13:32 | 11/7/14
Πενία... τέχνας κατεργάζεται και έτσι οι ασφαλιστικές εταιρίες προσπαθούν με διάφορους τρόπους να προσφέρουν φθηνότερα προϊόντα προκειμένου να διατηρήσουν τους πελάτες τους και την περίοδο της οικονομικής κρίσης.
Σύμφωνα μάλιστα με παράγοντες των ασφαλιστικών, η ανάγκη για ασφάλιση των πελατών είναι πολύ μεγαλύτερη σήμερα σε σχέση με το παρελθόν, καθώς τα κοινωνικά συστήματα υγείας και ασφάλισης μειώνουν συνεχώς τις παροχές τους. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η παραγωγή του κλάδου υγείας αυξάνεται με διψήφιο ποσοστό από χρόνο σε χρόνο, ενώ εκτιμάται πως και τα συνταξιοδοτικά προγράμματα θα αρχίσουν να φουντώνουν από τη στιγμή που αρχίζει να ανακάμπτει η πραγματική ελληνική οικονομία.
Στο σημερινό Euro2day.gr παρουσιάζονται έντεκα ενδεικτικοί τρόποι μέσω των οποίων μπορεί κάποιος πελάτης να επιτύχει εκπτώσεις ασφαλίστρων, ή και λήψη πρόσθετων προνομίων από τις ασφαλιστικές.
Σε κάθε περίπτωση, η λεπτομερής εξέταση των όρων και η συνεννόηση με τον κατάλληλο ασφαλιστικό σύμβουλο αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την επιλογή ενός ασφαλιστικού προγράμματος.
Πρώτον, σημαντικές εκπτώσεις δίνονται σε όσους χρησιμοποιούν πιστωτικές κάρτες που εκδίδουν ασφαλιστικές, καθώς οι τελευταίες μέσω των καρτών όχι μόνο λαμβάνουν προμήθειες επί των αγορών, αλλά παράλληλα εισπράττουν με χαμηλότερο κόστος και λιγότερο κόπο τα ετήσια ασφάλιστρα των πελατών τους.
Δεύτερον, σε πολλές περιπτώσεις, εκπτώσεις καρπώνονται οι πελάτες που συνάπτουν περισσότερα του ενός συμβόλαια στην ίδια εταιρία. Έτσι, συνδυασμός προγραμμάτων υγείας-κατοικίας, ή υγείας-αυτοκινήτου οδηγεί σε μικρότερες καταβολές του ασφαλισμένου.
Τρίτον, μειωμένα ασφάλιστρα ή και καλύτερες παροχές προσφέρονται στους κατόχους προγραμμάτων υγείας που επιλέγουν να νοσηλευθούν σε συνεργαζόμενες (με την ασφαλιστική εταιρία) ιδιωτικές κλινικές και να επισκεφτούν συνεργαζόμενα διαγνωστικά κέντρα.
Τέταρτον, στον κλάδο υγείας επίσης, σημαντικές εκπτώσεις προσφέρονται σε οικογένειες που ασφαλίζουν περισσότερα του ενός μέλη τους (π.χ. εκπτώσεις για σύζυγο και ακόμη μεγαλύτερες για παιδιά).
Πέμπτον, πολύ σημαντικές περικοπές ασφαλίστρων επιτυγχάνουν οι κάτοχοι προγραμμάτων υγείας, σε περίπτωση που δεχτούν την απαλλαγή αποζημίωσης π.χ. για τα πρώτα 1.000 ευρώ της αποζημίωσης. Τέτοιες εκπτώσεις μπορούν να φτάσουν έως και το 50%, όταν μάλιστα αυτά τα χρήματα θα μπορέσει πολύ συχνά ο πελάτης να τα εισπράξει από το σύστημα της κοινωνικής ασφάλισης.
Έκτον, στον κλάδο αυτοκινήτου, εκπτώσεις προσφέρονται σε όσες εταιρίες ασφαλίζουν περισσότερα του ενός αυτοκίνητα.
Έβδομον, μένουμε στον κλάδο του αυτοκινήτου και σε όσους επιλέγουν τα συνεργαζόμενα (με την ασφαλιστική) συνεργεία αυτοκινήτων. Συνήθως, στους πελάτες αυτούς προσφέρονται και πρόσθετα προνόμια από τα συγκεκριμένα συνεργεία. Να σημειωθεί πως οι μόνιμοι κάτοικοι της επαρχίας πληρώνουν κατά κανόνα χαμηλότερα ασφάλιστρα από αυτούς της Αττικής (λόγω της χαμηλότερης μέσης συχνότητας ατυχημάτων), όπως και οι έμπειροι οδηγοί από τους αρχάριους (παραμετροποίηση τιμολογίων).
