
Απάντηση για τον αποκλεισμό της πληροφορικής από τα εξεταζόμενα μαθήματα έδωσε το Υπουργείο Παιδείας μετά από σχετική ερώτηση της κα Ξουλίδου βουλευτου των Αν Ελλήνων.
Σύμφωνα με το Υπουργείο η κατάργηση της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης από το νέο λύκειο και ο περιορισμός των εξεταζόμενων μαθημάτων για την εισαγωγή σε ΑΕΙ –ΤΕΙ σε 4 είχε ως αποτέλεσμα τον εξοβελισμό της πληροφορικής.
Το Υπουργείο υπογραμμίζει ότι ο περιορισμός των εξεταζόμενων μαθημάτων σε τέσσερα αφενός είναι αίτημα της κοινωνίας και αφετέρου επιβάλλεται για λόγους παιδαγωγικούς ώστε να μην καταπονούνται υπερβολικά και αδικαιολόγητα οι υποψήφιοι κατά την περίοδο των πανελλαδικών εξετάσεων.
Επίσης τονίζεται ότι η μη εξέταση ενός μαθήματος σε πανελλαδική κλίμακα, κατά τις εξετάσεις για την εισαγωγή σε σχολές των ΑΕΙ-ΤΕΙ σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να ερμηνευθεί ως προσπάθεια υποβάθμισης της σημασίας του ούτε, επίσης, δικαιολογεί υπόνοιες ότι η πολιτεία παραβλέπει την αξία του. Εξάλλου πολλά είναι τα μαθήματα που δεν εξετάζονται πανελλαδικά.
Η πολιτεία δίδει ιδιαίτερη σημασία στο μάθημα της Πληροφορικής, στη χρήση των νέων τεχνολογιών κατά τη διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στη σχετική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Τέλος, τονίζεται, ότι το εν λόγω μάθημα διδάσκεται στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσα σε χρονικά πλαίσια επαρκή για την αφομοίωση της διδασκόμενης ύλης. Μάλιστα στη Β λυκείου διδάσκεται σε όλους τους μαθητές.
Ειδικά στο λύκειο, αναφέρει το Υπουργείο, το μάθημα αξιολογείται κανονικά όπως και τα υπόλοιπα μαθήματα του λυκειακού προγράμματος σε ενδοσχολικές εξετάσεις, πράγμα το οποίο δηλώνει ότι μέσα στο σχολείο το μάθημα αντιμετωπίζεται ισότιμα με τα άλλα μαθήματα.
Απάντηση για τον αποκλεισμό της πληροφορικής από τα εξεταζόμενα μαθήματα έδωσε το Υπουργείο Παιδείας μετά από σχετική ερώτηση της κα Ξουλίδου βουλευτου των Αν Ελλήνων.
Σύμφωνα με το Υπουργείο η κατάργηση της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης από το νέο λύκειο και ο περιορισμός των εξεταζόμενων μαθημάτων για την εισαγωγή σε ΑΕΙ –ΤΕΙ σε 4 είχε ως αποτέλεσμα τον εξοβελισμό της πληροφορικής.
Το Υπουργείο υπογραμμίζει ότι ο περιορισμός των εξεταζόμενων μαθημάτων σε τέσσερα αφενός είναι αίτημα της κοινωνίας και αφετέρου επιβάλλεται για λόγους παιδαγωγικούς ώστε να μην καταπονούνται υπερβολικά και αδικαιολόγητα οι υποψήφιοι κατά την περίοδο των πανελλαδικών εξετάσεων.
Επίσης τονίζεται ότι η μη εξέταση ενός μαθήματος σε πανελλαδική κλίμακα, κατά τις εξετάσεις για την εισαγωγή σε σχολές των ΑΕΙ-ΤΕΙ σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να ερμηνευθεί ως προσπάθεια υποβάθμισης της σημασίας του ούτε, επίσης, δικαιολογεί υπόνοιες ότι η πολιτεία παραβλέπει την αξία του. Εξάλλου πολλά είναι τα μαθήματα που δεν εξετάζονται πανελλαδικά.
Η πολιτεία δίδει ιδιαίτερη σημασία στο μάθημα της Πληροφορικής, στη χρήση των νέων τεχνολογιών κατά τη διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στη σχετική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.
Τέλος, τονίζεται, ότι το εν λόγω μάθημα διδάσκεται στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση μέσα σε χρονικά πλαίσια επαρκή για την αφομοίωση της διδασκόμενης ύλης. Μάλιστα στη Β λυκείου διδάσκεται σε όλους τους μαθητές.
Ειδικά στο λύκειο, αναφέρει το Υπουργείο, το μάθημα αξιολογείται κανονικά όπως και τα υπόλοιπα μαθήματα του λυκειακού προγράμματος σε ενδοσχολικές εξετάσεις, πράγμα το οποίο δηλώνει ότι μέσα στο σχολείο το μάθημα αντιμετωπίζεται ισότιμα με τα άλλα μαθήματα.
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων