17:06 | 20/12/17
Οι ενέργειες του Οργανισμού
Σε εξέλιξη βρίσκεται ευρεία ενημερωτική εκστρατεία του ΟΑΣΑ για το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Πέρα από την προώθησηενημερωτικού υλικού και αφισών, η εκστρατεία περιλαμβάνει ενέργειες βιωματικής εκπαίδευσης των επιβατών στη χρήση και κατανόηση του εξοπλισμού χρήσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Με ιδία μέσα του Οργανισμού έχουν ολοκληρωθεί:
- Προβολή ενημερωτικού υλικού σε οθόνες προβολής αποβάθρων και συρμών μετρό (γραμμές 1,2,3), σε οθόνες προβολής εντός των συρμών τραμ και σε οθόνες τηλεματικής σε λεωφορεία-τρόλεϊ.
- Εξήντα τρεις προωθητικές αφίσες σε πάνελς μετρό (γραμμές 2,3), 48 προωθητικές αφίσες σε πάνελς ηλεκτρικού, 22 προωθητικές αφίσες σε πάνελς τραμ, 18 αυτοκόλλητες πινακίδες σε μετώπες μετρό (γραμμές 2,3) και 1.100 προωθητικές αφίσες σε λεωφορεία-τρόλεϊ.
- Έχει εκτυπωθεί και διανεμηθεί πολύπτυχο ενημερωτικό έντυπο για τη χρήση και τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στους κυριότερους σταθμούς της ΣΤΑΣΥ και σε επιλεγμένα σημεία της ΟΣΥ.
- Έχουν τοποθετηθεί αυτοκόλλητες πινακίδες σε 300 αυτόματα μηχανήματα έκδοσης/επαναφόρτισης καρτών/εισιτηρίων, αναφορικά με τις δυνατότητες χρήσης του εξοπλισμού λειτουργίας και αυτοκόλλητες πινακίδες σε 10.000 επικυρωτικά λεωφορείων-τρόλεϊ.
- Ηχητικά μηνύματα σε σταθμούς της ΣΤΑΣΥ και σε στάσεις και οθόνες τηλεματικής.
- Εφοδιασμός 700 σημείων περιπτέρων λιανικής πώλησης με προφορτισμένα πακέτα εισιτηρίων 10+1 και 5 (κανονικής και μειωμένης τιμής), με ειδική σήμανση ως προς την εν λόγω πώληση.
Σχετικές ετικέτες:Ελλάδαηλεκτρονικό εισιτήριομέσα μεταφοράςΟΑΣΑ
Σχετικά άρθρα
Ροή ειδήσεων