13:34 | 20/3/14
Μέχρι τις 28 Μαρτίου η υποβολή αιτήσεων για τη συγκρότηση επιτροπών αξιολόγησης...
Σε αγώνα δρόμου έχει επιδοθεί το υπουργείο Παιδείας ενόψει της λειτουργίας της Τράπεζας Θεμάτων. Τα χρονικά περιθώρια στενεύουν καθώς σε 2 μήνες θα ξεκινήσουν οι ενδοσχολικές εξετάσεις και ακόμα δεν έχουν συγκροτηθεί οι επιτροπές αξιολόγησης των θεμάτων που περιέχονται σε αυτήν.
Μόλις χθες ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τη συγκρότηση των επιτροπών αξιολόγησης των θεμάτων, ενώ η καταληκτική ημερομηνία είναι η 28η Μαρτίου. Δεδομένου ότι θα μεσολαβήσει ένα χρονικό διάστημα για την αξιολόγηση των προτάσεων γίνεται αντιληπτό ότι οι επιτροπές θα πιάσουν δουλεία μέσα στον Απρίλιο, δηλαδή ένα μήνα πριν τις εξετάσεις.
Εξάλλου δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι η πρώτη φάση υλοποίησης της Τράπεζας Θεμάτων έχει καταληκτική ημερομηνία 31 Μαΐου, ημέρα κατά την οποία ολοκληρώνεται και το έργο των επιτροπών. Δεδομένου ότι οι εξετάσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις 20 Μαΐου, οι επιτροπές θα ολοκληρώσουν το έργο τους 10 μέρες μετά την έναρξή τους. Βέβαια ο υπουργός Παιδείας έχει αναφέρει ότι τα θέματα θα είναι έτοιμα πολύ πριν ξεκινήσουν οι εξετάσεις, ενώ τόνισε ότι έχουν ξεκινήσει όλες οι προκαταρκτικές διαδικασίες.
Η πρόσκληση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που φέρει ημερομηνία 17/3, απευθύνεται σε έλληνες πολίτες ή πολίτες κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα, σχολικοί σύμβουλοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ καθώς και στελέχη του ΙΕΠ (Σύμβουλοι, Αποσπασμένοι Εκπαιδευτικοί).
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται από τις 19 έως και τις 28 Μαρτίου να υποβάλουν, αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή, αίτηση – βιογραφικό σημείωμα στο διαδικτυακό τόπο του ΙΕΠ: http://www.iep.edu.gr/services/regttedd ακολουθώντας τις οδηγίες που αυτός περιλαμβάνει.
Έργο των εκπαιδευτικών - εμπειρογνωμόνων είναι η αξιολόγηση των θεμάτων που θα υποβληθούν από την εκπαιδευτική κοινότητα για ένταξη στην Τράπεζα Θεμάτων Εξετάσεων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΕΔΔ) για τα εξεταζόμενα μαθήματα της Α’ Λυκείου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και τις αντίστοιχες τάξεις των Μουσικών/Καλλιτεχνικών Σχολείων και των Εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ).
Σε οποιαδήποτε φάση λειτουργίας της ΤΘΕΔΔ τα μέλη των Επιστημονικών Επιτροπών μπορούν και τα ίδια να συμβάλλουν στη δημιουργία θεμάτων που θα προταθούν για ένταξη στην ΤΘΕΔΔ. Το έργο της αξιολόγησης θα υλοποιηθεί σύμφωνα με τα κριτήρια αξιολόγησης που θα δοθούν από την Κεντρική Επιστημονική Επιτροπή και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Τα εξεταζόμενα μαθήματα για τα οποία θα συγκροτηθούν Επιστημονικές Επιτροπές είναι τα ακόλουθα:
Εξεταζόμενα Μαθήματα Α’ Τάξης Γενικού Λυκείου (Υποχρεωτικά Μαθήματα – 15 Επιστημονικές Επιτροπές)
Οι Επιστημονικές Επιτροπές θα συμπεριλαμβάνουν και μέλη για τα εξεταζόμενα μαθήματα γενικής παιδείας της Α’ Τάξης ΕΠΑΛ, τα οποία είναι:
Σε αγώνα δρόμου έχει επιδοθεί το υπουργείο Παιδείας ενόψει της λειτουργίας της Τράπεζας Θεμάτων. Τα χρονικά περιθώρια στενεύουν καθώς σε 2 μήνες θα ξεκινήσουν οι ενδοσχολικές εξετάσεις και ακόμα δεν έχουν συγκροτηθεί οι επιτροπές αξιολόγησης των θεμάτων που περιέχονται σε αυτήν.
