11:22 | 16/5/15
Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι Καλαβρυτινοί βλέποντας μετά από καιρό την ατμήλατη μηχανή ΔΚ 8001 που κάποτε έκανε το δρομολόγιο Διακοπτό-Ζαχλωρού-Καλάβρυτα να φτάνει στο σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης - Συζητήθηκε η απουσία εκπροσώπων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες σιδηροδρομικές εταιρείες (ΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ), που έχει και την ευθύνη για το σχεδιασμό των δρομολογίων
Η άφιξη του «Μουτζούρη» στα Καλάβρυτα έγινε με δόξες και τιμές, όπως αρμόζει άλλωστε στο ιστορικό μέσο σταθερής τροχιάς, που εξυπηρέτησε για δεκαετίες του κατοίκους της ορεινής Αχαΐας και αποτέλεσε σημαντικό τουριστικό αξιοθέατο για τους επισκέπτες της.«Οι άνθρωποι της ΕΕΣΣΤΥ ΑΕ εργάστηκαν δύο μήνες με πολλή αγάπη και σεβασμό στην ιστορία της ατμήλατης για να επαναδρομολογηθεί» δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού, Στέφανος Αγιάσογλου, κατά την τυπική παράδοση της μηχανής στον ΟΣΕ και ευχήθηκε σύντομα να κάνει και πάλι ένα από τα ωραιότερα σιδηροδρομικά δρομολόγια της χώρας.
Ιστορική χαρακτήρισε τη στιγμή για τον ΟΣΕ και το σιδηρόδρομο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Παναγιώτης Θεοφανόπουλος, για την επαναλειτουργία της εμβληματικής μηχανής ΔΚ 8001. «Πέραν του ισχυρού συμβολισμού που εκπέμπει η εκδήλωση (σ.σ. παράδοσης), σηματοδοτεί και την αφετηρία για την οργάνωση του σιδηροδρομικού θεματικού τουρισμού στη χώρα μας σε νέα βάση, κάτι που θα γίνει πραγματικότητα με τη συνεργασία των ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΕΕΣΣΤΥ με την Αυτοδιοίκηση και φορείς που σχετίζονται με τον σιδηρόδρομο» πρόσθεσε.
Μιχάλης Βασιλάκης
Πηγή: pelop.gr
Σχετικές ετικέτες:ΑχαΐαΕΕΣΣΤΥΕλλάδαΚαλάβρυταΜουτζούρηςΟΣΕΠελοπόννησοςΤΡΑΙΝΟΣΕτρένα
Σχετικά άρθρα