Όγδοον, αρκετές ασφαλιστικές χαμηλώνουν το ύψος του ασφαλίστρου από χρόνο σε χρόνο, σε όσους οδηγούς ανανεώνουν το συμβόλαιό τους, χωρίς να έχουν υποπέσει σε ατύχημα.
Ένατον, παράγοντες της αγοράς επισημαίνουν πως μια πολύ καλή επιλογή είναι ο συνδυασμός από τον εργαζόμενο ενός μικρού ατομικού προγράμματος υγείας (πολύ καλοί προσφερόμενοι όροι) και ενός ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου που καλύπτει η επιχείρηση του εργαζομένου. Το ατομικό πρόγραμμα έρχεται -μεταξύ άλλων- να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που έχουν πολλά ομαδικά ασφαλιστήρια, όπως ότι διακόπτονται όποτε το επιθυμεί ο εργοδότης, λήγουν όποτε αποχωρήσει ή όταν απολυθεί ο εργαζόμενος από την εταιρία και λήγουν στο 65ο έτος της ηλικίας του.
Δέκατον, στον τομέα της κατοικίας, λανσάρονται με ελκυστικούς όρους εξειδικευμένα πακέτα που συνδυάζουν μόνο καλύψεις έναντι σεισμού και πυρκαγιάς.
Ενδέκατον, η χρήση του internet και του bancassurance. Συχνά, οι ασφαλιστικές προσφέρουν χαμηλότερα τιμολόγια για τους πελάτες που επιλέγουν προϊόντα μέσω των συγκεκριμένων καναλιών, όμως κάθε πελάτης θα πρέπει να συνεκτιμήσει πως σε αρκετές κατηγορίες ασφαλιστικών προγραμμάτων, η παρουσία του ασφαλιστικού συμβούλου είναι επωφελής για τον ίδιο τόσο για τη σύναψη, όσο και για την εξυπηρέτηση του συμβολαίου (π.χ. σε περίπτωση ατυχήματος).
Σύμφωνα μάλιστα με παράγοντες των ασφαλιστικών, η ανάγκη για ασφάλιση των πελατών είναι πολύ μεγαλύτερη σήμερα σε σχέση με το παρελθόν, καθώς τα κοινωνικά συστήματα υγείας και ασφάλισης μειώνουν συνεχώς τις παροχές τους. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η παραγωγή του κλάδου υγείας αυξάνεται με διψήφιο ποσοστό από χρόνο σε χρόνο, ενώ εκτιμάται πως και τα συνταξιοδοτικά προγράμματα θα αρχίσουν να φουντώνουν από τη στιγμή που αρχίζει να ανακάμπτει η πραγματική ελληνική οικονομία.
Στο σημερινό Euro2day.gr παρουσιάζονται έντεκα ενδεικτικοί τρόποι μέσω των οποίων μπορεί κάποιος πελάτης να επιτύχει εκπτώσεις ασφαλίστρων, ή και λήψη πρόσθετων προνομίων από τις ασφαλιστικές.
Σε κάθε περίπτωση, η λεπτομερής εξέταση των όρων και η συνεννόηση με τον κατάλληλο ασφαλιστικό σύμβουλο αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την επιλογή ενός ασφαλιστικού προγράμματος.
Πρώτον, σημαντικές εκπτώσεις δίνονται σε όσους χρησιμοποιούν πιστωτικές κάρτες που εκδίδουν ασφαλιστικές, καθώς οι τελευταίες μέσω των καρτών όχι μόνο λαμβάνουν προμήθειες επί των αγορών, αλλά παράλληλα εισπράττουν με χαμηλότερο κόστος και λιγότερο κόπο τα ετήσια ασφάλιστρα των πελατών τους.
Δεύτερον, σε πολλές περιπτώσεις, εκπτώσεις καρπώνονται οι πελάτες που συνάπτουν περισσότερα του ενός συμβόλαια στην ίδια εταιρία. Έτσι, συνδυασμός προγραμμάτων υγείας-κατοικίας, ή υγείας-αυτοκινήτου οδηγεί σε μικρότερες καταβολές του ασφαλισμένου.