Μόλις χθες ξεκίνησαν οι αιτήσεις για τη συγκρότηση των επιτροπών αξιολόγησης των θεμάτων, ενώ η καταληκτική ημερομηνία είναι η 28η Μαρτίου. Δεδομένου ότι θα μεσολαβήσει ένα χρονικό διάστημα για την αξιολόγηση των προτάσεων γίνεται αντιληπτό ότι οι επιτροπές θα πιάσουν δουλεία μέσα στον Απρίλιο, δηλαδή ένα μήνα πριν τις εξετάσεις.
Εξάλλου δεν πρέπει να ξεχνάμε, ότι η πρώτη φάση υλοποίησης της Τράπεζας Θεμάτων έχει καταληκτική ημερομηνία 31 Μαΐου, ημέρα κατά την οποία ολοκληρώνεται και το έργο των επιτροπών. Δεδομένου ότι οι εξετάσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στις 20 Μαΐου, οι επιτροπές θα ολοκληρώσουν το έργο τους 10 μέρες μετά την έναρξή τους. Βέβαια ο υπουργός Παιδείας έχει αναφέρει ότι τα θέματα θα είναι έτοιμα πολύ πριν ξεκινήσουν οι εξετάσεις, ενώ τόνισε ότι έχουν ξεκινήσει όλες οι προκαταρκτικές διαδικασίες.
Η πρόσκληση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, που φέρει ημερομηνία 17/3, απευθύνεται σε έλληνες πολίτες ή πολίτες κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που είναι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα, σχολικοί σύμβουλοι δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέλη ΔΕΠ ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ καθώς και στελέχη του ΙΕΠ (Σύμβουλοι, Αποσπασμένοι Εκπαιδευτικοί).
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται από τις 19 έως και τις 28 Μαρτίου να υποβάλουν, αποκλειστικά σε ηλεκτρονική μορφή, αίτηση – βιογραφικό σημείωμα στο διαδικτυακό τόπο του ΙΕΠ: http://www.iep.edu.gr/services/regttedd ακολουθώντας τις οδηγίες που αυτός περιλαμβάνει.
Έργο των εκπαιδευτικών - εμπειρογνωμόνων είναι η αξιολόγηση των θεμάτων που θα υποβληθούν από την εκπαιδευτική κοινότητα για ένταξη στην Τράπεζα Θεμάτων Εξετάσεων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΕΔΔ) για τα εξεταζόμενα μαθήματα της Α’ Λυκείου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και τις αντίστοιχες τάξεις των Μουσικών/Καλλιτεχνικών Σχολείων και των Εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ).
Σε οποιαδήποτε φάση λειτουργίας της ΤΘΕΔΔ τα μέλη των Επιστημονικών Επιτροπών μπορούν και τα ίδια να συμβάλλουν στη δημιουργία θεμάτων που θα προταθούν για ένταξη στην ΤΘΕΔΔ. Το έργο της αξιολόγησης θα υλοποιηθεί σύμφωνα με τα κριτήρια αξιολόγησης που θα δοθούν από την Κεντρική Επιστημονική Επιτροπή και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Τα εξεταζόμενα μαθήματα για τα οποία θα συγκροτηθούν Επιστημονικές Επιτροπές είναι τα ακόλουθα:
Εξεταζόμενα Μαθήματα Α’ Τάξης Γενικού Λυκείου (Υποχρεωτικά Μαθήματα – 15 Επιστημονικές Επιτροπές)
1. Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
|
9. Κοινωνιολογία
|
2. Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
|
10. Οικονομία
|
3. Άλγεβρα
|
11. Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου
|
4. Γεωμετρία
|
12. Θρησκευτικά
|
5. Φυσική
|
13. Αγγλικά
|
6. Χημεία
|
14. Γαλλικά
|
7. Βιολογία
|
15. Γερμανικά
|
8. Ιστορία
|
Οι Επιστημονικές Επιτροπές θα συμπεριλαμβάνουν και μέλη για τα εξεταζόμενα μαθήματα γενικής παιδείας της Α’ Τάξης ΕΠΑΛ, τα οποία είναι:
1. Λογοτεχνία
|
8. Κοινωνιολογία
|
2. Νέα Ελληνική Γλώσσα
|
9. Οικονομία
|
3. Άλγεβρα
|
10. Πολιτικοί Θεσμοί και Αρχές Δικαίου
|
4. Γεωμετρία
|
11. Θρησκευτικά
|
5. Φυσική
|
12. Αγγλικά
|
6. Χημεία
| |
7. Ιστορία
|
Σχετικές ετικέτες:ΕκπαίδευσηΕλλάδα
Σχετικά άρθρα