15:24 | 29/5/14
Στη Μεσσηνία βρέθηκαν 15 στελέχη Γερμανικών φορέων και τουριστικών επιχειρήσεων στο πλαίσιο ταξιδίου εξοικείωσης που συνδιοργανώνει η Περιφέρεια Πελοποννήσου και η Ένωση Ξενοδόχων Μεσσηνίας...
Η συμμετοχή των στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων έγινε στο πλαίσιο εκπαιδευτικού τουριστικού ταξιδίου που διοργάνωσε το ίδρυμα Willy Scharnow-Stiftung fόr Touristik. Το συγκεκριμένο ίδρυμα αποτελεί το μοναδικό ίδρυμα της Γερμανίας που έχει ως στόχο την εκπαίδευση των γερμανικών τουριστικών φορέων και πρακτόρων. Στόχος των συγκεκριμένων προγραμμάτων αποτελεί η γνωριμία των συμμετεχόντων με την περιοχή, τα αξιοθέατα και τις τουριστικές υποδομές.
Αντίστοιχα προγράμματα διενεργούνται σε σημαντικούς προορισμούς διεθνώς, και η επιλογή της Μεσσηνίας αποτελεί ένα ακόμη δείγμα για την ανάπτυξη που εμφανίζει ο προορισμός της Πελοποννήσου.
Την αντιπροσωπεία των Γερμανικών τουριστικών φορέων και πρακτόρων υποδέχθηκε η θεματική Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης κα. Κωνσταντίνα Νικολάκου και ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας κ. Σπύρος Λαγωνικάκος που συνδιοργανώνουν το ταξίδι εξοικείωσης. Η κα. Νικολάκου καλωσόρισε τους συμμετέχοντες στη Μεσσηνία και τους παρουσίασε τον προορισμό προσφέροντας στους συμμετέχοντες ένα λεύκωμα της Πελοποννήσου στα Γερμανικά καθώς και 2 φυλλάδια με πληροφορίες για τον προορισμό και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.
Τους ενημέρωσε επίσης για τις περιοχές της Μεσσηνίας που θα γνωρίσουν της επόμενες ημέρες όπως η πόλη της Καλαμάτας, η Αρχαία Μεσσήνη, η Πύλος, η Κυπαρισσία και η Μάνη αλλά και αρχαιολογικούς χώρους ευρύτερα της
Πελοποννήσου όπως η Αρχαία Ολυμπία. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την Πελοποννησιακή γαστρονομία από τα γεύματα που θα τους προσφέρουν οι κατά τόπους σύλλογοι επαγγελματιών τουριστικών επιχειρήσεων και υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Τα στελέχη που επισκέπτονται την περιοχή της Μεσσηνίας προέρχονται από τις παρακάτω επιχειρήσεις FTI Group, HRG, Hogg Robinson Germany GmbH & Co. KG, Power Travel, Aktiv Touristik Keίler + Holger Haίkerl GbR, atraveo GmbH, Reiseagentur Jost, DER Touristik Koln, Gesellschaft fόr Reisevertriebssysteme mbH, Worldwide Tickets, Leopold Reisen, Domicil Weltweit Travelclub GmbH, Siegerland-Reisebόro , Firma Reisebόro Wischer, Eibacher Reisebόr.
Η κα. Νικολάκου αναφέρθηκε στην προσπάθεια της Περιφερειακής Αρχής για την προβολή και προώθηση του προορισμού, μια προσπάθεια η οποία δεν έχει ανακοπεί στο ελάχιστο από τη διαδικασία των εκλογών. Πέραν των εβδομάδων δράσεων προβολής σε ευρωπαϊκές πόλεις όπως Λονδίνο, Βιέννη, Μόναχο, Ντύσελντορφ των νέων πτήσεων προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας που έλαβαν μέρος το Φεβρουάριο και το Μάρτιο, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί fam trip με 15 διεθνή στελέχη αγροτουριστικών επιχειρήσεων, με 25 Πολωνούς τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, ενώ, μετά την ομάδα των Γερμανών, ακολουθούν 2 γκρουπ
Σλοβένων επαγγελματιών τουρισμού. Ο προορισμός «Πελοπόννησος» έχει γίνει πλέον μόδα με συντονισμένες δράσεις και συνέργιες σημείωσε η κα. Νικολάκου. Η Πελοπόννησος σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΣΕΤΕ παρουσιάζει σημαντική αύξηση των προγραμματισμένων θέσεων από το εξωτερικό του αεροδρομίου της Καλαμάτας, που αγγίζει το μεγαλύτερο ποσοστό της χώρας 122%, με 172.956 το 2014 έναντι 77.864 το 2013 με τις πτήσεις γραμμής να αποτελούν το 74% έναντι των πτήσεων charter που αποτελούν το 26%. Η Πελοπόννησος και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας θα είναι και το 2014 πρωταγωνιστές της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας μας.
