Ολυμπία οδός: Πάτρα - Πύργος και Καλό Νερό - Τσακώνα δημοπρατούνται ως δημόσια έργα | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

Ολυμπία οδός: Πάτρα - Πύργος και Καλό Νερό - Τσακώνα δημοπρατούνται ως δημόσια έργα

21:14 | 25/11/13
Την επανεκκίνηση των εργασιών στην Ολυμπία οδό ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης - Οι πόροι αναμένεται να προέλθουν από το νέο ΕΣΠΑ...

Τον Απρίλιο του 2014 αναμένεται να δημοπρατηθούν, ως δημόσια έργα, τα τμήματα της Ολυμπίας οδού από την Πάτρα έως τον Πύργο και από το Καλό Νερό έως την Τσακώνα.


Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε συνάντηση που είχε με τον περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Απόστολο Κατσιφάρα και βουλευτές της Ηλείας.

Όπως είχε αποφασιστεί κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων μεταξύ Δημοσίου, παραχωρησιούχων και τραπεζών, τα δύο αυτά τμήματα επρόκειτο να κατασκευαστούν μελλοντικά, καθώς προτεραιότητα είχε δοθεί στην ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου στο τμήμα Ελευσίνα-Πάτρα.

Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, ο προϋπολογισμός για την κατασκευή των δύο αυτών τμημάτων είναι της τάξεως των 300 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ ήδη έχουν γίνει εργασίες ύψους 90 εκατομμυρίων ευρώ.

Οι πόροι αναμένεται να προέλθουν από το νέο ΕΣΠΑ, που αφορά στα ευρωπαϊκά κονδύλια που θα δοθούν στην Ελλάδα την εξαετία 2014-2020.

Σημειώνεται ότι για την ώρα δεν έχει βρεθεί λύση για το τμήμα Πύργος-Καλό Νερό, όπου μελετάται και η αλλαγή χάραξης, λόγω των προσφυγών για περιβαλλοντικούς λόγους στη λίμνη Καϊάφα.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι αναθεωρημένες συμβάσεις για τους τέσσερις μεγάλους οδικούς άξονες αναμένεται να επικυρωθούν από τη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος έως τις 9 Δεκεμβρίου, καθώς οι ευρωπαϊκοί πόροι, από τους οποίους συγχρηματοδοτούνται τα έργα, θα πρέπει να έχουν απορροφηθεί έως τα τέλη του 2015.

Σε διαφορετική περίπτωση, είναι ορατό το ενδεχόμενο επιστροφής 950 εκατ. ευρώ στην Κομισιόν.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, πρόθεση του υπουργείου Υποδομών είναι η συγχώνευση κατασκευαστικών εταιρειών που υπάγονται σε αυτό, όπως ο Οργανισμός Σχολικών Κτιρίων και η Θέμις Κατασκευαστική.

Εξάλλου, ο υπουργός ανέφερε ότι μετά την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όσοι εργαζόμενοι της εταιρείας επιθυμούν, μπορούν να κάνουν αίτηση, για να μεταφερθούν στον ΟΣΕ.

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών