21:12 | 14/3/14
Η απάντηση του υπουργείου Παιδείας για τους τελευταίους μόνιμους διορισμούς...
Απάντηση έδωσε το υπουργείο Παιδείας σε ερώτημα για την πρόσληψη πολύτεκνων εκπαιδευτικών στους τελευταίους 212 μόνιμους διορισμούς.
Όπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας με την αρθμ.10286/Δ2/24-01-2014 υπουργική απόφαση με θέμα «Κατανομή των θέσεων για διορισμό το σχολ. Έτος 2013-14 των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά κλάδο και ειδικότητα», κατανεμήθηκαν 112 οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (60% από τον πίνακα διοριστέων του ΑΣΕΠ και 40% από τους ενιαίους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία).
Η πιο πάνω κατανομή επιβλήθηκε από την υποχρέωση της διοίκησης να απορροφήσει στη δημόσια εκπαίδευση τους εναπομείναντες διοριστέους εκπαιδευτικούς του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του έτους 2008, οι οποίοι έχουν κατοχυρώσει δικαίωμα διορισμού και θα έπρεπε να απορροφηθούν στο σύνολό τους κατά τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου.
Το υπουργείο Παιδείας, αναφέρει ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση των προβλημάτων των υποψηφίων εκπαιδευτικών ειδικά όταν αυτά έχουν σχέση με σοβαρά κοινωνικά προβλήματα.
Απάντηση έδωσε το υπουργείο Παιδείας σε ερώτημα για την πρόσληψη πολύτεκνων εκπαιδευτικών στους τελευταίους 212 μόνιμους διορισμούς.
Όπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας με την αρθμ.10286/Δ2/24-01-2014 υπουργική απόφαση με θέμα «Κατανομή των θέσεων για διορισμό το σχολ. Έτος 2013-14 των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά κλάδο και ειδικότητα», κατανεμήθηκαν 112 οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (60% από τον πίνακα διοριστέων του ΑΣΕΠ και 40% από τους ενιαίους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών με πραγματική προϋπηρεσία).
Η πιο πάνω κατανομή επιβλήθηκε από την υποχρέωση της διοίκησης να απορροφήσει στη δημόσια εκπαίδευση τους εναπομείναντες διοριστέους εκπαιδευτικούς του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του έτους 2008, οι οποίοι έχουν κατοχυρώσει δικαίωμα διορισμού και θα έπρεπε να απορροφηθούν στο σύνολό τους κατά τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου.
Το υπουργείο Παιδείας, αναφέρει ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση των προβλημάτων των υποψηφίων εκπαιδευτικών ειδικά όταν αυτά έχουν σχέση με σοβαρά κοινωνικά προβλήματα.
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα