13:23 | 1/2/18
«Πλέον δεν υπάρχουν αγκάθια»
«Η Έλλη ο πρώτος από τους δύο μετροπόντικες -ο δεύτερος είναι ο Φρίξος- σήμερα φτάνει στη νομαρχία. Έχουμε μια πολύ μεγάλη πρόοδο του έργου και στην Καλαμαριά» δήλωσε σήμερα στονραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9» ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ Γιάννης Μυλόπουλος.
Μετά από την περιοχή αυτή, όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος, απομένει να φτάσει η σήραγγα στο σταθμό της συμβολής της επέκτασης της γραμμής Καλαμαριάς με τη βασική γραμμή, στην περιοχή Πατρικίου, 25ης Μαρτίου. Σχολίασε, άλλωστε, ότι ενώ αρχικά προβλεπόταν να ολοκληρωθεί η διάνοιξη των δίδυμων σηράγγων τον Σεπτέμβριο, η πρόοδος του έργου ήταν εντυπωσιακή και αυτό σημαίνει ότι θα τελειώσει νωρίτερα.
Για το θέμα του κρηναίου, του σιντριβανιού που βρέθηκε στην περιοχή της Αγίας Σοφίας, επισήμανε ότι η λύση βρέθηκε μετά από στενή συνεργασία της Αττικό Μετρό με το υπουργείο Πολιτισμού, την Εφορεία Αρχαιοτήτων και το Δήμο Θεσσαλονίκης. Έτσι, καθώς επρόκειτο για ένα μνημείο με πολύ μεγάλες διαστάσεις που έπρεπε να χωρέσει σε έναν ήδη μικρό σταθμό, αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί ο χώρος του πλακόστρωτου που βρίσκεται μπροστά από το κρηναίο, επιτρέποντας, παράλληλα και τη χωροθέτηση του φρεατίου εξαερισμού.
«Πλέον δεν υπάρχουν αγκάθια. Λύσαμε τα αγκάθια της Βενιζέλου, λύσαμε τα αγκάθια της Αγίας Σοφίας το κρηναίο ήταν το τελευταίο αγκάθι που εμπόδιζε την ομαλή υλοποίηση του έργου. Νομίζω από εδώ και πέρα με λυμένα τα προβλήματα πια σκύβουμε τα κεφάλια σηκώνουμε τα μανίκια και βλέπουμε ολοκλήρωση έργου» είπε ο κ. Μυλόπουλος σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Αναφερόμενος στο χρονοδιάγραμμα, επισήμανε ότι το 2019 θα ξεκινήσουν τα δοκιμαστικά δρομολόγια ενώ τον Νοέμβριο του 2020 θα αρχίσει η εμπορική λειτουργία και θα παραδοθεί η βασική γραμμή. Τον Ιανουάριο του 2021 θα παραδοθεί η γραμμή Καλαμαριάς ώστε να συνδεθεί η ανατολική Θεσσαλονίκη με τις γραμμές από τη Νέα Ελβετία και τη Μίκρα, με το κέντρο της πόλης. Ενάμισι χρόνο αργότερα θα ενταχθούν στη γραμμή και οι σταθμοί της Αγίας Σοφίας και της Βενιζέλου που καθυστέρησαν λόγω της διαμάχης για την τύχη των αρχαιοτήτων.
Εφαρμόζουμε μια αρχή που θέλει η Θεσσαλονίκη να θέλει και αρχαιότητες και μετρό» είπε ενώ ερωτηθείς για τις δολιοφθορές στα εργοτάξια σημείωσε ότι υπάρχουν μέτρα ασφάλειας, φύλαξης και παρακολούθησης ώστε να μην επιτραπεί να συμβεί το παραμικρό. Σχολίασε, άλλωστε, ότι το μετρό της Θεσσαλονίκης είναι το μεγαλύτερο έργο υποδομής που έχει γίνει ποτέ στην πόλη, αξίας 1,5 δισ και για τις δύο γραμμές και τόνισε:
«Ανέκδοτο σήμερα είναι αυτοί που αμφισβητούν ότι θα γίνει το έργο και οι Κασσάνδρες που νόμιζαν ότι το κρηναίο θα δημιουργήσει μια νέα Βενιζέλου». Χαρακτήρισε, τέλος, πολύ καλή τη συνεργασία της Αττικό Μετρό ΑΕ με το Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων μέσω της οποίας τοποθετήθηκαν 132 φωτεινές πινακίδες τηλεματικής σε 41 σταθμούς του Μετρό στην Αθήνα, για την ενημέρωση των επιβατών του με τις τελευταίες εξελίξεις της επικαιρότητας.
πηγή
Σχετικές ετικέτες:Γιάννης ΜυλόπουλοςΕλλάδαμέσα μεταφοράςμετρό
Σχετικά άρθρα