Η συμμετοχή των στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων έγινε στο πλαίσιο εκπαιδευτικού τουριστικού ταξιδίου που διοργάνωσε το ίδρυμα Willy Scharnow-Stiftung fόr Touristik. Το συγκεκριμένο ίδρυμα αποτελεί το μοναδικό ίδρυμα της Γερμανίας που έχει ως στόχο την εκπαίδευση των γερμανικών τουριστικών φορέων και πρακτόρων. Στόχος των συγκεκριμένων προγραμμάτων αποτελεί η γνωριμία των συμμετεχόντων με την περιοχή, τα αξιοθέατα και τις τουριστικές υποδομές.
Αντίστοιχα προγράμματα διενεργούνται σε σημαντικούς προορισμούς διεθνώς, και η επιλογή της Μεσσηνίας αποτελεί ένα ακόμη δείγμα για την ανάπτυξη που εμφανίζει ο προορισμός της Πελοποννήσου.
Την αντιπροσωπεία των Γερμανικών τουριστικών φορέων και πρακτόρων υποδέχθηκε η θεματική Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης κα. Κωνσταντίνα Νικολάκου και ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μεσσηνίας κ. Σπύρος Λαγωνικάκος που συνδιοργανώνουν το ταξίδι εξοικείωσης. Η κα. Νικολάκου καλωσόρισε τους συμμετέχοντες στη Μεσσηνία και τους παρουσίασε τον προορισμό προσφέροντας στους συμμετέχοντες ένα λεύκωμα της Πελοποννήσου στα Γερμανικά καθώς και 2 φυλλάδια με πληροφορίες για τον προορισμό και τα προϊόντα της Πελοποννήσου.
Τους ενημέρωσε επίσης για τις περιοχές της Μεσσηνίας που θα γνωρίσουν της επόμενες ημέρες όπως η πόλη της Καλαμάτας, η Αρχαία Μεσσήνη, η Πύλος, η Κυπαρισσία και η Μάνη αλλά και αρχαιολογικούς χώρους ευρύτερα της
Πελοποννήσου όπως η Αρχαία Ολυμπία. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την Πελοποννησιακή γαστρονομία από τα γεύματα που θα τους προσφέρουν οι κατά τόπους σύλλογοι επαγγελματιών τουριστικών επιχειρήσεων και υγειονομικού ενδιαφέροντος.
Τα στελέχη που επισκέπτονται την περιοχή της Μεσσηνίας προέρχονται από τις παρακάτω επιχειρήσεις FTI Group, HRG, Hogg Robinson Germany GmbH & Co. KG, Power Travel, Aktiv Touristik Keίler + Holger Haίkerl GbR, atraveo GmbH, Reiseagentur Jost, DER Touristik Koln, Gesellschaft fόr Reisevertriebssysteme mbH, Worldwide Tickets, Leopold Reisen, Domicil Weltweit Travelclub GmbH, Siegerland-Reisebόro , Firma Reisebόro Wischer, Eibacher Reisebόr.
Η κα. Νικολάκου αναφέρθηκε στην προσπάθεια της Περιφερειακής Αρχής για την προβολή και προώθηση του προορισμού, μια προσπάθεια η οποία δεν έχει ανακοπεί στο ελάχιστο από τη διαδικασία των εκλογών. Πέραν των εβδομάδων δράσεων προβολής σε ευρωπαϊκές πόλεις όπως Λονδίνο, Βιέννη, Μόναχο, Ντύσελντορφ των νέων πτήσεων προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας που έλαβαν μέρος το Φεβρουάριο και το Μάρτιο, έχουν ήδη πραγματοποιηθεί fam trip με 15 διεθνή στελέχη αγροτουριστικών επιχειρήσεων, με 25 Πολωνούς τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, ενώ, μετά την ομάδα των Γερμανών, ακολουθούν 2 γκρουπ
Σλοβένων επαγγελματιών τουρισμού. Ο προορισμός «Πελοπόννησος» έχει γίνει πλέον μόδα με συντονισμένες δράσεις και συνέργιες σημείωσε η κα. Νικολάκου. Η Πελοπόννησος σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του ΣΕΤΕ παρουσιάζει σημαντική αύξηση των προγραμματισμένων θέσεων από το εξωτερικό του αεροδρομίου της Καλαμάτας, που αγγίζει το μεγαλύτερο ποσοστό της χώρας 122%, με 172.956 το 2014 έναντι 77.864 το 2013 με τις πτήσεις γραμμής να αποτελούν το 74% έναντι των πτήσεων charter που αποτελούν το 26%. Η Πελοπόννησος και το αεροδρόμιο της Καλαμάτας θα είναι και το 2014 πρωταγωνιστές της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας μας.
Σχετικές ετικέτες:ΟικονομίαΠελοπόννησος
Σχετικά άρθρα