00:30 | 1/8/14
Επιτακτική η ανάγκη για μόνιμους διορισμούς...
Σε 1.688 ανέρχονται τα οργανικά κενά στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα Kέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) και στα Εργαστηρία Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) σύμφωνα με τα στοιχεία του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ, κ. Παληγιάννη.
Ο αριθμός των οργανικών κενών έχει πάρει την ανιούσα, καθώς δεν έχει πραγματοποιηθεί διαγωνισμός για εκπαιδευτικούς στην ειδική αγωγή και τα χιλιάδες κενά καλύπτονται κάθε χρόνο με αναπληρωτές. Υπάρχουν αναπληρωτές που εργάζονται εδώ και 12 συναπτά χρόνια σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης χωρίς όμως να τους δοθεί η ευκαιρία για μόνιμο διορισμό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με το αριθμ. 4950/Γ6/17-1-2012 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, υπεβλήθη νέο αίτημα για έκδοση νέας εγκριτικής απόφασης, ώστε να καταστεί δυνατή η υλοποίηση του εν λόγω διαγωνισμού του ΑΣΕΠ χωρίς όμως να υπάρχουν νεότερα.
Ο κ. Παληγιάννης στο κείμενό του επισημαίνει και αυτός την ανάγκη για μόνιμους διορισμούς χαρακτηρίζοντάς την αδήριτη, ενώ τονίζει ότι «είναι αδιανόητο εκατοντάδες εκπαιδευτικοί να εργάζονται επί σειρά πολλών ετών ως αναπληρωτές χωρίς να υπάρχει, ως σήμερα, απόφαση για την πραγματοποίηση διαγωνισμού ΑΣΕΠ, ώστε, επιτέλους, να γίνουν μόνιμοι διορισμοί στις εκατοντάδες κενές οργανικές θέσεις της ειδικής αγωγής».
«Είναι ευκαιρία η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να απαιτήσει τη διεξαγωγή του διαγωνισμού ΑΣΕΠ, ώστε και η ειδική αγωγή να στηρίζεται σε μόνιμους εκπαιδευτικούς και όχι, κατά βάση, σε αναπληρωτές», επισημαίνει μεταξύ των άλλων ο αιρετός της πρωτοβάθμιας.
Με βάση τα στοιχεία του κ. Παληγιάννη τα περισσότερα οργανικά κενά εντοπίζονται στην ειδικότητα των δασκάλων καθώς ανέρχονται σε 1.284 αριθμός που προμηνύει ότι για ακόμη μια χρονιά θα γίνουν χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών. Όσον αφορά τους νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής ο αριθμός των οργανικών κενών ανέρχεται σε 358.
Στις άλλες ειδικότητες ο αριθμός των κενών είναι αρκετά μικρότερος καθώς οι καθηγητές μουσικής αριθμούν 13 κενά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ οι καθηγητές αγγλικών μόλις 1. Στα ΚΕΔΔΥ εκτός από τους δεκάδες δασκάλους ειδικής αγωγής θα απαιτηθούν 24 φιλόλογοι και 10 μαθηματικοί.
Δείτε αναλυτικούς πίνακες με τις κενές οργανικές θέσεις ειδικής αγωγής μετά τις μεταθέσεις:
Για την πρωτοβάθμια κάντε κλικ εδώ.
Για τη δευτεροβάθμια κάντε κλικ εδώ
Πηγή: newsbeast.gr
Σε 1.688 ανέρχονται τα οργανικά κενά στις σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στα Kέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕΔΔΥ) και στα Εργαστηρία Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) σύμφωνα με τα στοιχεία του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ, κ. Παληγιάννη.
Ο αριθμός των οργανικών κενών έχει πάρει την ανιούσα, καθώς δεν έχει πραγματοποιηθεί διαγωνισμός για εκπαιδευτικούς στην ειδική αγωγή και τα χιλιάδες κενά καλύπτονται κάθε χρόνο με αναπληρωτές. Υπάρχουν αναπληρωτές που εργάζονται εδώ και 12 συναπτά χρόνια σε δομές της ειδικής εκπαίδευσης χωρίς όμως να τους δοθεί η ευκαιρία για μόνιμο διορισμό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με το αριθμ. 4950/Γ6/17-1-2012 έγγραφο του ΥΠΑΙΘ, υπεβλήθη νέο αίτημα για έκδοση νέας εγκριτικής απόφασης, ώστε να καταστεί δυνατή η υλοποίηση του εν λόγω διαγωνισμού του ΑΣΕΠ χωρίς όμως να υπάρχουν νεότερα.
Ο κ. Παληγιάννης στο κείμενό του επισημαίνει και αυτός την ανάγκη για μόνιμους διορισμούς χαρακτηρίζοντάς την αδήριτη, ενώ τονίζει ότι «είναι αδιανόητο εκατοντάδες εκπαιδευτικοί να εργάζονται επί σειρά πολλών ετών ως αναπληρωτές χωρίς να υπάρχει, ως σήμερα, απόφαση για την πραγματοποίηση διαγωνισμού ΑΣΕΠ, ώστε, επιτέλους, να γίνουν μόνιμοι διορισμοί στις εκατοντάδες κενές οργανικές θέσεις της ειδικής αγωγής».
«Είναι ευκαιρία η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να απαιτήσει τη διεξαγωγή του διαγωνισμού ΑΣΕΠ, ώστε και η ειδική αγωγή να στηρίζεται σε μόνιμους εκπαιδευτικούς και όχι, κατά βάση, σε αναπληρωτές», επισημαίνει μεταξύ των άλλων ο αιρετός της πρωτοβάθμιας.
Με βάση τα στοιχεία του κ. Παληγιάννη τα περισσότερα οργανικά κενά εντοπίζονται στην ειδικότητα των δασκάλων καθώς ανέρχονται σε 1.284 αριθμός που προμηνύει ότι για ακόμη μια χρονιά θα γίνουν χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών. Όσον αφορά τους νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής ο αριθμός των οργανικών κενών ανέρχεται σε 358.
Στις άλλες ειδικότητες ο αριθμός των κενών είναι αρκετά μικρότερος καθώς οι καθηγητές μουσικής αριθμούν 13 κενά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ οι καθηγητές αγγλικών μόλις 1. Στα ΚΕΔΔΥ εκτός από τους δεκάδες δασκάλους ειδικής αγωγής θα απαιτηθούν 24 φιλόλογοι και 10 μαθηματικοί.
ΔΑΣΚΑΛΟΙ
|
ΔΟΜΗ
|
ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ
|
ΣΜΕΑΕ
|
1.182
|
|
ΚΕΔΔΥ
|
57
|
|
ΕΕΕΕΚ
|
45
|
|
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ
|
ΣΜΕΑΕ
|
327
|
ΚΕΔΔΥ
|
31
|
Δείτε αναλυτικούς πίνακες με τις κενές οργανικές θέσεις ειδικής αγωγής μετά τις μεταθέσεις:
Για την πρωτοβάθμια κάντε κλικ εδώ.
Για τη δευτεροβάθμια κάντε κλικ εδώ
Στοιχεία: Παληγιάννης Βασίλειος, αιρετός ΚΥΣΔΕ
Πηγή: newsbeast.gr
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα