«Καθυστερημένη η δημοσιοποίηση του περιεχομένου της Τράπεζας Θεμάτων» | Greek-iNews


Έχετε φορτώσει την έκδοση για υπολογιστές, για καλύτερη εμπειρία χρήσης μεταβείτε στην έκδοση για κινητά με ένα
κλικ εδώ

«Καθυστερημένη η δημοσιοποίηση του περιεχομένου της Τράπεζας Θεμάτων»

16:23 | 29/5/14
Αντίδραση από τον ΟΕΦΕ...

Αρνητική χαρακτήρισε τη δημοσιοποίηση του περιεχομένου της τράπεζας θεμάτων μόλις λίγες μέρες πριν από την έναρξη της εξεταστικής διαδικασίας, που έγινε σήμερα, η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος (ΕΟΦΕ).

Όπως δήλωσε στο πλαίσιο Συνέντευξης Τύπου ο πρόεδρος της ΟΕΦΕ, Κωνσταντίνος Αμπατζίδης, η καθυστερημένη δημοσιοποίηση δεν έδωσε τον απαραίτητο χρόνο στους καθηγητές -συνεπώς και στους μαθητές- να προετοιμαστούν κατάλληλα.

Από την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (ΤΘΔΔ) θα επιλέγεται το 50% των θεμάτων που τίθενται στις προαγωγικές εξετάσεις των μαθητών της Α’ Τάξης του Λυκείου.

«Εμείς οι φροντιστές συμφωνούμε με κάθε διαδικασία αξιόπιστης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητών», ανέφερε και πρόσθεσε: «Οτιδήποτε νέο, όμως, πρέπει να εφαρμόζεται ομαλά, με τον ενδεδειγμένο προγραμματισμό και χωρίς αιφνιδιασμούς».

Σημείωσε επίσης, ότι φέτος παρατηρήθηκε αύξηση των μαθητών της Α΄ Λυκείου στα φροντιστήρια σε ποσοστό 15%.

Σε ό,τι αφορά το σύστημα της εισαγωγής στα πανεπιστήμια ο κ.Αμπατζίδης τόνισε ότι οι συζητήσεις που γίνονται κάθε χρόνο για κατάργηση των εξετάσεων, δημιουργούν έντονη συναισθηματική φόρτιση αλλά δεν προσφέρουν ουσιαστικές λύσεις και δεν συμβάλλουν στο δημιουργικό διάλογο για την αντιμετώπιση των προβλημάτων.

«Πιστεύουμε ότι ένας κεντρικός εξεταστικός μηχανισμός διασφαλίζει το αδιάβλητο και δίνει την ευκαιρία σε όλα τα παιδιά που έχουν διαβάσει να σπουδάσουν, ανεξαρτήτου κοινωνικού στρώματος», υπογράμμισε.

Στην πρώτη δεκάδα των χωρών -σε παγκόσμιο επίπεδο- που οι μαθητές της παρακολουθούν φροντιστηριακά μαθήματα βρίσκεται η Ελλάδα σύμφωνα με στοιχεία του ΟΕΦΕ.

Πρώτη χώρα είναι η Ιαπωνία και δεύτερη η Νότια Κορέα. “Στις χώρες όπου ο ανταγωνισμός είναι υψηλός και σε κοινωνίες που επενδύουν πολλά στην εκπαίδευση, όπως η Ιαπωνία για παράδειγμα, είναι φυσικό να γίνονται πολλά φροντιστηριακά μαθήματα”, σημείωσε ο κ.Αμπατζίδης.

«Είναι μύθος ότι το κακό δημόσιο σχολείο συντηρεί το φροντιστήριο», υπογράμμισε ο ειδικός γραμματέας του ΟΕΦΕ, Αριστοτέλης Τεμεκενίδης. «Στην πραγματικότητα, όσο το δημόσιο σχολείο γίνεται καλύτερο και το μορφωτικό επίπεδο των μαθητών υψηλότερο ο ανταγωνισμός αυξάνεται και ενισχύεται ο ρόλος των φροντιστηρίων», πρόσθεσε.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΕΦΕ, λόγω της οικονομικής κρίσης τα φροντιστήρια μείωσαν σχεδόν κατά 40% τις τιμές τους, χωρίς να χαθούν θέσεις εργασίας.

Σχετικές ετικέτες:
Σχετικά άρθρα

Σχόλια αναγνωστών