20:37 | 16/1/14
Δεν πρέπει η Ευρώπη να κατευθυνθεί προς περιφερειακές πολιτικές για την Ναυτιλία, είπε σε ενημερωτική συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης...
Ο κ. Βαρβιτσιώτης τόνισε ότι είναι ευτυχής συγκυρία να υπάρχει ο άξονας «Θάλασσα» στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά την ελληνική Προεδρία, καθώς και με την εμπειρία της Επιτρόπου κ. Μαρίας Δαμανάκη είμαστε ώριμοι και σε επίπεδο κανονισμών για θαλάσσια πολιτική και σχεδιασμό.
Η Ευρώπη, συνέχισε, ο υπουργός Ναυτιλίας, πρέπει να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα της Ναυτιλίας της. Αν δημιουργήσει μη φιλικό πλαίσιο για τη Ναυτιλία θα χάσει η ίδια. Θα πρέπει να συμβαδίζει με τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ).
Για την συνάντηση Τριμερούς Συνεργασίας σε θέματα Ναυτιλίας, που είχε στη Κύπρο με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών της Μάλτας, Joe Mizzi, και τον υπουργό Συγκοινωνιών και Υποδομών της Κυπριακής Δημοκρατίας, Τάσο Μητσόπουλο, ο κ. Βαρβιτσιώτης είπε ότι θα γίνει προσπάθεια να εμπλακεί και η Μεγάλη Βρετανία και πιθανόν η Δανία.
Το 2014 θα δώσουμε περισσότερη βαρύτητα στο θέμα των λιμανιών τόνισε, εξάλλου, ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, ώστε να ενισχυθεί η κρουαζιέρα. Στοχεύουμε να δημιουργήσουμε έναν Οργανισμό για την προώθηση και τον έλεγχο των λιμενικών έργων. Για τον ΟΛΠ ο κ. Βαρβιτσιώτης είπε πως η μοναδική λύση είναι η πώληση των μετοχών του, αλλά δεν έχουμε καταλήξει ακόμη αν θα πωληθεί το 51%, το 67% ή το 74%.
Τέλος, για το νομοσχέδιο για τα σκάφη αναψυχής για το οποίο είχε σήμερα συνάντηση στο υπουργείο Οικονομικών, ο υπουργός Ναυτιλίας δέχτηκε ότι υπάρχει κάποια καθυστέρηση στην ενδοκυβερνητική διαπραγμάτευση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Ο κ. Βαρβιτσιώτης τόνισε ότι είναι ευτυχής συγκυρία να υπάρχει ο άξονας «Θάλασσα» στην Ευρωπαϊκή Ένωση κατά την ελληνική Προεδρία, καθώς και με την εμπειρία της Επιτρόπου κ. Μαρίας Δαμανάκη είμαστε ώριμοι και σε επίπεδο κανονισμών για θαλάσσια πολιτική και σχεδιασμό.
Η Ευρώπη, συνέχισε, ο υπουργός Ναυτιλίας, πρέπει να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητα της Ναυτιλίας της. Αν δημιουργήσει μη φιλικό πλαίσιο για τη Ναυτιλία θα χάσει η ίδια. Θα πρέπει να συμβαδίζει με τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ).
Για την συνάντηση Τριμερούς Συνεργασίας σε θέματα Ναυτιλίας, που είχε στη Κύπρο με τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών της Μάλτας, Joe Mizzi, και τον υπουργό Συγκοινωνιών και Υποδομών της Κυπριακής Δημοκρατίας, Τάσο Μητσόπουλο, ο κ. Βαρβιτσιώτης είπε ότι θα γίνει προσπάθεια να εμπλακεί και η Μεγάλη Βρετανία και πιθανόν η Δανία.
Το 2014 θα δώσουμε περισσότερη βαρύτητα στο θέμα των λιμανιών τόνισε, εξάλλου, ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, ώστε να ενισχυθεί η κρουαζιέρα. Στοχεύουμε να δημιουργήσουμε έναν Οργανισμό για την προώθηση και τον έλεγχο των λιμενικών έργων. Για τον ΟΛΠ ο κ. Βαρβιτσιώτης είπε πως η μοναδική λύση είναι η πώληση των μετοχών του, αλλά δεν έχουμε καταλήξει ακόμη αν θα πωληθεί το 51%, το 67% ή το 74%.
Τέλος, για το νομοσχέδιο για τα σκάφη αναψυχής για το οποίο είχε σήμερα συνάντηση στο υπουργείο Οικονομικών, ο υπουργός Ναυτιλίας δέχτηκε ότι υπάρχει κάποια καθυστέρηση στην ενδοκυβερνητική διαπραγμάτευση.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Σχετικά άρθρα