Τρίτον, μειωμένα ασφάλιστρα ή και καλύτερες παροχές προσφέρονται στους κατόχους προγραμμάτων υγείας που επιλέγουν να νοσηλευθούν σε συνεργαζόμενες (με την ασφαλιστική εταιρία) ιδιωτικές κλινικές και να επισκεφτούν συνεργαζόμενα διαγνωστικά κέντρα.
Τέταρτον, στον κλάδο υγείας επίσης, σημαντικές εκπτώσεις προσφέρονται σε οικογένειες που ασφαλίζουν περισσότερα του ενός μέλη τους (π.χ. εκπτώσεις για σύζυγο και ακόμη μεγαλύτερες για παιδιά).
Πέμπτον, πολύ σημαντικές περικοπές ασφαλίστρων επιτυγχάνουν οι κάτοχοι προγραμμάτων υγείας, σε περίπτωση που δεχτούν την απαλλαγή αποζημίωσης π.χ. για τα πρώτα 1.000 ευρώ της αποζημίωσης. Τέτοιες εκπτώσεις μπορούν να φτάσουν έως και το 50%, όταν μάλιστα αυτά τα χρήματα θα μπορέσει πολύ συχνά ο πελάτης να τα εισπράξει από το σύστημα της κοινωνικής ασφάλισης.
Έκτον, στον κλάδο αυτοκινήτου, εκπτώσεις προσφέρονται σε όσες εταιρίες ασφαλίζουν περισσότερα του ενός αυτοκίνητα.
Έβδομον, μένουμε στον κλάδο του αυτοκινήτου και σε όσους επιλέγουν τα συνεργαζόμενα (με την ασφαλιστική) συνεργεία αυτοκινήτων. Συνήθως, στους πελάτες αυτούς προσφέρονται και πρόσθετα προνόμια από τα συγκεκριμένα συνεργεία. Να σημειωθεί πως οι μόνιμοι κάτοικοι της επαρχίας πληρώνουν κατά κανόνα χαμηλότερα ασφάλιστρα από αυτούς της Αττικής (λόγω της χαμηλότερης μέσης συχνότητας ατυχημάτων), όπως και οι έμπειροι οδηγοί από τους αρχάριους (παραμετροποίηση τιμολογίων).
Όγδοον, αρκετές ασφαλιστικές χαμηλώνουν το ύψος του ασφαλίστρου από χρόνο σε χρόνο, σε όσους οδηγούς ανανεώνουν το συμβόλαιό τους, χωρίς να έχουν υποπέσει σε ατύχημα.
Ένατον, παράγοντες της αγοράς επισημαίνουν πως μια πολύ καλή επιλογή είναι ο συνδυασμός από τον εργαζόμενο ενός μικρού ατομικού προγράμματος υγείας (πολύ καλοί προσφερόμενοι όροι) και ενός ομαδικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου που καλύπτει η επιχείρηση του εργαζομένου. Το ατομικό πρόγραμμα έρχεται -μεταξύ άλλων- να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που έχουν πολλά ομαδικά ασφαλιστήρια, όπως ότι διακόπτονται όποτε το επιθυμεί ο εργοδότης, λήγουν όποτε αποχωρήσει ή όταν απολυθεί ο εργαζόμενος από την εταιρία και λήγουν στο 65ο έτος της ηλικίας του.
Δέκατον, στον τομέα της κατοικίας, λανσάρονται με ελκυστικούς όρους εξειδικευμένα πακέτα που συνδυάζουν μόνο καλύψεις έναντι σεισμού και πυρκαγιάς.
Ενδέκατον, η χρήση του internet και του bancassurance. Συχνά, οι ασφαλιστικές προσφέρουν χαμηλότερα τιμολόγια για τους πελάτες που επιλέγουν προϊόντα μέσω των συγκεκριμένων καναλιών, όμως κάθε πελάτης θα πρέπει να συνεκτιμήσει πως σε αρκετές κατηγορίες ασφαλιστικών προγραμμάτων, η παρουσία του ασφαλιστικού συμβούλου είναι επωφελής για τον ίδιο τόσο για τη σύναψη, όσο και για την εξυπηρέτηση του συμβολαίου (π.χ. σε περίπτωση ατυχήματος).
Σχετικά άρθρα