17:04 | 25/9/17
Η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas γνωστοποίησε την πρόθεσή της, να προχωρήσει στην πώληση των σημάτων Άλτις, Ελάνθη και Solon
Σε συνέχεια της επαναξιολόγησης, σε παγκόσμιο επίπεδο, των στρατηγικών επιλογών της Unilever για την κατηγορία των μαργαρινών, η ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas σήμερα γνωστοποιεί την πρόθεσή της,να προχωρήσει στην πώληση των ελαιολάδων της. Η πώληση θα αφορά τις μάρκες Άλτις, Ελάνθη και Solon.
Η μεταφορά των μαρκών αναμένεται να περιλαμβάνει το εργοστάσιο ελαιολάδου στην Πειραιώς, καθώς και τους εργαζόμενους σε αυτή την προϊοντική κατηγορία.
Επίσης, καθώς η διατήρηση παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ελλάδα παραμένει στρατηγική επιλογή, η Unilever αποφάσισε να μεταφέρει πρόσθετη παραγωγή προϊόντων οικιακής φροντίδας στο εργοστάσιο του Ρέντη. Με αυτόν τον τρόπο, το συγκεκριμένο εργοστάσιο διατηρεί την ανταγωνιστικότητά του ανάμεσα στα εργοστάσια της Unilever στην Ευρώπη.
Όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωση της η Ελλάδα παραμένει προτεραιότητα για την Unilever και η αναδιάρθρωση αυτή του προϊοντικού της χαρτοφυλακίου αναμένεται να συμβάλει στην βελτίωση των προοπτικών ανάπτυξης και κερδοφορίας της τοπικής εταιρείας, ενώ θα δώσει την ώθηση για εστίαση σε στρατηγικές κατηγορίες και επένδυση σε νέα προϊόντα στην τοπική αγορά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η η Ελαΐς - Unilever με τα σήματα που κατέχει είναι leader στην ελληνική αγορά ελαιόλαδου με δεύτερη μεγαλύτερη την Μινέρβα η οποία επίσης ελέγχεται από πολυεθνική. Η πρόθεση για έξοδο από τον τομέα του ελαιόλαδου στην ελληνική αγορά είναι μία υπόθεση η οποία έχει απασχολήσει και στο παρελθόν την Unilever. Μάλιστα η εταιρεία είχε ανεπιτυχώς και στο παρελθόν - περίπου πριν από μία δεκαετία - να αποδεσμευτεί από τα συγκεκριμένα σήματα τα οποία όμως διατήρησε στο χαρτοφυλάκιο της καθώς δεν είχε δεχθεί κάποια αξιόλογη προσφορά.
Κωστής Χριστοδούλου
Σχετικές ετικέτες:ΕλαΐςεπιχειρήσειςΟικονομία
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων