«Βολές» Νικήτα σε Άρη | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

«Βολές» Νικήτα σε Άρη

15:03 | 20/3/14
Επίθεση στον Άρη Σπηλιωτόπουλο εξαπέλυσε ο Νικήτας Κακλαμάνης, μιλώντας στη Δημόσια Τηλεόραση...

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων τόνισε: «Είπα ξεκάθαρα ότι θα στηρίξω τον Άρη Σπηλιωτόπουλο, εάν περάσει στον 2ο γύρο. Εκείνος αποφεύγει να απαντήσει τι θα πράξει, εάν περάσω εγώ.

Το ότι ισχυρίζεται πως δεν τίθεται θέμα να μην είναι εκείνος στο 2ο γύρο είναι μορφή αλαζονείας, γιατί προδικάζει τη θέληση των Αθηναίων, που δεν τους ξέρει.»

Ο κ. Κακλαμάνης αναρωτήθηκε στη συνέχεια: «Τι σχέση έχει με την Αθήνα ο κ. Σπηλιωτόπουλος; Εκλέγεται βουλευτής στην Αττική τόσα χρόνια όχι στην Αθήνα. Και που μένει στην Αθήνα τι σημαίνει; Για παράδειγμα έχει ξεκινήσει προεκλογική εκστρατεία εδώ και ένα μήνα».

«Περίμενα ο ίδιος και ο κ. Καμίνης ή οποιοσδήποτε από τους συνυποψήφιους μου να είμαστε εδώ μαζί στο στούντιο και όχι να είμαι μόνος μου», είπε για να συμπληρώσει:

«Εννοείται ότι θέλω debate. Γιατί δεν έρχονται, αφού ξέρουν τόσο καλά την Αθήνα και να συζητήσουμε για αυτή;».

«Να παραιτηθώ επειδή το ζητάει ο κ. Σπηλιωτόπουλος για να μη διασπαστεί η παράταξη; Τον καλώ και εγώ τότε να παραιτηθεί, για να μην υπάρχει διάσπαση», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κακλαμάνης.

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων, συνέχισε λέγοντας: «Ξέρετε εγώ προσωπικές επιθέσεις δεν θα κάνω αλλά στην πολιτική αντιπαράθεση θα είμαι σκληρός.
Θα λέω τα πράγματα με το όνομά τους. Ο κ. Σπηλιωτόπουλος ήταν 1,5 χρόνο υπουργός Τουρισμού.

Τι έκανε για την τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας; Πείτε μου μία κίνηση που έκανε και εγώ δεν την πήρα χαμπάρι. Συγκεκριμένα πράγματα. Αφήστε το πρόγραμμα, το τι θα κάνει, εάν εκλεγεί δήμαρχος.

Ήταν όμως υπουργός Τουρισμού και του δόθηκε η ευκαιρία να κάνει. Έκανε κάτι για την Αθήνα; Ένα πράγμα χειροπιαστό, που εγώ δεν το πήρα χαμπάρι, ούτε και εσείς απ’ ότι βλέπω».

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών