16:58 | 11/7/14
Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις σύμφωνα με τον εμπορικό σύλλογο...
Κάλεσμα στους εμπόρους να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διάρκεια των θερινών τακτικών εκπτώσεων (14 Ιουλίου-30 Αυγούστου 2014), καθώς οι κυρώσεις είναι πολύ αυστηρές εάν διαπιστωθεί ότι δεν ακολουθούνται πιστά οι υποχρεώσεις τους απέναντι στο καταναλωτικό κοινό, απευθύνει με σημερινή του ανακοίνωση ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ).
Έτσι, σύμφωνα με τον ΕΣΘ οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να γνωρίζουν ότι είναι υποχρεωτική η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση, ενώ η αναγραφή του ποσοστού της έκπτωσης είναι προαιρετική.
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί σύμφωνα με τον ΕΣΘ, στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη και κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά. Παράλληλα, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή του ότι το ποσοστό έκπτωσης που διαφημίζει κάθε κατάστημα, θα πρέπει να είναι πραγματικό και όχι παραπλανητικό και ότι η διενέργεια εκπτώσεων είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης.
Κάλεσμα στους εμπόρους να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη διάρκεια των θερινών τακτικών εκπτώσεων (14 Ιουλίου-30 Αυγούστου 2014), καθώς οι κυρώσεις είναι πολύ αυστηρές εάν διαπιστωθεί ότι δεν ακολουθούνται πιστά οι υποχρεώσεις τους απέναντι στο καταναλωτικό κοινό, απευθύνει με σημερινή του ανακοίνωση ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης (ΕΣΘ).
Έτσι, σύμφωνα με τον ΕΣΘ οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να γνωρίζουν ότι είναι υποχρεωτική η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής των προϊόντων που πωλούνται με έκπτωση, ενώ η αναγραφή του ποσοστού της έκπτωσης είναι προαιρετική.
Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί σύμφωνα με τον ΕΣΘ, στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών προς τον πελάτη και κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά. Παράλληλα, ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης υπογραμμίζει στην ανακοίνωσή του ότι το ποσοστό έκπτωσης που διαφημίζει κάθε κατάστημα, θα πρέπει να είναι πραγματικό και όχι παραπλανητικό και ότι η διενέργεια εκπτώσεων είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε επιχείρησης.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδα
Σχετικά άρθρα