ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αυτή είναι η εφαρμογή κινητού για να βγάλεις εισιτήριο μέχρι και 10' πριν την αναχώρηση του τρένου | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Αυτή είναι η εφαρμογή κινητού για να βγάλεις εισιτήριο μέχρι και 10' πριν την αναχώρηση του τρένου

17:00 | 11/9/17

Οι Ιταλοί έρχονται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μαζί με αυτούς και η αναβάθμιση των υπηρεσιών για τους επιβάτες των τρένων. Σε ποιο λειτουργικό σύστημα είναι ήδη διαθέσιμη η εφαρμογή

Υπογράφεται την Πέμπτη στην Κέρκυρα η μεταβίβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στoυς Ιταλούς της Ferrovie delo stato Italiane γυρίζοντας έτσι και επίσημα η σελίδα των ελληνικών σιδηροδρόμων. Μια από τις πρώτες αλλαγές είναι σε επίπεδο εξυπηρέτησης των επιβατών όπου πλέον θα δίνεται η δυνατότητα, μέσω μίας νέας υπηρεσίας στην εφαρμογή για κινητά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, για έκδοση εισιτηρίων στην κυριολεξία μέχρι την τελευταία στιγμή.

Μέχρι και σήμερα η υπηρεσία αγοράς ηλεκτρονικού εισιτηρίου "κλειδώνει" ένα 24ώρο πριν από την προγραμματισμένη αναχώρηση της αμαξοστοιχίας ενώ με την νέα υπηρεσία η οποία είναι διαθέσιμη σε αυτή την διεύθυνση  ο επιβάτης θα έχει την δυνατότητα να εκδώσει το εισιτήριο του έως και 10 λεπτά πριν ξεκινήσει το τρένο. Το παραπάνω μπορούσε να συμβεί μόνο στα γκισέ των σταθμών.

Μέσω της νέας εφαρμογής, η οποία προς το παρόν είναι διαθέσιμη μόνο σε λειτουργικό Android, οι επιβάτες θα μπορούν να αποθηκεύουν τα εισιτήριά τους σε εφαρμογές πορτοφολιού, σε μορφή passbook, έχοντάς τα διαθέσιμα ακόμη και όταν βρίσκονται εκτός σύνδεσης  (offline). Από το τέλος Σεπτεμβρίου θα είναι διαθέσιμη η εφαρμογή έκδοσης εισιτηρίων για τους επιβάτες που χρησιμοποιούν συσκευές οι οποίες λειτουργούν με λειτουργικό IOS (συσκευές apple).

Ο έλεγχος των εισιτηρίων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα θα γίνεται με νέες συσκευές που θα έχει στη διάθεσή του το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ηλεκτρονικά πάνω στην αμαξοστοιχία και θα παρέχεται η δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίου από κλειστούς σταθμούς και πάνω στο τρένο, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.

Κωστής Χριστοδούλου

Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών