09:57 | 24/11/17
Με δεκάδες καταστήματα και αλυσίδες να "μπαίνουν στο παιχνίδι" της Black Friday, αρκετοί θέλουν να επωφεληθούν για συμφέρουσες αγορές
Η συνήθεια που στις ΗΠΑ προκαλεί πανζουρλισμό στα καταστήματα την τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη, από τη δεκαετία του '60, εγκαθίσταται για τα καλά και στη χώρα μας. Τo Public είναι η ελληνική αλυσίδα που έφερε για πρώτη φορά την Black Friday στην Ελλάδα, σημειώνοντας τεράστια επιτυχία και προσέλευση κόσμου. Πλέον, οι περισσότερες μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων μπαίνουν στο παιχνίδι...Επιπλέον, η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που έδειξε να να έχει εμπορικά αντανακλαστικά στο Black Friday είναι η Lidl με εκπτώσεις σε 11 προϊόντα της, κυρίως ηλεκτρικές συσκευές και μηχανήματα. Πέρα όμως από τα Lidl και όποιες προσφορές κάνουν και οι υπόλοιπες αλυσίδες που διαθέτουν φυσικά καταστήματα στο παιχνίδι της Black Friday έχουν μπει και τα ηλεκτρονικά καταστήματα σούπερ μάρκετ τα οποία με αυτό τον τρόπο θέλουν να κερδίσουν μερίδιο.
Από την άλλη, η Κωτσόβολος έχει ξεκινήσει τον "εορτασμό" της Black Friday ήδη άτυπα από την περασμένη Κυριακή με την πρώτη προσφορά που βγήκε στο site της εταιρείας, επίσημα από το βράδυ της Τρίτης στο ηλεκτρονικό κατάστημα και στα φυσικά καταστήματα της Κωτσόβολος σε όλη την Ελλάδα από σήμερα το πρωί.
Πληροφορίες του News 24/7 θέλουν την Κωτσόβολος να προχώρησε σε αυτή την κίνηση καθώς δεν μπόρεσε να επέλθει μια συμφωνία στον κλάδο για να κρατηθούν χαμηλά οι τόνοι σε επίπεδο προσφορών για την ημέρα του Black Friday.
ΦΩΤΟ SOOC, πηγή
Σχετικές ετικέτες:επιχειρήσειςΟικονομίαBlack Friday
Σχετικά άρθρα